خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه با حضور فرماندار و مسئولین شهرداری و شورای شهر ارومیه و مدیریت تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در آئین افتتاح خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه که با حضور عباس حسن خانی فرماندار ، محمد ستارپور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه، ارژنگ مهر نماینده استانداری و جمعی از مسئولین شهری و هنرمندان حضور داشتند، فرزانه راجی فر مدیرعامل موسسه مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی ضمن اعلام برنامه های این تشکل و خانه در مورد اجرای برنامه های جمع آوری و تفکیک درب بطری و تبدیل آن به ویلچر برای معلولین نیازمندگفت: قرار است در این خانه ضمن انجام برنامه های فرهنگی آموزشی در افزایش توجه و پاکی طبیعت و شهر ارومیه گام برداریم.
وی با اشاره به به جمع آوری ته سیگار در پارک های شهر هم تصریح کرد: تاکنون حدود یکصد برنامه مختلف آموزشی فرهنگی از جمله جمع آوری و تفکیک زباله و درب بطری، جمع آوری ته سیگار از پارک ها انجام شده است و این برنامه ها همچنان با حضور جوانان و خانواده های در برنامه های مختلف ادامه خواهد داشت.

حسن خانی فرماندار ارومیه هم گفت: توجه به محیط زیست پاک جزو اولویت های یک شهر به شمار می رود و تلاش تشکل های مردم نهاد در این زمینه میتواند تاثیر بسیار خوبی در بهبود این وضعیت داشته باشد.

در ادامه شورش نصیری هنرمند سردشتی و رکورددار و سریع ترین نقاش آسیا همزمان با افتتاح این برنامه با کشیدن یک نقاشی و اهدای آن به خانه تشکل ها در این حرکت فرهنگی سهیم شد.

در پایان برنامه آئین افتتاح خانه تشکل های زیست محیطی ارومیه توسط فرماندار ارومیه و عضو محیط زیست شورای شهر ارومیه افتتاح شد ضمن اینکه همزمان با این آئین کمپین تبدیل قلیان های به گلدان نیز رونمایی شد.

همچنین حسن خانی فرماندار ارومیه بعنوان عضو افتخاری تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی لقب گرفت.

عکاس: آیناز طرفه، مسعود رشیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =