۰ نفر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

در جدیدترین برنامه فروش جهانی هواپیمایی قطر ، مسافران می‌توانند برای پروازهای کلاس تجاری خود تا سقف 50 درصد از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.

qatarairways

هواپیمایی قطر در جدیدترین برنامه خود مسافران را به برنامه‌ریزی برای سفر بعدی‌شان و بهره‌مند شدن از تخفیفات ویژه روی کلاس تجاری‌اش دعوت می‌کند.در این برنامه مسافران این فرصت را دارند تا در بازه زمانی 19 اردیبهشت تا اول خرداد ماه امسال تا سقف 50 درصد روی کلاس‌های تجاری‌ تخفیف بگیرند و تا 31 خرداد 1396 سفر کنند.

برای بهره‌مند شدن از این فرصت استثنایی کافی است مسافران با دفاتر هواپیمایی قطر یا آژانس‌های مسافرتی‌شان تماس بگیرند و یا کار راحت‌تر را انتخاب کرده و با مراجعه به سایت qatarairways.com/ir و با استفاده از کارت شتاب، بلیط خود را خریداری کنند.

مدیر ارشد بازرگانی هواپیمایی قطر، آقای اِهاب امین در مورد این برنامه فروش گفت: "باعث خوشحالیست که می‌توانیم به مسافرانمان روی کلاس تجاری‌ پیشنهادات استثنایی ارائه دهیم. این پشنهاد منحصربه فرد این فرصت را به آنها می‌دهد تا 150 نقطه دنیا را با تخفیفی فوق‌العاده روی کابین تجاری تجربه کنند که جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است."

گفتنی است به تازگی، شرکت هواپیمایی قطر از تازه‌ترین کلاس تجاری خود با عنوان QSuite در پروازهایش رونمایی کرده است. امکانات نوآورانه این کلاس تجاری، دستاورد‌ هواپیمایی قطر از تلاش‌هایش برای ارائه تجربه‌ای متفاوت از سفر است که با استانداردهای نوآورانه و جدیدی طراحی شده و به تازگی در نمایشگاه ITB برلین، به اصحاب رسانه و رهبران و پیشگامان صنعت سفر، معرفی شده است؛ سوییتی با قابلیت تغییر شکل صندلی‌ها که به دو، سه یا چهار مسافر اجازه می‌دهد تا یک فضای شخصی‌سازی شده و خصوصی برای خود داشته باشند. این طرح بدیع و منحصربه‌فرد به‌نوعی چهره‌ی صنعت هواپیمایی و سفر با کلاس تجاری را متحول کرده‌است. در رونمایی از QSuite اولین تخت ‌خواب دونفره در سرویس‌های پرواز تجاری جهان هم رونمایی شده که نوآوری برجسته‌ دیگری است که توسط این شرکت برای مسافران به ارمغان آورده شده است.

شرکت هواپیمایی قطر پیش از این و در سال 2016 میلادی، در رده‌بندی مؤسسه‌ی جهانی اسکای‌ترکس در میان خطوط پروازی جهان به عنوان دارنده بهترین کلاس تجاری انتخاب شد. به تازگی هم آشیانه مرکزی این شرکت یعنی فرودگاه بین‌المللی حَمَد، در رده‌بندی اسکای‌ترکس برای فرودگاه‌های جهان، رتبه ششم دنیا را کسب کرد و بهترین فرودگاه خاورمیانه لقب گرفت. هواپیمایی قطر یکی از پیشروترین خطوط هوایی دنیاست و با داشتن شبکه‌ای گسترده پروازی و 199 هواپیمای مدرن به بیش از 150 نقطه دنیا، قصد دارد تا مقاصد پروازی بیشتری چون چیانگ مای، دوبلین، نیس، اسکوپیه را در سال 2017 به این شبکه اضافه کند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663572