مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان گفت: بانوان متولد دهه 50 و آقایان متولد دهه70 بیشترین مراجعان سایت همسان گزینی به شمار می آیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زهره حسینی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج، شمار ثبت نام کنندگان در سایت همسان گزینی را تاکنون 17 هزار و 500 تن اعلام کرد و گفت: البته تمام مراحل ثبت نام این افراد به پایان نرسیده است.

حسینی، افزود:از این تعداد ثبت نام کننده، هشت درصد ، سابقه ازدواج قبلی داشته اند.

مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان، همچنین گفت: از مدت اجرایی شدن این طرح تاکنون، چهار هزار و 500 معرفی و 140 مورد ازدواج رخ داده است.

وی، اظهار داشت: متولدین دهه 60، دهه 50 و دهه 40 و پس از آن متولدین دهه 70 از بیشترین مراجعان به سایت همسان گزینی تبیان هستند؛ضمن اینکه زنان و مردان متولد دهه 60 به یک میزان در سایت ثبت نام کرده اند.

حسینی، میزان استقبال ثبت نام کنندگان از سایت همسان گزینی تبیان از زمان رونمایی این سایت (25 خرداد امسال) را زیاد ارزیابی کرد و در خصوص تفاوت طرح همسان گزینی تبیان با سایر سایت های همسریابی گفت: ارتباط نداشتن دختران و پسران در سایت، وجود افرادی به عنوان معرف ازدواج، امنیت و حفاظت از اطلاعات دو طرف، رایگان بودن و راستی آزمایی اطاعات ثبت شده در سایت از جمله وجه تفاوت ها به شمار می آید.

مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان، گفت: سایت های دیگری نیز در این زمینه راه اندازی شده اند و اعلام کرده اند که دارای مجوزهای لازم برای ارائه این نوع خدمات هستند . لذا اعلام می کنیم که هر مجموعه دیگری که بتواند در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشد؛ مجوزهای لازم را داشته باشد و مورد تایید نظام و حاکمیت باشد، ما کاملا آماده همکاری با این مجموعه ها هستیم و از هم افزایی در این زمینه کاملا استفبال می کنیم .

وی گفت: یکی از موارد ابهامی که در رسانه ها نسبت به طرح همسان گزینی اعلام شده است ؛ بی اعتمادی عمومی نسبت به اینگونه فعالیت هاست که در میان خانواده ها وجود دارد .

بدیهی است پس از فعالیت های سایر سایت های همسریابی غیرمجاز که منجر به آسیب های بسیاری در جامعه شده است ؛ نوعی منفی نگری و بدبینی نسبت به این موضوع در اذهان وجود داشته باشد .

نکته قابل توجه در این زمینه آن است که مقایسه طرح همسان گزینی با سایر سایت های همسریابی از اساس نادرست است چرا که همسان گزینی تبیان دارای تفاوت های اساسی چه در تعاریف خود و چه در عملکرد است.

مدیر طرح ملی همسان گزینی تبیان، در ادامه، ترویج ازدواج پایدار و موفق را هدف اصلی طرح همسان گزینی اعلام و تاکید کرد: در نظر نداریم تنها به افزایش آمار ازدواج توجه کنیم، غربال گری و روند پیگیری ازدواج طرفین از برنامه های ما به شمار می آید.

زهره حسینی، از رونمایی سایت همسان گزینی در استان اصفهان طی هفته گذشته خبر داد و افزود: در حال انجام کارهای ابتدایی برای رونمایی از این سایت در استان خراسان نیز هستیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در طرح همسان‌گزینی همان روش سنتی معرفی توسط واسطین و معرفان با استفاده از تکنولوژی بهینه و علمی شده است از کلیه معرفان در سطح استان تهران خواهش می‌کنم با عضویت در شبکه در گسترش امر معرفی و دستیابی به ازدواج‌های آگاهانه ما را یاری کنند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    52 13
    دهه شصتیها هم فعلا وقت فک کردن به ازدواجو ندارن.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    22 55
    دهه 70 ها نرمال تر از دهه 60 ها هستن . همه دهه 60 ها افسرده اند
    • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      29 0
      تو خوبی
    • شصتی DE ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      0 0
      بابا نورمی
  • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    19 11
    بالاخره سايتهاي همسريابي خوبند يا بد؟
    • بی نام RO ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
      6 1
      سایت ها ؟ فقط یک سایت اون هم سایت همسان گزینی تبیان مجوز رسمی داره و لا غیر
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    17 11
    دهه هفتادیا چه جیگر شیری دارن
    • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
      0 0
      مغز نخودی هستن از بس مغرور تشریف دارن فکر میکنن زود ازدواج کنن هنر میکنن در صورتی که اینطور نیست
  • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    38 11
    فکر کنید پسرا دهه هفتادی که بزرگترینشان زیر بیست چهار سال سن دارند بدون شغل خانه عروسی هم بکنندایا بغیر از گسترش طلاق عوارضی هم دارد
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    19 24
    ایول دهه هفتادیا ایول به اعتماد به نفس
  • غریبه آشنا US ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    17 3
    دهه ۷۰ ها جیگر شیر ندارند. بیشترین آمار طلاق رو به نسبت ازدواج دارند. بهتر بگیم عقل تو کله ندارند. از طرف یک پسر دهه ۶۰ مجرد و خوشحال. ما ۶۰ ی ها کوهم جا به جا می کنیم اگه بخواهیم الان هم این کارمون یک نوع اعتراض هست
  • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    10 3
    باسلام ماچندماهه ثبت نام کردیم ولی خبری نشده لطفاجواب دهید
  • بهزاد A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    4 0
    باسلام ماچندماهه ثبت نام کردیم ولی خبری نشده لطفاجواب دهید لا اقل 1 مورد معرفی کنید امیدواربشیم