دومین جشنواره استانی تئاتر و سرود شاهد با اجرای 13 تئاتر صحنه‌ای و خیابانی و 8 اجرای سرود در اصفهان در تاریخ هفتم و هشتم اسفندماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین جشنواره استانی تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر با هدف ارتقای سطح کیفی هنرهای نمایشی و موسیقی جامعه تحت پوشش و ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت از هفتم تا 10 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
از بین ۸۰ اثر نمايشي که تا پایان مهلت ارسال آثار، به دبیرخانه دومین جشنواره شاهد اصفهان ارسال ‌شده بود تنها ۹ اثر صحنه‌اي و چهار تئاتر خياباني به بخش مسابقه راه یافتند که در روزهاي شنبه و يک شنبه هفتم و هشتم اسفندماه در اصفهان اجرا مي‌شوند.

بر اين اساس در روز شنبه هفتم اسفندماه 3 تئاتر صحنه اي شامل «صداي سکوت» به کارگرداني حسين عبداللهي، «آخرين نامه» به کارگرداني پيام ميرکي و «کابوس همراه» به کارگرداني حميدرضا رنجکش به ترتيب در سانس‌هاي 17، 19 و 15 در سالن آمفي تئاتر نگارستان امام خميني (ره) 19 اجرا مي‌شود.

برنامه‌هاي تئاتر شاهد در تاريخ هشتم اسفندماه

همچنين روز يک شنبه هشتم اسفندماه در همين مکان شاهد اجراي تئاترهاي صحنه‌اي «جايي ديگر» به کارگرداني عباس فلاحي و «سوختن» محسن ابوالفتحي در ساعت‌هاي 19 و 17 خواهيم بود.

روز يک شنبه همچنين چهار تئاتر صحنه‌اي شامل « من گربه عبيد نيستم» به کارگرداني فرشته شاه بندري، قصه سهراب به کارگرداني محسن و حسينعلي عمادي، من مي‌توانم از «مهديه نصر» و «بيراهه» به کارگرداني سعيد براتي به ترتيب در سانس‌هاي 8، 9، 10 و 11 صبح در سالن آمفي تئاتر موزه شهدا واقع در خيابان شمس آبادي اجرا مي‌شود.

برنامه اجراي تئاترهاي خياباني

در برنامه اجراي تئاترهاي خياباني نيز روز شنبه از ساعت 16 نمايش «ايستادگي» به کارگرداني محسن و حسينعلي عمادي در محل پل خواجو اجرا مي‌شود و روز يک شنبه نيز در همين مکان نمايش‌هاي «بمبک» به کارگرداني نورالله لک ساعت 16 شاهد خواهيم بود و «بازمانده» به کارگرداني هادي کياني و حسينعلي عمادي و «ايثار» به کارگرداني سعيد براتي در ساعت 18 و 30 دقيقه اجرا مي‌شود.

اجراي8 گروه سرود در جشنواره استاني سرود شاهد

همچنين در روز شنبه هفتم اسفندماه شاهد برگزاري هشت اجرا از گروه‌هاي سرود شب شاهد جاويدفر و شاهد 45 از منطقه دوي اصفهان، گروه سرود طاها، شاهد نيلي پور و شاهد جناب از منطقه يک اصفهان، شاهد امام علي (ع) از نجف آباد و گروه سرود شاهد شهداي مدافع حرم و گروه سرود شاهد ولايت از خميني شهردر سالن آمفي تئاتر شهدا واقع در موزه شهدا خواهيم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =