نیکولوف: تماشاگران ارومیه در دنیا بی نظیرند

نیکولای نیکولوف، بازیکن کوتاه زن و ملی پوش بلغارستان، فصل گذشته یکی از ارکان مهم تیم والیبال شهرداری ارومیه به حساب می آمد و نقش بسزایی در موفقیت های این تیم داشت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از سايت رسمي باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه ، نيكولوف پس از گذراندن يك فصل با تيم شهرداري اروميه بار ديگر با بازيهاي بي نقص خود به تيم ملي بلغارستان دعوت شده و در راس بازيكنان ملي پوش كشورش قرار گرفت.

اما در اين مدتي كه نيكولوف شهر اروميه را ترك كرده و به كشورش باز گشته بود همه جوياي حال و آخرين وضعيت اين بازيكن بودند،بر اين اساس با او ارتباطي برقرار نموديم و مصاحبه اي اختصاصي ترتيب داديم تا از وضعيت كنوني اين بازيكن از زبان وي باخبر شويم كه فصل پيش رو را چه تصميماتي اتخاذ كرده است؟

در زير خلاصه اي از مصاحبه اختصاصي نيكولاي نيكولوف با وب سايت رسمي باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه را مي خوانيد:

فصل گذشته تيم واليبال شهرداري اروميه يكي از مدعيان قهرماني در ليگ بود كه به مقام نايب قهرماني بسنده كرد.نظر شما در خصوص عمکرد فصل گذشته اين تيم چیست؟
عملکرد تیم ما در فصل گذشته خوب بود ولی متاسفانه در مسابقه فینال باختیم . تیم قدرتنمندی داشتیم با توانایی های بالا.فقط کمی به شانس نیاز داشتیم تا قهرمان شویم.من امیدوارم که هواداران از من راضی بوده باشند زیرا من و هم تیمی هایمان تا آخرین امتیاز جنگیدیم.اما در پايان بازي اتفاقاتي رخ داد كه واقعا من را متاسف كرد واز ديدن چنين صحنه هايي آزرده خاطر شدم و از طرفي هم از اينكه نتوانستيم تيم شهرداري اروميه را قهرمان كنيم بيشتر ناراحت شدم چون واقعا لياقت تيم شهرداري اروميه در فصل گذشته قهرماني بود.


تصميم تان براي فصل پيش رو چيست؟ قصد داريد در كجا و كدام تيم بازي كنيد ؟
من پیشنهاداتی از چند تیم اروپایی و البته چند تيم ایرانی دارم. به مرور زمان مشخص خواهد شد که در کدام تیم بازی کنم ولی خیلی دوست دارم كه باز هم در ایران بازی کنم بخاطر طرفدارن و هواداران والیبال ، سطح لیگ و با توجه به اینکه من 3سال است در ایران بازی میکنم .


سطح لیگ برتر والیبال ایران را چگونه می بینید ؟
لیگ والیبال ایران بخوبی پیشرفت کرده است و این یکی از دلایلي است که باعث علاقه من به حضور در این کشور شده است چون هم اكنون ليگ ايران یکی از لیگ های معتبر در جهان می باشد .


آیا دوست دارید دوباره برای شهرداری ارومیه بازی کنيد؟
البته که دوست دارم دوباره برای شهرداری ارومیه بازی کنم من نتوانستم با این تیم فصل گذشته قهرمان شوم و خيلي دوست دارم كه دوباره در فصل جدید با همان تيم شهرداري اروميه به این مهم دست یابم.


نظر شما در خصوص هواداران و تماشاگران ارومیه اي چیست؟
در مورد تماشاگران ارومیه تنها یک چیز می توانم بگویم"آنها در دنیا بي نظيرند و بهترین تماشاگران واقعی والیبال هستند "
برای یک بازیکن احساس شگفت انگیزی دست می دهد که در مقابل آنها و برای آنها بازی کند.حمایت و تشویقی که آنها می کنند من تاکنون در هیچ كجای جهان حتی بلغارستان ندیده ام و بخاطر این است که حاضرم در هر مسابقه برای هواداران اروميه قلبم را بدهم زیرا آنها وصف ناپذیر هستند.

در پايان اگر صحبت خاصي داريد بيان كنيد:

از 12 ژوئن(22خرداد) المپیک بازیهای اروپایی در باکو شروع خواهد شد. آذربایجان و ایران با هم همسایه هستند و من دوست دارم دوباره آنها را در باکو ببینم و منتظر تشویق های فوق العاده شان خواهم بود .
در پايان یک چیز را می خواهم بگوییم "یاشاسین ارومیه" ((yashasin urmia))

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =