در ۳۰فروردین، پربازدیدترین اخبار به شایعه خروج خانواده محسن هاشمی از کشور و پس‌لرزه‌های ابلاغیه آیت‌الله جنتی اختصاص داشت.

توصیه های رهبر انقلاب امروز در صدر اخبار بااهمیت سیاسی بود. ایشان فرمودند: انتخابات باید سالم، پر شور و با امنیت برگزار شود.

در صدر پربازدیدترین اخبار سیاسی هم خبر رسید آیت‌الله جنتی خواستار ردصلاحیت نامزدهای اقلیت‌های مذهبی در انتخابات شوراها شده. در همین راستا پس‌لرزه ابلاغیه آیت‌الله جنتی درباره ردصلاحیت نامزدهای اقلیت‌ دینی بسیار پربازدید بود. همچنین در این سرویس واکنش محسن هاشمی به شایعه خروج خانواده‌اش از ایران هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس فرهنگ و هنر آزاده صمدی اعلام کرد: لایف استایلِ الانم را دوست ندارم. همچنین خبر پربازدیدتر دیگر حکایت از این داشت که مجوز «جنجال در عروسی» صادر شده. در این سرویس خبر حادثه برای بازیگر زن حین تصویربرداری هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی اعلام شد اولین بویینگ سفارش ایران در مرحله رنگ‌آمیزی قرار دارد. مردم همچنین می خواستند بدانند قیمت آپارتمان‌های لوکس در تهران چند است. عده ای هم در این سرویس خطای قالیباف را برای روحانی نوشتند و پربازدید شدند.

در سرویس جامعه یادداشت‌های روزانه دستفروش‌بی‌سواد پربازدیدترین مطلب بود. همچنین در این سرویس به مخاطبان توصیه شد مراقب این بیماری‌چشمی شایع در ایران باشید و آنرا در مراحل ابتدایی درمان کنید. در خبر دیگری توضیحات آملی‌لاریجانی درباره بازداشت ادمین‌های کانال‌های تلگرامی پربازدید شد.

در صدر اخبار پربازدید بین‌الملل رسانه‌های روسی اعلام کردند: ابوبکر‌البغدادی دستگیر شده. همچنین عنوان شد ترامپ فرمان اجرایی جدید را امضا کرده. در این سرویس واکنش اسپانیا به نتایج همه‌پرسی در ترکیه هم پربازدید بود.

در سرویس فناوری اطلاعات اطلاعیه وزارت ارتباطات درباره پخش گزینشی سخنان دکتر واعظی در شبکه دو سیما پربازدیدترین مطلب بود.

همچنین در سرویس طنز و کاریکاتور، بالاخره پشت‌پرده ثبت‌نام احمدی‌نژاد لو رفت!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =