تشریح برنامه‌های دهه کرامت در کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برنامه‌های این سازمان در دهه کرامت را تشریح کرد.

ایمان درخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: سازمان فرهنگی در این دهه و در بخش‌های مختلف برنامه های متنوعی با همکاری دستگاه های مختلف دارد.

وی افزود: از جمله این برنامه ها می‌توان به هشت جشن در محلات مختلف که هفت جشن آن جشن‌های محلی و جشن آخر برنامه بزرگی با حضور ده‌ها هزار نفر اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکثر این برنامه‌ها به همت معاونت فرهنگی سازمان و با همکاری و مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی انجام می‌پذیرد.

درخشی ادامه داد: معاونت اجتماعی سازمان نیز به مناسبت روز دختر جشنی را با حضور جامعه هدف از دختران مناطق حاشیه نشین برگزار کرده و سلسله اردوهای آموزشی مهارت زندگی را در مناطق حاشیه نشین آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و تفریحات سالم نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین کانون‌های خدمت رضوی، هیأت ورزش‌های همگانی و تربیت بدنی سپاه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ماه) و در مسیر بلوار طاق بستان برگزار خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه چندین برنامه دیگر در ایام دهه کرامت انجام و اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: اداره ارتباطات سازمان فرهنگی نیز علاوه بر تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی، با همکاری واحد مربوطه خود در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به فضا سازی شهری اقدام خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =