این روز ها در اسپانیا، وابسته به این که کدام رسانه را دنبال می‌ کنید، در رئال مادرید یا یک کار تاریخی در حال انجام شدن است، یا این که تیره و تار ترین روز هایی که باشگاه به خودش دیده است در حال گذار هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اگر مارکا را دنبال می‌کنید، رئال مادرید در اقدامی انقلابی با مدیریت فلورنتینو پرز، در حال ساختن بهترین تیم جهان است. تیمی که هیچ نقصی نداشته باشد. اما اگر از دنبال کنندگان آ.اس هستید، باشگاه در اقدامی شرم سار کننده، در حال آزار اسطوره های خود است. مادرید بدون هیچ احترامی، در حال بیرون کردن تاریخ سازان باشگاه است.
اما واقعا مساله چیست؟ در مادرید گفته می‌شود رییس با این که کسی از او محبوب تر و بزرگ تر باشد مشکل دارد. ماجرای رفتن رائول و گوتی، در اوج محبوبیت از برنابئو را به یاد بیاورید. حالا همین اتفاق برای سرخیو راموس دارد می‌افتد. مرد دقیقه 92:48 فینال لیسبون، کسی که فاتح دسیما شنااخته می‌شود، این روز ها حسادت پرز را بر انگیخته است. بیشتر از آن که از برنامه ‌های پرز تقدیر شود، از غرت و جنگندگی سرخیو تقدیر می‌شود. این برای رییس سنگین آمده است. مردی که از سال 2000 بر مسند قدرت نشسته است و بیشتر از یک میلیارد یورو برای رئال مادرید خرج کرده است. حالا او تحت الشعاع کسی قرار دارد که با زدن یک گل، در ذهن هواداران جاودانه شده است.
چیزی که بین مردم جا افتاده است، این است که پرز یک تاجر است. او فوتبالیست‌های خوب را می فروشد تا بازیکنانی را جذب کند که فروش پیراهنشان خوب باشد. او قیمت بلیط ها را در برنابئو به شکلی سرسام آور زیاد کرده است. این موضوع باعث شده است تا مجموعه رئال مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بیشتر از یک مجموعه ورزشی، یک مجموعه توریستی باشد.
پرز با ایده‌هایی کهکشانی وارد رئال شد و این باشگاه در معرض ورشکستگی را نجات داد. او با آوردن 5 بازیکن بزرگ در سال 2000 استارت یک عصر بزرگ در فوتبال مدرن را زد. اما ایرادی که به او گرفته می‌شود این است که او بازیکنان را کالاهای دارای تاریخ مصرف می‌بیند. آن ها را خیلی سریع به زباله دان باشگاه روانه می‌کند.
حالا پرز در بزرگترین چالش خود قرار گرفته است. رفتن راموس از مادرید، مساوی با پایان دوران او در رئال دانسته می شود. دیگر بازیکنی در حد راموس و به تلاشگری این بازیکن به تیم راه نخواهد یافت و هواداران خاطرات خوب حضور او را به این راحتی فراموش نمی کنند. پرز پیش از این هم یک بار از رئال مادرید رفته بود و بار دوم با شکوه و جلال بیشتری بازگشت. اما این بار بعید به نظر می‌رسد در صورت عدم رای آوردن در انتخابات سال آینده باشگاه او شانسی برای بازگشت داشته باشد. 14 سال، یک میلیارد یورو و تنها 2 یگ قهرمانان اروپا. آماری بد برای مردی که خود را عقل کل دنیای فوتبال می داند.
حالا فرقی نمی‌کند آ.اس را مطالعه کنید یا مارکا، مهم این است باید مسائل را از بالا مورد تحلیل قرار دهید. راموس ی زیده خواه عوضی است؟ یا پرز یک آشغال پیر که با حیثیت باشگاه بازی می‌کند؟ تصمیم با شماست.

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • parisa cr7 A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    4 0
    مسلما پرز یه آشغال پیره که داره مادرید به اون بزرگی و با عظمت رو تخریب میکنه.....امیددوارم زودتر از تیم محبوبم بره
  • تورکم A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    5 0
    پرز باشگاه رو با شرکت نجاریش اشتباه گرفته و با تمام نوشته این متن هم موافقم و تقریبا دیدگاهی هست که بیشتر رئالی ها از این بشر دارند پرز فقد تاجر خوبی هست همین