کاوه مجاوری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان از آغاز عملیات رفع نقاط حادثه خیز در محورهای رودبنه-چاف و لاهیجان-سیاهکل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي گيلان، كاوه مجاوري رئيس راه و شهرسازي لاهيجان با اعلام اين خبر گفت: به منظور كاهش سوانح جاده اي و ارتقاء و تسهيل درايمني عبور و مرور درمحورهاي لاهيجان، عمليات رفع سيزده نقطه از نقاط حادثه خيز در محورهاي رودبنه-چاف و لاهيجان-سياهكل آغاز شده است.
وي تصريح كرد اعتبار اين پروژه از محل اعتبارات ملي ايمن سازي راهها به مبلغي بالغ بر 1250ميليون تومان تامين شده است.

مجاوري با اشاره به وجود تقاطع هاي آنتني در مسيرهاي لاهيجان به سياهكل و رودبنه-چاف خاطرنشان كرد كه وجود روستاها در حاشيه ي اين مسيرها و منتهي شدن راهها به آن ها باعث به وجود آمدن تقاطع هايي آنتني ميشود كه اين امر درصد پرحادثه بودن اين محورها را افزايش داده لذا در تلاشيم تا با تعريض اين تقاطع ها درطول محور،نقاط حادثه خيز آن را برطرف نماييم.

مجاوري افزود: توسعه راههاي شرياني و راههاي روستايي و بهبود كيفيت جاده هاي موجود با دقت و حساسيت در اين شهرستان انجام گرفته و اين امر موجب تسهيل در رفت و آمد مردم شده است.

گفتني است محورهاي رودبنه-چاف و لاهيجان-سياهكل از پرترددترين محورهاي فرعي استان درايام تعطيل به ويژه فصل تابستان است و توريستي بودن اين مناطق شرايط ويژه اي رابه اين محورها بخشيده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =