مهر گزارش داد:

مدیر انتشارات خورشیدباران از انتشار دو کتاب جدید از محمدرضا سنگری خبر داد. یکی از این کتاب‌ها به حوره کودک و نوجوان مربوط است و کتاب دیگر آسیب‌شناسی ادبیات این گروه سنی را در بر می‌گیرد.

زهرا یزدی‌نژاد گفت: «امام خوبی و زیبایی» و «دریچه‌ای به بهشت کودکانه» دو کتاب از محمدرضا سنگری هستند که به زودی توسط نشر خورشیدباران منتشر و به بازار ارائه خواهند شد.

وی افزود: «امام خوبی و زیبایی» شامل قصه‌های کودکی و نوجوانی امام حسن مجتبی (ع) است. این کتاب که در گروه سنی کودک و نوجوان جا دارد، گفته‌ها، احادیث و روایات مربوط به امام حسن (ع) ‌ را با زبانی شیرین در قالب داستان بیان می‌کند. ویژگی این کتاب، موضوعات اخلاقی و داستان‌های جذاب آن است.

مدیر انتشارات خورشیدباران ادامه داد: «دریچه‌ای به بهشت کودکانه» هم بررسی و آسیب‌شناسی ادبیات کودک و نوجوان کشور است که در حجمی حدود ۱۵۰ صفحه منتشر می‌‌شود. این دو کتاب چند ماهی است که برای چاپ آماده هستند و فیپای آنها قبلا گرفته شده بود، اما به دلیل اعمال قوانین جدید درباره شماره فیپا، انتشار این دو کتاب کمی با تاخیر مواجه شد.

یزدی‌نژاد گفت: انتشار این کتاب‌ها زمان زیادی طول نمی‌کشد و به نظرم حداکثر تا یک ماه دیگر شاهد عرضه این دو کتاب باشیم. این دو کتاب قرار بود سال گذشته منتشر شوند که چاپشان به تعویق افتاد.

۲۹۱/۶۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =