تاج گردون: بذرپاش قسم جلاله خورد که یک ربع پیش متن گزارش برجام را دیده است

عضو کمیسیون برجام متن گزارش برجام را شبیه به گفتمان تیم قبلی مذاکرات دانست و از قسم جلاله بذرپاش نوشت که یک ربع قبل متن گزارش را دیده است.

به گزارش خبرآنلاین، غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که متن تهیه شده در برجام را برآمده از نظر اکثریت نمی داند و می گوید این متن خارج از کمیسیون نوشته شده است. تاج گردون در صفحه اینستاگرامش توضیحات بیشتری داده است که به شرح زیراست:
« صحبتهاي اقاي بذرپاش با خبرگزاري فارس جالب بود. ايكاش ديشب كه در برنامه گفتگوي ويژه بوديم اين حرف را ميزد تا جوابشو ميگرفت و ايكاش قبل از مناظره تهيه كننده از من نميخواست بدليل اينكه موضوع حساس است بحث چالشي نشه. اگر اين موضوع را در مناظره مي گفت بهش ميگفتم در جلسه اين اقاي بذرپاش بود كه قسم جلاله خورد من يك ربع پيش متن گزارش را ديدم و ٥ دقيقه ديگه بهش راي داد. بهش مي گفتم كه من در جلسه گفتم اين متن نوشته كيه كه يك شبه اماده شده؟ بهش مي گفتم كه من در جلسه گفتم حداقل كمي متن را ويرايش مي كرديد تا از گفتمان محاوره اي تيم قبلي فاصله مي گرفت. بهش مي گفتم من در جلسه گفتم شما هنوز منظور سويفت را نمي دانيد. بهش مي گفتم من در جلسه گفتم اين متن گفتمان و قرايت امريكاييهاست. بهش ميگفتم در جلسه بهتون گفتم اقاي بذرپاش متني را كه هنوز نخونديد چرا بهش راي ميديد و...... ايكاش يك بار ديگه صداوسيما دعوت كنه تا بگم چي شد و....».

2329213

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    234 2
    ای بابا. امثال بذر پاش را همه میشناسن
  • بدون نام ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    99 2
    از اين جماعت پايداري همه چيز بر مي آيد،جاي تعجبي نيست
  • 2015 A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 0
    اینجوری در حق مردم اجحاف میشه چرا مصالح مردم رو در نظر نمیگیرید تا کی گرو کشی سیاسی خسته شدیم بخدا