«خبرجنوب» نوشت: معاون اول رئیس جمهور در حالی قرار است فردا به شیراز بیاید که نمایندگان استان نه در جلسات هماهنگی قبل از سفر حضور داشتند و نه هنوز از آن ها برای حضور در سفر اسحاق جهانگیری دعوتی به عمل آمده است.

رئيس كميسيون عمران مجلس و نماينده مردم جهرم در خانه ملت با بيان اين كه ظاهراً روز چهارشنبه جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور به فارس سفر مي كند افزود: تاكنون چند جلسه در سطح وزرا و معاون اول رئيس جمهور با حضور استاندار فارس برگزار شد اما متاسفانه در اين جلسه هيچ يك از نمايندگان استان حضور نداشتند ضمن آن كه تا كنون هيچ اطلاعي از سوعي مقامات استان در خصوص چند و چون اين سفر به اطلاع نمايندگان استان در مجلس نرسيده است.
محمد رضا رضايي با بيان اين كه نمايندگان مجلس به واسطه انتخاب مستقيم از سوي مردم، بهتر در چند و چون مشكلات فارس و اهالي اين استان قرار دارند افزود: باعث تاسف است كه در استان ظرفيت بزرگ 18 نماينده مردم فارس در مجلس ناديده گرفته مي شود.
وي با بيان اين كه فارس به لحاظ خشكسالي و وضعيت اقتصادي در وضعيت نامناسبي قرار دارد افزود: بحران آب شرب از روستاها گذشته و شهرهاي فارس را هم دچار خود كرده است، در حال حاضر در بالغ بر 15 شهر بزرگ فارس آب جيره بندي شده است.
رضايي با دعوت از مسئولان براي سركشي به شهرستان ها و روستاهاي فارس گفت: واقعاً وضعيت مردم در روستاها و شهرهاي كوچك وضعيت بغرنجي است.
كشاورزي به دليل خشكسالي هاي بسيار شديد تعطيل شده و هيچ شغل جايگزين ديگري وجود ندارد و باغات هم خشك شده اند در چنين وضعيتي انتظار مي رود مقامات دولتي در كنار نمايندگان استان، فكري براي اين وضعيت كنند نه آن كه هر كس راه خود را برود.
نمانيده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: جاي تعجب و تاسف است كه نمايندگان استان در جريان جزئيات اين سفر نيستند و تنها شنيده اند كه معاون اول رئيس جمهور قرار است به فارس بيايد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =