۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

ایسنا نوشت:

رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران گفت: ما پیگیر راه‌اندازی قهوه‌خانه‌ ویژه بانوان هستیم و در نظر داریم با همکاری و اجازه نیروی انتظامی و اداره اماکن، مکانی مختص بانوان ایجاد کنیم و صحبت‌هایی نیز در این رابطه صورت گرفته است.

عباس علائی اظهار کرد: در رابطه با تشکیل قهوه‌خانه ویژه بانوان باید به درستی شرایط و جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفته و نظرات را از مراکز مربوطه دریافت کرده و بعد از بررسی و سنجیدن شرایط به نتیجه مشخصی در این رابطه برسیم.

وی اظهار داشت: مدتی است که گرایش مردم به قهوه‌خانه‌ها زیاد شده و این نشان می‌دهد که مردم سنت خود را دوست دارند و گذشتگان خود را همیشه به خوبی یاد می‌کنند.

رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران درباره گرفتن مجوز برای تاسیس قهوه‌خانه ویژه بانوان گفت: برای این موضوع متقاضیان زیادی داریم وضوابطی نیز نیروی انتظامی دارد که البته به حق است و نباید قهوه خانه‌ها در نزدیکی مراکز آموزشگاهی، مدارس به ویژه مدارس دخترانه، مساجد یا بانک‌ها و موارد دیگر باشند و بیشتر در مکان‌هایی باشند که حالت تجاری دارد و کمتر مسکونی است.

وی تاکید کرد:‌ قلیان مخصوص اتحادیه قهوه خانه‌داران است و هیچ صنف دیگری نمی‌تواند قلیان ارائه دهد و در این صورت اگر کسی این کار را انجام دهد، کار غیر قانونی کرده واین نوعی تداخل صنفی محسوب شده و تداخل صنفی نیز منجر به بسته شدن و در صورت تکرار ابطال مجوز خواهد شد. 

45301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آدم برفی DE ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    14 2
    وی تاکید کرد:‌ قلیان مخصوص اتحادیه قهوه خانه‌داران است و هیچ صنف دیگری نمی‌تواند قلیان ارائه دهد. پس شما نگوید مردم سنت خود را دوست دارند شما بگوید فقط خانمها موندن که قلیونی بشن ما هم در تلاشیم که مجوز بگیریم. خسته نباشید
  • بدون نام US ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    15 2
    تا آنجایی که می دانیم طبق سنتی که گفتید خانم ها قهوه خانه نداشتند
  • بدون نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    7 1
    قهوه خانه تو هنگام نزديك شهرداري 4 قبلا يه جاي ارام و شيك بود ولي بعد از قوانين نيرو انتظامي هر شب 8 به بعد كلي موتور سوار مي ريزند اونجا و ...... 8 شب به بعد نمي شه از جلوش رد شي آدم ميگه نكنه بلايي سرت بيارن ...........
  • سوگل IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    13 8
    قهوه خانه نمی تواند جای مناسبی برای یک خانم باشد بجای ان بهتر است پارکهایی که مختص خانم ها باشد بیشتر شود که در ان پارکها رستوران یا کافی شاب هم باشد نه جایی که خانمها بتوانند قلیان بکشند
  • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    14 8
    زنها رو که پشت تاکسی شهری و ون و اتوبوس گذاشتین حالاهم قهوه خونه چی شون میکنین. دیگه هیچکی سر جای خودش نیست........
  • مریم IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    10 11
    یعنی چه ارزش یه زن ایرانی خیلی بیشترازاینهاست به شخصیت یه خانم برمی خوره که کسی توقهوه خانه ببیندش به جای این کارا مراکز رایگان شوهرداری وفرزند پروری رارونق بدیدکه کشورمون به کمال برسه ودراینده کمتردچارجرم وعقب ماندگی باشیم همین پارکهای بانوان برای تفریح خوبه.
    • بدون نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
      1 4
      چي ميگي شما خانوم؟؟؟؟؟؟؟ مراكز شوهر داري و فرزندپروري؟؟؟ نا سلامتي خانومي شماها... يعني بانوان گرامي اين مملكت فقط به درد اين چيزا مي خورند؟ديگه وقتي شما اين حرفو ميزني واي به حال مردامون...! قهوه خونه اي كه با مديريت خانوم باشه چه ايرادي داره؟ هر چيزي جاي خودش ماها فقط ياد گرفتيم جاي همه چيز رو با هم قاطي كنيم.!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    26 0
    وی اظهار داشت: مدتی است که گرایش مردم به قهوه‌خانه‌ها زیاد شده و این نشان می‌دهد که مردم سنت خود را دوست دارند و گذشتگان خود را همیشه به خوبی یاد می‌کنند. بگید تفریح درست حسابی ندارن میرن دوسیب میکشن...
  • بدون نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 7
    آقای رئیس اتحادیه یادتون نرود که قهوه خانه اساسا در ایران مفهومی مردانه است. مردها آنجا را ساخته اند و پشت سر این سرای، خستگی ها و غربتها و امیدها و شغل زایی ها و برنامه ریزی ها و گدشته و حال و آینده مردان نهفته است. جایی که مردها دو دقیقه آرام از همه جا بی آنکه صدای زنها را بشنوند آنجا احساس خلاصی می کنند. آنجا جای قیصرها و داش آکل ها جای بنایان خسته جای روشنفکران ناامید جای مردانی با دستان پینه بسته است. خانمها چرا خلاقیت به خرج نمی دهند و جای متفاوتی برای خود درست نمی کنند؟
  • ساراs US ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    9 7
    چه عالی ...!
  • تینا US ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    5 7
    خیلی خوب میشه ها
  • بدون نام IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    14 3
    آبجی دوتا چایی قند پهلو بیار !
  • م IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    3 2
    جون ابجی بزارماپول چاییتوحساب کنیم تعارف نکنا.
  • نوید NL ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    11 2
    خانما همینجوریشم تو قلیون کشیدن دست ما آقایونو ازپشت بستن.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    3 0
    اگر فرزندانشان را همراه خود به قهوه خانه بیاورند تربیت فرزندان چه میشود؟
  • سیندخت US ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    1 2
    فعلا که همه چیز از حکومت تا قانونگذاری و مردسالاری و ... دست شما آقایونه ولی خانمها هم پابه پای شما آقایون کار میکنن و پول درمیارن تا با این وضع مصیبت بار اقتصادی فقط بشه زندگی رو گذروند. ضمنا کار خونه و بچه داری و خرید و ... هنوز هم براساس قوانین شما برعهده ی ماست. چطور به این جور کارها میرسه خانم و آقا میشه ولی توی اداره زندگی میشه زن و مرد نداره. هر جا کارها بر اساس تساوی حقوق و شایسته سالاری هست همه چیز درست پیش میره فقط اگه شما بگذارید
  • یه ایرانی US ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    5 0
    برادر من ، سنت چه صیغه ای،، ملت تفریح دیگه ای ندارن مجبورن برن بشینن خروار خروار دود بخورن. خودتون و نزنید به اون راه ترو خدا
  • مریم IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    1 0
    اقای بی نام من مخالف تفریح بانوان گرامی نیستم ولی زن درخانواده رکن اساسی روعهدهداره پس سلامتی روحی وروانیش خیلی مهمه.اگرغیرازاینه جواب منو بدید.