روز گذشته مشکلات شما در سرویس مشکلات مردم خبرآنلاین ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اقتصادی و اشتغال، شهری، آموزش و بیمه از جمله حوزه هایی بودند که مشکلات روز گذشته در آن ها تعریف می شد.

سایر مشکلات را در ادامه بخوانید:

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی و اشتغال

چرا با وجود هفت کارخانه بزرگ تولید شکر در خوزستان ، طرح طبقه بندی مشاغل اجرا نشده است.

 

 

با سلام لطفا پیگیر افزایش 4 برابری قیمت خدمات ثبتی دفاتر اسناد رسمی باشید. چرا از مورخ 94/05/15 نرخ این خدمات به حدود 4 برابر افزایش پیدا کرده است؟

 

سلام در شهرستانهای اطراف یزد برای ده قدیمی که تنها 20 نفر سکنه دارد وزارت راه وجهاد 20 میلیارد تومان مصوبه گرفته اند که راه ایجاد کنند. مراکز نظارتی کجا هستند. لطفا مسئولین صرف بیت المال پی گیری نمایند.

 

قانون پیش فروش ساختمان را اجرا کنید

 

 

 

شهری

مدتی است که در بلوار وسط اتوبان کردستان حد فاصل خیابان 64 یوسف آباد تا ورودی همت به کردستان محل تجمع افراد معتاد شده دیروز ساعت 5 بعد از ظهر که از آنجا رد شدم حدود 100 نفری بودند که گروه های 5...6 نفره دور هم نشسته و مشغول کشیدن مواد بودند.

 

من هر روز از طريق اتوبوس هاي بي آر تي خط راه آهن تجريش تردد ميكنم. اخيرا اتوبوس هاي قديمي از اين خط جمع آوري شده اند و فقط اتوبوسهاي دو كابينه كولر دار در خط هستند.ولي تعداد اونها بسيار كم است و حالا كه تابستان است اتوبوسها بسيار شلوغ هستند.طوريكه بايد منتظر بمانيم شايد اتوبوس سوم يا چهارم جايي براي سوار شدن باشد. آيا اتوبوسراني براي شروع فصل مدارس و دانشگاهها فكري به حال اين تعداد كم اتوبوسها ميكند؟

آموزش

بنام خدا سلام علیکم وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم ادغام شوند تا مشکل آموزش و پرورشی کشور کم و یا حل شود

 

با سلام و خداقوت چرا اين همه بي نظمي وجود دارد در سايت ثبت نام دانشگاه ازاد علوم تحقيقات تهران يه بار ميگن ثبت نام يكشنبه است يه بار ميگن دوشنبه بعد از 3 ماه تعطيلي نمره ها نهايي نشد يا هنوز استاد نمره ها را ندادنند بعد ميگن ثبت نام بر اساس معدل است .اطلاع رسانيشون بيشتر اشتباه است لطفاپيگيري كنيد.

 

خبر آنلاین تو رو خدا پیگیر این وضیعت استخدامی دانشجو معلمان ورودی ۹۳ دانشگاه فرهنگیان باشید آخه من چه جوری قبول کنم که با رتبه ۸۰۰ منطقه سه رشته تجربی که میتونستم در یه شهر دور پزشکی بخونم اومدم واسه عشق معلمی رو انتخاب کردم حالا با بی مهری دولت تدبیر و امید مواجه میشم همون دولتی که واسش رای دادم ولی دارم دلزده میشم تو رو خدا امشب وزیر آقای فانی تو شبکه خبر برنامه زنده شرکت میکنه صدای اعتراض ما رو هم به صدا وسیمای به اصطلاح ملی برسون هم به وزیر لطفا این درخواست ۱۲۰۰۰ دوازده هزار دانشجو معلم و بیش از ۵۰۰۰۰ پنجاه هزار نفر از خانواده هاشون هستش تو رو خدا

 

چرا بنیاد ملی نخبگان به همه دانشگاه ها سهمیه برای جوایز تحصیلی در نظر نگرفته است؟

بیمه و تامین اجتماعی

با سلام احترام : حدود 20 سال است که به پیشنهاد و تأکید مدیریت وقت یکی از شرکتهای خودروسازی و دادن وعده های مختلف به عضویت صندوق بازنشستگی آینده ساز درآمده ایم. در طول این مدت با هزاران امید و آرزو حق بیمه پرداخت کرده و با توجه به اینکه در آن موقع صندوق مذکور تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و وزارت صنایع بود ، اعتماد و اطمینان ، موجب آرامش خاطر جهت انتفاع از خدمات آن صندوق در دوران بازنشستگی گردیده بود.ولیکن اکنون که تعدادی از اعضاء در آستانه بازنشستگی میباشد، هیچگونه خبری از آن وعده ها نیست و ضمن اینکه صندوق دیگر تحت پوشش هیچ سازمان و یا تشکیلاتی نبوده و خودگردان اداره میشود و عضو گیری جدید هم بخوبی صورت نمیگیرد تا منابع مورد نیاز تأمین گردد. با سپاس و تشکر فراوان

 45304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    17 0
    همون 100 تا معتاد را بگیرید کلی جرم و جنایت کاهش پیدا میکنه
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    15 1
    الان قیمت ملک تو کردستان میاد پایین
  • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    11 1
    منم يه سند داشتم كه قبلاً هزينه محضر حدود ٣٠٠٠٠ تومن ميشد اما در كمال ناباورى ازم ٩٤٠٠٠ تومن گرفتن. نميدونم يعنى كاغذ گرون شده يا حقوق كارمنداشون اينقدر بالا رفته؟ شايدم از اثرات پساتحريمه
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    1 0
    تازگیها اعتیاد باعث افتخار شده معتادین از اعتیادشان حتی خجالت هم نمی کشند