ایسنا نوشت: یک عضو جبهه پایداری مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی اصولگرایان معتقدند جبهه پایداری در نهایت بر نظر نهایی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تاثیر خواهد گذاشت، توهین به همه اصولگرایان است.

محمد سلیمانی در خصوص ائتلاف اصولگرایان گفت: جبهه پایداری به همراه سایر تشکل‌های اصولگرا به سمت جمع‌بندی خوب از طریق شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در حرکت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس پرهیز از تخریب یکدیگر، رقابت سالم با رقبا، معرفی افراد صالح، توانمند، کارآمد و تاثیرگذار بر مردم و تصمیمات کشور را مهمترین استراتژی جبهه پایداری و سایر تشکل‌های اصولگرا اعلام کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌ها در این ائتلاف به گونه‌ای انجام شده که در صورت حضور حداقلی یا حداکثری در مجلس بتوانیم تاثیرگذار و قدرتمند میدان‌دار باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: جریان‌های حاضر در این ائتلاف متقاعد شده‌اند لیستی واحد که مردم‌پسند است ان‌شاءالله ارائه دهند.

یک عضو جبهه پایداری مجلس شورای اسلامی انتخاب رییس مجلس دهم را از طریق لابی بین جریان‌های سیاسی این مجلس قابل انجام دانست و افزود: رییس از دل 290 نماینده مجلس دهم مبتنی بر تفاهم، سلایق و گرایش جریان‌های سیاسی انتخاب خواهد شد.

سلیمانی با انتقاد از برخی اظهارات اصولگرایان، این اظهارات را «توهین به همه» دانست و افزود: نظر نهایی ائتلاف براساس نظر اکثریت و مبتنی بر رای‌گیری انجام خواهد شد البته هر که استدلال قوی‌تر و بیان رساتری داشته باشد حتما موفق خواهد بود. گفتمان امام (ره) را هر جریان سیاسی سر دست بگیرد یقینا موفق خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تاکید کرد: وقتی جبهه پایداری در نشست یا جلسه‌ای حضور داشته باشد حتما تاثیر مثبت خودش را بر ارتقاء آن مجموعه می‌گذارد.

وی با اشاره به جایگاه جبهه پایداری بین مردم، گفت: جبهه پایداری به گفتمان امام (ره) واقف است و از دل مردم است و جوانان کشور عمدتا به این جبهه گرایش دارند. اعضای این جبهه بی‌شیله پیله هستند، به جایی وابسته نیستند، دنبال دنیا، پست، مقام و اشرافی‌گری هم نیستند، در صحنه عمل نیز به گونه‌ای عمل کرده‌اند که مورد رغبت مردم هستند و از خلوص خاصی هم برخوردارند.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    1 1
    واقعیت همین است