در ۲۶بهمن، پربازدیدترین اخبار به دعوای تازه در شورای شهر تهران برای بودجه نجومی یک مسجد پایتخت مربوط بود.

در صدر اخبار پربازدید امروز سرویس سیاسی، انتقاد تند سلیمی‌نمین در تلویزیون قرار دارد که گفت: احمدی‌نژاد به رهبری گفت تا هاشمی تغییر نکند به جلسات مجمع نمی‌رود! همچنین گزارشی از روزهای سخت قالیباف؛ کاندیدایِ «مشروط» اصول‌گرایان خوب کلیک خورد. حسین شریعتمداری هم اعلام کرد: هادی غفاری دروغ بزرگی می‌گوید، او سال 88 بخاطر اختفای اسلحه بازداشت شده. این سه خبر پربازدید امروز سیاسی بود.

در سرویس اقتصادی خبر واریز یارانه با چاشنی جدید، شوری در دلها افکند و همه خواستند بدانند چه خبر شده. روایتی از خرید ۲ جت بویینگ در ۴۷ سال پیش هم برای کاربران ما جذاب بود تا به همراه انتشار خبر پایین‌ترین بهای دلار در 23 روز پربازدید باشد.

در سرویس فرهنگ و هنر حرکت نمادین شهردار مسلمان لندن در حمایت از «فروشنده» و واکنش اصغر فرهادی، واکنش مساعد مخاطبان را به همراه داشت. همچنین خبر رونمایی از کتابی درباره زمانی که متفقین نیمی از مردم ایران را از گرسنگی کشتند، بر افکار مخاطبان اثر گذاشت. حمله سرطان به صورت هیو جکمن هم پربازدید بود. آرزوی بهبودی برای همه بیماران داریم.

در سرویس جامعه، راهکارهایی برای مقابله با خستگی همیشگی برای مخاطبان جذاب بود. پس از آن یکی از مهمانان کافه خبر اعلام کرد: نامزد زن در ریاست‌جمهوری، به نفع‌زنان است، اما رأی‌ نمی‌آورد. خبر اختصاص اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای یک مسجد و ۲۰۰ میلیونی برای مداحان یک منطقه تهران هم باعث دعوای جدید در شورای شهر تهران شد. این هم از پارلمان محلی پایتخت که هر روز خبرهای "جدید"اش، طعم تازگی می دهد.

در سرویس بین الملل اخباری از کشته شدن برادر رهبر کره‌شمالی منتشر شد و کنجکاوی ها را برانگیخت. توضیح وزیر سوئدی درباره حجابش در تهران هم برای مخاطبان جالب بود. انتشار دلایل استعفای یک مرد امنیتی در کابینه ترامپ هم از پربازدیدترین های این سرویس بود.

در دنیای گوشی بازها قیمت گوشی نوکیا ۳۳۱۰ جدید، دود از سرها بلند کرد.

آخرین نسخه متلک جدید به عباس جدیدی، احمدی نژاد و ترامپ هم برای مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور خوشحال کننده بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
    2 0
    احتمالا دلیل بارشهای اخیر همین حجاب هلندیها بوده است.