۰ نفر
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
زنجان عطر بهار می گیرد

لایروبی جوی‌ها و رفع نواقص دریچه‌ها، پر کردن مسیرهای حفاری و جلوگیری از حفاری‌های جدید، لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جدول‌ها هم از خدماتی است که شهروندان در پایان سال شاهد آن خواهند بود.

جلیل خطیبی، سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: پاک سازی زمین‌های حاشیه مسیرهای اصلی و فرعی شهر و نیز آماده‌سازی و نظافت معابر شهری از اقداماتی است که این روزها انجام می‌شود.
وی با تأکید بر این‌که تعمیر جدول‌های شکسته، نصب مخازن زباله و ترمیم و اصلاح خرابی‌های پیاده‌روها ادامه دارد، افزود: برای ایجاد زیبایی‌های بصری و زیباسازی چهره شهر، ایجاد فرصتی برای ثبت تصاویر خاطره‌انگیز و نیز ایجاد نشاط اجتماعی و هویت بخشی به شهر زنجان، نماد‌های جدید با مضامین نوروزی در قالب عناصر بومی و سنتی با شاخصه‌های مدرن در ورودی‌های شهر نصب می‌شود.
وی درباره اقدامات زیباسازی شهری زنجان گفت: گلکاری فضاهای شهری، کودزنی، کاشت گل‌های بهاری‌، شست‌وشوی معابر، جدول‌های پارک‌ها و مبلمان شهری در کنار دیگر اقدامات خدماتی در شهر زنجان انجام می‌شود. توجه به فضای سبز و مشارکت تشکل‌های مردم نهاد برای پاکسازی فضاهای مختلف شهری و برون شهری امسال نیز مطابق روال گذشته انجام خواهد شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =