دو انتصاب جدید آخوندی در وزارت راه و شهرسازی

عباس آخوندی یک معاون و یک مدیر کل جدید برای وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

وزیر راه و شهرسازی معاون حقوقی جدید خود را منصوب کرد و همچنین با پیشنهاد معاون راه روستایی مدیر کل دفتر نگهداری، بهره‌برداری و ایمنی راه روستایی را تغییر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ وزیر راه و شهرسازی با حکمی علیرضا محفوظی را به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌ها وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

عباس آخوندی در این حکم تصریح کرده است: با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌ها وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: حضور مستمر و فعال و برقراری ارتباط مناسب و ایجاد هماهنگی و تعامل موثر وزارتخانه متبوع با مجلس محترم شورای اسلامی و نمایندگان محترم و همچنین کمیسیون تخصصی عمران و مراجع حقوقی و قضایی و پی‌گیری مراحل طرح و تصویب لوایح و طرح‌های مرتبط با این وزارتخانه در مجلس از اهم وظایفی است که امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و با همکاری معاونان محترم و مدیران در انجام آن موفق و مؤید باشید.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکمی محمدمهدی بلوردی را به عنوان مدیرکل دفتر نگهداری، بهره‌برداری و ایمنی راه روستایی منصوب کرد.

عباس آخوندی در این حکم تصریح کرده است: «بنا به پیشنهاد جناب آقای مهندس میرشفیع معاون محترم راه روستایی شما را به سمت مدیرکل دفتر نگهداری، بهره‌برداری و ایمنی راه روستایی منصوب می‌نمایم.»

مدیرکل دفتر نگهداری، بهره‌برداری و ایمنی راه روستایی پیش از این مدیرکل دفتر روستایی استانداری کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان ، معاون مدیر کل راه و ترابری استان کرمان بوده است.

 

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =