فرصت کمی تا تعیین بهترین بانک ایران باقی مانده است. جشنواره «بانک محبوب من»، تنها کارزار رسمی رقابت بانک‌ها با یکدیگر، فقط تا ساعت 24 چهار‌شنبه 6 بهمن، پذیرای آرای شما خواهد بود.

جشنواره «بانک محبوب من» از طرف سایت بانکی، برگزار شده است. این جشنواره در 20 روز ابتدایی برگزاری با حضور پرشکوه شما مواجه شد، به همین دلیل دبیرخانه جشنواره تصمیم به تمدید آن گرفت.

شرکت در این رای‌گیری فقط 3 دقیقه وقت شما را می‌گیرد. ساعت 24 چهارشنبه 6 بهمن ماه، آخرین فرصت برای رای دادن به بانک محبوب‌تان است.

بانک‌ها، برای بهبود ارائه خدمات‌شان به بازخوردهای مشتریان‌ نیازمندند. مشارکت شما مردم عزیز در این نظرسنجی به ایجاد فضای رقابتی برای بانک‌ها می‌انجامد. سایت بانکی، پربازدیدترین وبسایت حوزه بانک، برای سومین بار، افتخار برگزاری تنها کارزار رسمی رقابت بانک‌ها با یکدیگر را دارد.

این جشنواره از طرف فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل، نرم‌افزار ارتباط با مشتری دیدار و آژانس گردشگری نادیا پرواز حمایت مالی می‌شود. این حامیان، در انتهای جشنواره با اهدای جوایزی چون: سفر به روسیه، 200 بنِ خریدِ 1 میلیون ریالی، 14 جایزه نقدی 5 میلیون ریالی و 1 جایزه ويژه 30 میلیون ریالی، از حضور شما قدردانی می‌کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628299