در ۲۲مردادماه، روایت‌های مختلفی که از نمایندگان مجلس منتشر شده است، پربازدیدترین اخبار را تشکیل می‌داد. روایت‌هایی درباره مخالفت فراکسیون امید با برخی وزرای معرفی شده کابینه دوازدهم تا درخواست از رهبر انقلاب برای پایان حصر.

در سرویس سیاسی نقل قولی از زیباکلام پربازدید بود که گفت: وثیقه ۵۰ میلیونی نداشتم و محکوم شوم خاویار و ویتامین می‌خورم تا زنده بمانم! همچنین خبر اینستاگرامی عارف از مخالفت فراکسیون امید با ۲ وزیر هم بازدید زیادی در پی داشت. در این سرویس درخواست کواکبیان از رهبری هم پربازدید بود که گفت: تدبیر تازه‌ای برای رفع حصر بیاندیشند!

در سرویس اقتصادی تازه‌ترین قیمت آپارتمان نوساز در نقاط مختلف تهران بازدید زیادی در پی داشت. برای مخاطبان هم مهم بود که بدانند بانک‌ها از پول ته کارت‌های مشتریان چقدر پول گیرشان می‌آید؟ مخاطبان اقتصادی در پی این سوال بودند که با ۱۵۰ میلیون تومان کجا می شود خانه خرید.

در سرویس فرهنگی پربازدیدترین خبر می گفت «خندوانه» باز هم کیهان را عصبانی کرد. همچنین ماجراهای جشن حافظ؛ از قهرمدیری و علیخانی تا نظرات جالب محمدزاده هم برای مخاطبان جذاب بود. در این سرویس واکنش مجری «من و شما» به حاشیه‌های حضور مهرداد میناوند در برنامه هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس جامعه روایت پلیس درباره دزدیده شدن نوزاد تبریزی بازدید زیادی در پی داشت. همچنین عنوان شد عیسی کلانتری رئیس جدید سازمان محیط‌‌ زیست شده است. در این سرویس هشدار درباره نرم‌افزارهایی که قبض موبایل شما را افزایش می‌دهد هم نگاه ها را به خود جلب کرد.

یک تحلیلگر سیاسی در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل اعلام کرد حماس اشتباه استراتژیک کرد، اما تغییر مسیر داد! در این سرویس خبر پربازدیدی اعلام کرد عربستان خواهان میانجی‌گری بغداد بین تهران و ریاض شد. همچنین واکنش توئیتری ترامپ به حوادث خشونت‌بار ایالت ویرجینیا هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس طنز هم رفتن قالیباف و آمدن نجفی به روایت ۲۰:۳۰ پربازدید شد.

 

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =