۰ نفر
۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱

سخنرانی مدیر اجرایی مایکروسافت در افتتاحیه2012 CES در واقع آخرین حضور مایکروسافت در این نمایشگاه بود

Cnet نوشت: مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرده بود که بعد از نزدیک به دو دهه، دیگر قصد شرکت در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیک را ندارد. سخنرانی استیو بالمر ، مدیر اجرایی مایکروسافت در افتتاحیه2012 CES در واقع آخرین حضور مایکروسافت در این نمایشگاه و به نوعی آغازی بود بر یک پایان.
مایکروسافت هیچ خبر خاص و برنامه بزرگی را اعلام نکرد( البته به غیر از اینکه کینکت را تا ماه فوریه برای ویندوز هم آماده می کند). اما بعد از این گفت که برنامه زمانبندی سخنرانی ها برای اعلام نقاط عطف و خبرهای مهم مربوط به محصولات جدیدش مناسب نبوده و این منطقی ترین دلیل برای دوری کردن این کمپانی از CES بود.
مایکروسافت درباره ویندوزفون (سیستم عامل طراحی شده بر تلفن همراه که تحسین خبرگزاری ها را برانگیخت) صحبت کرد و نگاهی داشت به آلترابوک‌های تر و تمیزش که با ویندوز 7 عرضه خواهند شد در کنار اینها معرفی کوتاهی داشت در مورد ویژگی‌های ویندوز 8 که قرار است تا پایان سال 2012 آن عرضه کند و البته تبلیغ اینترفیس جدید مترو.
استیو بالمر در ادامه با کمک یک سالن نمایش بحثی هم درباره ایده ویدوئو گیم کنسول بازی Xbox ، پرفروش ترین کنسول بازی در ایالات متحده، راه انداخت. اولین دمو درباره تماشای تلویزیون از طریق Xbox بود و با کمک اینترفیس کینکت نحوه تماشای تعاملی Sesame Street را به همگان نشان دادند. Xbox و کینکت از طریق دوربین این کنسول بازی تماشاگران را داخل اپیزودها می‌کنند به آنها امکان تعامل با صحنه‌ها را می دهند درست مثل اینکه داخل یک بازی مجازی شده ايد.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =