۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
آیا تب سفر به کره شما را هم گرفته؟

برگ برنده ای که باعث شده کره جنوبی امروزه مقصد مسافرتیِ پرطرفداری شود، ترکیب سنت و مدرنیته است.

 کره با اینکه مقصد گردشگری مدرنی محسوب می‌شود، اما در عین حال مکانهای تاریخی زیبای بسیاری همچون کاخ های تاریخی را نیز دربرگرفته است. در چند دهه اخیر به علت رشد فزاینده اقتصادی، این کشور تمام امکانات رفاهی مدرن و در سطح بین المللی را ارائه میدهد و کماکان نیز گنجینه فرهنگ غنی اش را حفظ کرده است.

با انتخاب تور کره جنوبی به راحتی میتوانید کشوری با آب و هوایی معتدل ، چهارفصل و مردمی میهمان نواز را تجربه کنید، کشوری که دارای فرهنگ و طبیعتی غنی است. در این سفر مقصدی را کشف خواهید کرد که بطور شگفت انگیزی مملو از تجارب منحصر به فرد برایتان است، همچون دیدن اماکن تاریخی، تماشای مناظر زیبا و امتحان غذاهای لذیذ. همچنین کره مقصد ایده آلی برای خرید و سایر تفریحات است. اماکن خرید کردن در کره بسیار متنوع است، از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید مدرن. چه شما به دنبال مارک های لوکس باشید و چه محصولات داخلی و محلی، کره بهشتی برای خرید است.

در این سفر به طعم های جدید و لذیذ نیز بیندیشید و ادویه و سس های متنوع را امتحان کنید. مسافرین به کره حتماً باید کیمچیِ معروف را امتحان کنند و همچنین بیبیمباپ و بولگاگی که دو غذای کره ای خوش طعم می‌باشد. دکه های اغذیه فروشی نیز تجربه ای جالب را برای شما به ارمغان خواهد آورد، جایی که فضایی پر جوش و خروش دارد و میتوانید اصالت غذای کره ای را در کنار قیمت های ارزان بیابید.

بیش از هفتاد خط بین المللی هوایی با این کشور همکاری دارد و این کشور مقصدی است که از تمام شهرهای اصلیِ دنیا به راحتی قابل دسترس است. همچنین در داخل کشور کره میتوان به شهرهای مختلف و بسیاری از اماکن دیدنی از طریق قطار، مترو و اتوبوس بی دردسر و ارزان سفر کرد.

کره دارای صنعت گردشگری درخشانی است. هشت مکان دیدنی این کشور در یونسکو ثبت جهانی شده است. کاخ Gyeongbokgung، برج اِن سئول، روستای Bukchon Hanok و بعضی دیگر از جاهای دیدنی کره از اماکنی است که برخی از سریال های کره ای در آنها فیلمبرداری شده است. موج جهانیِ سریال و آهنگ های کره ای (Hallyu) نیز در شناخت و اشتیاق مردم برای سفر به کره نیز بسیار موثر بوده است. این موج محدود به سریال و ترانه نمیشود بلکه نحوه پوشش و کلاً سبک زندگی را شامل میشود.

جالب است بدانید اخذ ویزای کره جنوبی توسط سفارت کره برخلاف سال های گذشته، به صورت انفرادی و فوری نیز صادر میگردد.

سئول، دریچه ای رو به آینده

سئول پایتخت کره جنوبی و پرطرفدارترین مقصد گردشگریِ این کشور می‌باشد. شهر سئول دیدنی های بیشمار و جاهای فراوانی را برای بازدید در خود جای داده است، همچون کاخ های باستانی، بازارهای سنتی و مراکز خرید متعدد. جاذبه های گردشگری این شهر آنقدر زیاد است که نمی دانید از کجا شروع کنید و ناچار خواهید شد مهم ترین ها را براساس علایق‌تان گلچین کنید.

بوسان، لوکیشن فیلمبرداری سریال های کره ای



بوسان شهری در جنوب شرقی شبه جزیره کره می‌باشد و بزرگترین شهر بندری این کشور است. بوسان دارای جاذبه های زیادی مرتبط با یک شهر ساحلی و مکان های تاریخی و فرهنگی فراوان و مراکز خرید مطابق مد روز می‌باشد. همچنین رویدادهای ورزشی و سیاسی مختلفی در این شهر برگزار شده که بر شهرت این شهر افزوده است.

جیجو، جزیره عجایب طبیعی

جزیره جیجو، دارای طبیعتی فوق العاده و مقصد مسافرتی محبوبی در میان گردشگران می‌باشد که سالانه نیز به خیل این گردشگران مشتاق اضافه میشود. بازدیدکنندگان در تمام طول سال میتوانند از جاذبه های طبیعی این جزیره زیبا لذت ببرند، همچون زمین های پوشیده از گل های زرد کانولا و دریای نیلی رنگِ آن که خنکای مطبوعی را در گرمای تابستان به ارمغان می آورد.

اگر مایل به دریافت ویزای کره جنوبی هستید، طبق توضیحات سایت سفارت، می بایست با یکی از آژانس های مسافرتی مورد تائید و موجود در لیست وب سایت سفارت کره در ایران تماس حاصل فرمائید و برای گرفتن ویزای کره جنوبی اقدام نمایید. آژانس مسافرتی فطرس به عنوان کارگزار اصلی سفارت کره جنوبی، مجری مستقیم تور کره جنوبی و عمان و ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه می‌باشد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723147