۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸

ایسنا نوشت : «فاطما گل» به عنوان سریالی که در سال 2015 بیشترین فروش خارجی را برای تلویزیون ترکیه به همراه داشته، برگزیده شد.

طی مراسمی که در ترکیه برای اعطای جایزه برترین محصول تلویزیونی در حوزه صادرات برگزار شد، مجموعه تلویزیونی «گناه فاطما گل چیست؟» به عنوان برنده معرفی شد.

این سریال که از سال 2010 تا 2012 تولید شده، در حوزه فروش خارجی محصولات تلویزیونی ترکیه پولسازترین اثر نام گرفت. صادرات «فاطما گل» از سال 2006 آغاز شد و سپس به خاورمیانه، اروپای مرکزی، آمریکای لاتین، آمریکا، آسیا و آفریقا راه پیدا کرد.

«برن سات» در این سریال نقش اصلی «فاطما گل» را ایفا می‌کند. این هنرپیشه پیش از این با ایفای نقش «ثمر» در سریال «عشق ممنوعه» به شهرت رسید.

به گزارش حریت دیلی نیوز، سریال‌های شبکه «D» ترکیه نه تنها در این کشور بلکه در خارج از مرزها هم رکوردشکن بوده‌اند. محصولات این شبکه تاکنون در 138 کشور جهان پخش شده‌اند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    7 1
    سریال خیلی خوبی بود
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    5 6
    اگر اين سريال ها را ديده باشيد چيزى كه بايد توجه تان را جلب كرده باشد تفاوت نوع پوشش بازيگران با مردم واقعى روستايى يا حتى گاهى اوقات شهرى تركيه است، در واقع اگر به سريالهاى ساخته شده پيش از سال دو هزار و هشت دقت كنيد تفاوت شگرفى با سريال هاى پس از آن دارند، در سريال هاى پس از اين سال سعى شده بر روى ظاهر و لباس بازيگران دقت زيادى شود كه شيك و به روز باشد، همچنين سعى شده از چهره هاى بور و چشم رنگى استفاده شود، چهره هايى كه خيلى از آنها دورگه هستند و تنها به دليل رنگ بورشان از آنها استفاده شده،اين در واقع بخشى از برنامه تركيه براى تغيير نگاه اروپا به آنهاست تا مردم اروپا بتوانند آنها را از خودشان بدانند،همچنين اين لباس هاى زيبا و خانه هاى بزرگ و با شكوه تبليغ خوبى نيز براى جذب توريست هستند
  • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    11 2
    یوسف پیامبر هم در همه استانهای ایران پخش شد.
  • احسان IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    10 1
    حالا پولسازترین سریال ایرانی ببخشید اشتباه شد پولمصرفترین سریال ایرانی که فقطم در داخل قابلیت پخش داره تازه بعضیاشونم میسازن وقتی ساخت تموم میشه میفهمن که تاریخ رو تحریف کردن
  • بی نام EU ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    6 1
    کیمیا هم رکورد شکن بوده والا.......