۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

جهان امروز انتظار داشت و دارد نه تنها حملات اسراییل به مردم بی دفاع غزه متوقف شود و به محاصره و تحریم این منطقه پایان داده شود بلکه همه دست اندرکاران این جنایت جنگی علیه بشر یت محاکمه و مجازات شوند و همه خسارات وارده به غزه جبران شود و نیروهای حافظ صلح در منطقه مستقر شوند و پرونده نسل کشی اسراییل در شورای امنیت مفتوح و به ان رسیدگی شود و به محاکم دادگستری بین المللی ارجاع شود و از مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه تجلیل و ستایش شود.

 

25 روز از حملات همه جانبه صهیونیستها به باریکه غزه در جنوب غرب فلسطین می گذرد.منطقه ای با 360 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 800هزار نفر که سالهاست کانون مقاومت فلسطینی ها در برابر اشغالگری و تهاجمات بی امان صهیونیستها می باشد . . درحملات نظامیان صهیونیست به غیر نظامیان فلسطینی در 25 روز گذشته حدود 1500 نفر کشته شده و حدود 10هزار نفر نیز به شدت زخمی شده اند . هیچ مکانی در غزه امروز امن و در امان نیست صهیونیستها حتی خانه های مسکونی ، بیمارستانها و مدارس و پناهگاههای سازمان ملل متحد را نیز موشک باران و بمباران می کنند و اعتراض های جهانی و حتی گریه های بلند نماینده سازمان ملل در منطقه کوچکترین تاثیری درنسل کشی علنی و اشکار صهیونیستها نداشته است . اسراییل که در سال 2005 و در پی مقاومت مردم غزه در برابر سیاست شهرک سازی و اشغال تدریجی غزه مجبور به عقب نشینی از این منطقه شد با محاصره و تحریم همه جانبه در 9سال اخیر و حتی جنگهای 22 روزه درسال 2008 و 8 روزه در سال 2012 مردم این منطقه را در تنگنا قرار داده است و تصور می کند با جنگ بی رحمانه علیه غیر نظامیان می تواند انتقام مقاومت اسلامی را از مردم غزه بگیرد . رسانه های وابسته به یهودیان صهیونیست و متحدان اسراییل بویژه امریکا نیز برای پنهان کردن این سیاست و نیت ضد بشری و جنگ طلبانه و بی رحمانه صهیونیستها تلاش می کنند با نادیده گرفتن واقعیتی که در غزه در جریان است جنایتهای اسراییل را در قالب تلاش ارتش این رژیم برای کشف و نابودی تونل های حماس در غزه توجیه کنند . دروغی که علی رغم تولید هزاران خبر و عکس و فیلم هیچ کس در جهان باور نکرده است .زیرا باور کردنی نیست برای هدف قرار دادن تونل های حماس،ارتش صهیونیسم مجاز باشد صدها زن و کودک را به خاک و خون بکشد و مردم ، مجروحان و امداد رسانان را در بیمارستانها و پناهگاهها هدف گلوله های توپ و راکت های هوا به زمین قرار دهد. ضمن اینکه شکاف و اختلافی بین حماس و جهاد اسلامی و دیگر نیروهای مقاومت اسلامی با اقشار و گروههای مختلف مردمی در غزه وجود ندارد .

هدف اسراییل از این ادم کشی علنی و اشکار ؛ کاملا روشن و هویداست . اسراییل بعنوان یک رژیم نژاد پرست و خشن و دیکتاتور هرگونه مقاومت و ایستادگی در برابر سیاست های خود را با مشت اهنین پاسخ می دهد و در اجرای این سیاست هیچ محدودیت وچارچوب و مانعی برای خود در جهان قایل نیست

طنز تاریخی اینجاست که این رژیم و سیاستها ی آن همه انسانها ی اشنا به تاریخ را به یاد المان نازی در زمان هیتلر و بین سالهای 1939 تا 1945 می اندازد. آلمان نازی هیتلری نیز همین مشی سیاسی را داشت توسعه طلبی و اشغال کشورهای اروپایی با سیاست مشت اهنین نظامی و بی اعتنا یی به همه ضوابط حقوقی و بین المللی و اخلاقی در پوشش نژاد پرستی و یهود ستیزی . امروز نیز یهودیان صهیونیست که با بزرگنمایی رفتارهای المان هیتلری علیه یهودیان و با حربه مظلوم نمایی توانستند سرزمین یک ملت مظلوم یعنی فلسطین را به اشغال دراورده و میلیونها فلسطینی را اواره کشورهای اطراف و اکناف جهان نمودند همان رفتارهای نازیستی و سیاست های هیتلری را در مورد مردم مظلوم فلسطین اجرا می کنند . اگر هیتلر ضد یهودی بود رژیم صهیونیستی نیز ضد فلسطینی ها ست و خواستار نابودی همه کسانی است که در برابر زورگویی هایی این رژیم ایستادگی می کنند . از همه تراژیک تر اینکه جهان لیبرال در فاصله بین جنگ اول و جنگ دوم جهانی در برابر المان هیتلری ایستاد اما امروز جهان غرب لیبرال در برابر سیاستهای نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی و کشتار علنی انسانهای بی گناه نه تنها سکوت شرمگینانه ای کرده است بلکه با انفعال خود در واقع از این اقدامات حمایت می کند . اسراییل در 25 روز گذشته گام به گام همه دستاوردهای جهان جدید بعد از جنگ جهانی دوم را زیر پا له و نابود کرده است . مفاهیم و مقولاتی مانندحقوق بشر ، حقوق بین الملل ، صلح ، شورای امنیت ؛ دیپلماسی ، کنوانسیون های بین المللی و سازمان های بین المللی را می توان برخی دستاوردهای جهان پسا جنگ جهانی نامید که بهای آن 50 میلیون کشته جنگهای جهانی است اما رژیم نژاد پرست اسراییل در 25 روز گذشته در جلو چشم جهان همه این دستاوردها و ارزشها را لگد مال کرده و درصدد اثبات این قاعده است که تنها را حیات در عرصه بین الملل زورگویی و خشونت است و ابزارهای حقوقی و اخلاقی و سیاسی و انسانی هیچ کاربردی در جهان ندارند . البته اسراییل با این رفتار مهر تایید بر نا مشروع بودن خود می زند زیرا رژیم های مشروع و قانونی نیازی به اعمال زور و خشونت به منظور بقای خود ندارند و این رژیم های غیر قانونی و نامشروع هستند که برای استمرار خود نیازمند زورگویی و ترور و خشونت هستند . به عبارت دیگر امروز سکوت حمایت گونه از نسل کشی صهیونیستها در غزه از یکسو حمایت از بازتولید سیاست های نژاد پرستانه نازی ها ی هیتلری در جهان است و ازسوی موافقت با حاکمیت دوباره قانون جنگل در روابط بین الملل است و اینکه هر اقدام ورفتار غیر قانونی و نامشروع با اعمال زور و خشونت توجیه پذیر است . تاسف بار ترین قضیه نیز در این فضا نقش شرم اور دولتهای مدعی تمدن واعضای دایم شورای امنیت سازمان ملل یعنی امریکا و انگلستان و فرانسه و روسیه و چین است که هیچ واکنش و اقدام عملی در خوری برای دفاع از نظم هنجاری بین المللی در پی نسل کشی در غزه انجام نداده اند.

. هر چند یک روی سکه غزه مملو از غصه و غم از زیر پاگذاشتن همه اصول انسانی و اخلاقی و حقوقی با کشتار بی رحمانه انسانها بویژه کودکان و زنان بی گناه توسط صهونیستها ست اما روی دیگر سکه تحولات غزه دیدنی و خواندنی است. روی دیگر شکل گیری و شیوع خشم نهادین و نفرت جهانی نسبت به وجود رژیمی است که می توان آن را بعنوان مهمترین تهدید صلح و تمدن در دنیا معرفی کرد. یعنی رژیم نژاد پرست و خشن صهیونیستی .امروز اسراییل به دست خود تصویری حقیقی از خود ارایه می دهد که تداعی گر خشم و نفرت فراموش نشدنی نسبت به این رژیم است . جبهه مخالفان وجود رژیم صهیونیستی امروز روز به روز پرتعداد تر می شود . ازادیخواهان ، صلح طلبان ، مسلمانان ، مخالفان جنگ و ترور و خشونت ، مخالفان دیکتاتوری و بی رحمی سیاسی ، مدافعان حقوق بین الملل و مدافعان نظم بین المللی گروههایی هستند که فارغ از اینکه متعلق به کدام ملت و مذهب و نژاد و قومی باشند امروز متوجه شده اند که رژیم اسراییل تهدیدی جدی علیه صلح جهانی است و بقای آن با بقای امنیت و نظم جهانی سازگار نیست . امروز نوجوانان وجوانان مسلمان بویژه مردم فلسطین نهال خشم و نفرت نسبت به رژیم صهوینست را با خون نوزادان شهید در غزه ابیاری می کنند تا روزی با سیل خشم و نفرت خود انتقام کشته شدگان بی گناه این روزهای غزه را از اسراییل بگیرند . اسراییلی ها و حامیانشان در 25 روز گذشته با اتخاذ سیاست بی رحمانه علیه مردم غزه امنیت و ارامش و اسایش خود را تا 25 سال دیگر متزلزل کردند و هیچ فرصتی را برای رسیدن به صلح باقی نگذاشتند . خشم و نفرتی که نسل کشی صهوینستها در هفته های اخیر در غزه ایجاد کرد دیگر شهری و منطقه ای را در اسراییل امن و امان نمی گذارد و حتی امنیت یهودیان را در سراسر جهان متزلزل می سازد و مسئول این انارشی در درجه اول تل اویو و در درجه بعد حامیان این رژیم خشن است .

تعجب اور است چگونه کارشناسان و مشاوران غربی چنین واقعیاتی را به سیاست مداران غربی گوشزد نکرده اند و اجازه داده اند غربی ها با سکوت و انفعال در برابر نسل کشی صهیونیستها در غزه امنیت و اینده صلح خود را به چوب حراج گذاشته اند و بعید است در آن زمان صهیونیستها بتوانند کاری برای غرب انجام دهند.

جهان امروز انتظار داشت و دارد نه تنها حملات اسراییل به مردم بی دفاع غزه متوقف شود و به محاصره و تحریم این منطقه پایان داده شود بلکه همه دست اندرکاران این جنایت جنگی علیه بشر یت محاکمه و مجازات شوند و همه خسارات وارده به غزه جبران شود و نیروهای حافظ صلح در منطقه مستقر شوند و پرونده نسل کشی اسراییل در شورای امنیت مفتوح و به ان رسیدگی شود و به محاکم دادگستری بین المللی ارجاع شود و از مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه تجلیل و ستایش شود. اگر این اقدامات صورت گیرد هرچند خونها به ناحق ریخته جبران نمی شود و دهها نوزاد به خون افتاده فلسطینی زنده نمی شوند اما حداقل می توان به وجود حداقلی از نظم بین المللی امیدوار بود .در حالی که انچه امروز شاهد هستیم آنارشی جدیدی است که صهیونیستها در آن می دمند و به نوعی بازتولید نسل کشی و جنگ طلبی نازیستی این بار از نوع یهودی و صهیونیستی است .

منبع : پرس تی وی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    نویسنده مطلب دلت خوشه ها اینا همشون زیر نفوز و سلطه اسرائیل و صهوین هستن
  • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    1 0
    حالا به دنيا ثابت شد هيتلر داشت كار درستي انجام ميداد
  • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    عاقبت اسراییل و قوم بنی اسراییل را از زبان خداوند در قرآن سوره اسرا آیه چهار تا هشت بخوانید
  • بی نام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    نباید غزه ایها جنگ میکردند. گفته بودم که وقتی مطمئن شدید 100درصد توانستید دشمن را به فرم فیزیکی نابود کنید انگاه وارد جنگ شوید. الان فقط باید بهشت بروید.