بزرگ‌ترین ویترین آنلاین با هزاران فروشنده در آی‌تی قیمت

در دنیایی امروزی زمانی که می شود خرید های خانه را از سوپر مارکت انلاین تهیه کرد و غذا را با مدل های اینترنتی سفارش داد و خرید لوازم خانه را از فروشگاه های آنلاین انجام داد؛ وجود یک سیستم جامع برای اطلاع از محصولاتی که در لحظه قیمت آنان تغییر می کند یک نیاز اساسی است.

وب سایت آی تی قیمت (itgheymat.com) یک مرجع قیمت جامع از یازار دیجیتال است که با فراهم آوردن یک بانک اطلاعاتی کامل از تمامی محصولات موجود در بازار آی تی و با به روز رسانی مداوم، قیمت قطعات کامپیوتر ، گوشی موبایل و لپ تاپ موجود در سایت را اعلام مي كند. اين سايت با همکاری فروشندگان، فعالان و واردکنندگان صنف رایانه و موبایل قیمت و نحوه گارانتی آن کالا را در سایت اعلام می كند و خریدار میتواند جهت خرید کالا و خدمات مورد نظر در سایت با فروشندگان آن محصول به صورت مستقیم تماس گرفته و کالای خود را بدون هیچ گونه واسطه ای از فروشندگان اصلی در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت و خدمات تهیه كند.

اما همه ويژگي‌هاي اين سايت همين نيست و شما مي توانيد به صورت لحظه ای در 24 ساعت از طریق اين وب سایت آدرس و شماره تماس شرکت های بزرگ گارانتی کننده رایانه و موبایل را ملاحظه كنيد و از لیست گارانتی های معتبر و نحوه ارایه خدمات آنها در حوزه آیتی با خبر شوید.

itgheymat

برايتان جالب خواهد بود اگر بدانيد كه اكنون بیش از 50.000 کالا از لپ تاپ و تبلت گرفته تا سرور و مودم از نظر اطلاعات و مشخصات فنی به همراه قیمت در سایت آیتی قیمت موجود است و همين امر باعث شده تا مزيت هاي رقابتي زيادي بين فعالان بازار آیتی به وجود بيايد و يك معامله دوسر سود انجام شود؛ فيمت پايين تر ، خدمات بهتر و در نتيجه رضايت مشتري.

پس به صورت خلاصه باید گفت که ما به سایتی نیاز داریم که بتواند به صورت خودکار، قیمت کالاهای دیجیتال مثل قیمت لپ تاپ و قیمت گوشی موجود در بازار را برایمان گردآوری کند و یک جا نشان بدهد.

فرض کنید که می‌خواهید از شرکت و یا منزل خود با نصب دوربین مداربسته حفاظت کنید و یا برای اداره و سازمان خود به تجهیزات ماشینهای اداری مثل پرینتر و اسکنردبیرخانه نیاز دارید، اینجاست که با قیمتی ارزان تر از بازار و بدون اتلاف وقت، میتوانید روی آیتی قیمت حساب کنید.

البته فراموش نكنيد كه اين سايت خودش يك فروشگاه اينترنتي نيست بلکه ويتريني است براي هزاران فروشنده در صنعت آي تي .

در آخر بايد بگويم كه اين ويترين بزرگ آنلاين بر روي بستر اپليكشن اندروید هم قابل دسترس است كه از لينك زير براي نصب اپلیکیشن آیتی قیمت مي توانيد اقدام كنيد:

https://cafebazaar.ir/app/com.web24.itgheymat/?l=fa

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =