دبیر هیئت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری: برخی از دستورالعمل‌های گزینشی باید اصلاح شوند

دبیر هیئت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری گفت: گزینشگران طبق قانون و دستورالعمل اقدام کنند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسدالله وطنی در همایش گزینش‌گران استان با بیان اینکه گزینش افراد بدون دخالت سلیقه شخصی انجام شود، اظهار داشت: گزینش‌گران طبق قانون و دستورالعمل اقدام کنند.

وی ادامه داد: برخی از دستورالعمل‌های گزینشی کشور باید اصلاح شوند که در این راستا اقداماتی انجام گرفت بنابراین پس از اصلاحات باید نظارت لازم برای اجرای درست دستورالعمل‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر هیئت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: سامانه جامع گزینش طراحی شده که هیئت‌های مرکزی در تهران و برخی از هسته‌ها در استان‌ها به آن مرتبط هستند البته هنوز این سامانه کامل نشده و به دنبال تکمیل آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد کارمندان گزینش در استان‌های مختلف زیاد نیستند، بیان داشت: در هر استان حدود 100 نفر در قالب موارد مختلف با هسته‌های گزینش همکاری می‌کنند.

وطنی گفت: اداره کلی برای رسیدگی به شکایات و ارزشیابی تشکیل داده‌ایم که اگر تخلفی پیش بیاید شکایت افراد مورد رسیدگی قرار گرفته و البته هسته‌ها نیز به صورت مستمر ارزشیابی می‌شوند.

دبیر هیئت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری با اظهار امیدواری از بهبود وضعیت گزینش‌ها با اصلاح دستورالعمل‌ها خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب نفوذ برخی گروهک‌ها در هسته‌های مختلف گزینش سبب شد که با مطرح کردن سئوالات خارج از موضوع چهره گزینش را منفی نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات امام خمینی(ره) در مورد گزینش، درست باید مدنظر قرار گیرد، اظهار داشت: اگر کسانی در گذشته تحت فشار طاغوت اشتباهی از آنان سر زده بود و اکنون دیگر خطایی نمی‌کنند در صورت امکان باید پذیرفته شوند.

وطنی در ادامه افزود: در امر گزینش نباید سخت‌گیری کرد اما با سهل انگاری نیز نباید به اصل موضوع ضربه زد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =