بازدید سرزده وزیر ورزش از اردوی وزنه‌برداری/ بهداد سلیمی از سلطانی‌فر چه خواست؟

سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت:مسعود سلطانی‌فروزیرورزش و جوانان به صورت سرزده و برای نخستین بار در تمرین عصرگاهی پولادمردان کشورمان حاضر شد.

دکترمسعود سلطانی‌فروزیرورزش و جوانان عصر امروز درحالی که برای بازدید از ورزشگاه آزادی به این مجموعه ورزشی آمده بود به صورت سرزده و  برای نخستین بار در تمرین عصرگاهی پولادمردان کشورمان نیز حاضر شد تا ازنزدیک شاهد دست به وزنه شدن ملی پوشان وزنه برداری ایران باشد. دراین دیدار ملی پوشان وزنه برداری بزرگسال کشورمان که خود را برای حضور در میادین مهم بین المللی سال 2017 همچون رقابتهای جهانی امریکا ، بازیهای کشورهای اسلامی و رقابتهای آسیایی عشق آباد ترکمنستان مهیا می کنند پس از اتمام برنامه تمرینی خود، دقایقی را با وزیرورزش و جوانان به گفت و گو نشستند.

گفتنی است؛ وزنه برداری ایران دربازی های المپیک 2016 ریو باکسب دونشان ارزشمند طلا برای کاروان ورزش ایران در این آوردگاه بزرگ آبروداری کرد، اما بعد از المپیک آنچنان که باید این رشته پرافتخار از لحاظ مالی درحد نام و بزرگی اش حمایت نمی شود، برهمین اساس بهداد سلیمی بعنوان نماینده ملی پوشان کشورمان و نیز سجادانوشیروانی سرمربی تیم ملی با ارائه دغدغه های این روزهای وزنه برداری ایران از وزیر ورزش و جوانان تقاضا کردند تا به اندازه افتخاراتی که وزنه برداری در بازی های آسیایی ، المپیک ها و میادین جهانی برای کشورمان به ارمغان می آورد، این رشته المپیکی را مورد توجه قرار داده و نگاه ویژه ای نسبت به وزنه برداری داشته باشند.

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی همچنین درباره آمادگی تیم ایران برای حضوری قدرتمنددر رقابتهای معتبر پیش رو درسال 2017خصوصا بازیهای کشورهای اسلامی در باکو و رقابتهای جهانی امریکا توضیحاتی فنی را به وزیر ورزش ارائه کرد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =