دایی: باید با تفاضل 5 گل می‌بردیم/ سپاهان چوب خدا را خورد/ سیدجلال تا آخر فصل نمی‌رود

علی دایی گفت که تیمش باید سپاهان را با تفاضل 5 گل شکست می‌داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل سپاهان گفت: «من به بازیکنان و هواداران تیم تبریک می‌گویم. امروز در زمین بسیار خوب کار کردیم. در نیمه اول خوب شروع کردیم و دو گل زدیم. حتی اجازه ندادیم سپاهان صاحب موقعیت شود. بعد از 10 نفره شدن حریف هم حفظ توپ انجام دادیم. در نیمه دوم هم رو به جلو بازی کردیم و می‌خواستیم نتیجه را حفظ کنیم که به هدفمان رسیدیم. می‌توانستیم این مسابقه را با تفاضل 5 گل ببریم اما بازیکنان من به دو گل راضی شدند. یک گل سالم ما هم آفساید اعلام شد.»
او ادامه داد: «بازیکنان من با اینکه در ماه‌های اخیر فشار زیادی را تحمل کردند، خوب بازی کردند. نتایج بدی هم گرفته بودیم که باعث شد خیلی تحت فشار باشیم. امیدوارم مدیریت و هیات مدیره پرسپولیس ما را حمایت کنند. راه سختی در پیش داریم ولی می‌توانیم انتظارات میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را برآورده کنیم. همه بازیکنان دنبال موفقیت تیم هستند و کم نمی‌گذارند. ما می‌توانیم در صورتی که تنها نباشیم، به موفقیت برسیم.»
سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراض سرمربی سپاهان به اخراج بازیکن تیمش گفت: «نظر کرانچار محترم است. من هم فکر کردم داور به بازیکن سپاهان کارت زرد می‌دهد اما بازیکنشان اخراج شد. ولی این اتفاق در شرایطی رخ داد که سپاهان دو بر صفر عقب بود. کرانچار که بعد از بازی رفت مصاحبه آنچنانی کرد، باید بفهمد که چقدر مشکل است وقتی بازیکن تیمت به ناحق در دقیقه 3 اخراج می‌شود، آن هم در شرایطی که مسابقه صفر - صفر است. این چوب خداست. البته نمی‌دانم که آن صحنه اخراج داشته یا نه ولی من بازی رفت را فراموش نمی‌کنم.»
دایی در مورد ادامه لیگ گفت: «5 هفته به پایان لیگ مانده ولی ما فکر می‌کنیم تازه شروع کار است. باید سه امتیازی که عقب هستیم را جبران کنیم. من به بازیکنانم ایمان دارم و می‌خواهیم بهترین بازی‌ها را در 5 مسابقه باقی‌مانده انجام دهیم. این هفته‌ها خیلی صحبت‌ها علیه بازیکنان من مطرح شد. ولی تیم من نیاز به حمایت دارد نه مصاحبه‌هایی که علیه پرسپولیس انجام می‌شود. حرف‌های نامربوطی در تلویزیون زده شد و جالب بود که افرادی این حرف‌ها را می‌زدند که در چند سال اخیر فقط توانسته‌اند با تیم‌هایشان به دسته پایین‌تر کنند.»
دایی در مورد رد پیشنهاد تیم قطری توسط سیدجلال حسینی گفت: «یادم نمی‌رود بعد از بازی رفت با سپاهان چه ضربه‌ای خوردیم اما خدا هیچ وقت بنده‌اش را تنها نمی‌گذارد. سید جلال و همه بچه‌های تیم من باغیرت هستند. سیدجلال با من صحبت کرد و من می‌دانم که او غیرت و مردانگی دارد. تا روزی که هستم پشت این بچه‌ها می‌مانم. سیدجلال وقتی که جام قهرمانی را بالای سر ببرد از ایران می‌رود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =