تولید فیلم میلیاردی «لاله» هنوز خبرساز است و در تازه‌ترین اخبار مربوط به این پروژه برخی از عوامل از همکاری در این کار انصراف داده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، ساخت فیلم میلیاردی «لاله» همچنان با حاشیه‌های فراوان همراه است و در تازه‌ترین خبر‌ها برخی از عوامل ساخت فیلم «لاله» که در بین آن‌ها اسامی علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده، محمدرضا نجفی مدیر تولید، ایرج رامین‌فر طراح صحنه و علی عابدینی طراح لباس دیده می‌شود، از حضور در این فیلم انصراف دادند.


علیرضا سبط‌ احمدی در‌این‌باره به خبر آنلاین گفت: نمی‌توانم دلایل استعفا از همکاری در این پروژه را اعلام کنم، اما به هیچ وجه قصد همکاری در این پروژه را ندارم.»


مدتی قبل سعید رجبی فروتن از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد خبر داد.


سخنگو و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان سینمایی در گفت‌وگو با مهر گفت: «پس از صحبت‌های انجام شده با اعضای کمیسیون فرهنگی و تغییراتی که در فیلمنامه طبق انتقاد‌ها اعمال شد، سازمان سینمایی پروانه ساخت این فیلم سینمایی به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد را صادر کرد.»


رجبی فروتن گفت: «مراحل پیش‌تولید این فیلم در حال پایان است و زمانی که پیش‌تولید کار آغاز و شرایط برای ساخت فیلم مهیا می‌شود طبعا پروانه ساخت صادر شده است.»


در پی اعلام نهایی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی ‌بر موافقت با ساخت فیلم سینمای «لاله» این پروژه به مرحله تولید رسیده و سبط احمدی تهیه‌کننده «لاله» به مهر گفت به زودی تولید  فیلم آغاز می‌شود و درصورت پایان مراحل تولید در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده خواهد شد.


خبر ساخت پروژه سینمایی «لاله» در این مدت با واکنش بسیاری از احزاب سیاسی نیز همراه بود. یکی از این واکنش‌ها صحبت‌های نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با ایسنا بود.
 
او در این گفت‌وگو با رد برخی اخبار مبنی بر موافقت مجلس با ساخت پروژه «لاله» گفت: «هیچ تغییری در رویکرد مجلس در این زمینه ایجاد نشده است.»


محمد باقری با طرح این پرسش که «نمی‌دانم این پروژه چرا برای برخی آقایان این‌قدر اهمیت دارد»، گفت: «باید مشخص شود پشت پرده این پروژه چیست که برخی در این حد برای اجرای آن اصرار دارند.»


او با بیان این‌که در شرایط فعلی کشور این پروژه هیچ دردی از کشور دوا نمی‌کند، گفت: «مجلس برای منتفی شدن این پروژه ایستادگی می‌کند، چرا که در شرایط فعلی تنها یک هزینه کلان به دوش مملکت می‌گذارد.»


فیلم سینمایی «لاله» زندگی لاله صدیق قهرمان ورزش اتومبیلرانی کشور را به تصویر می‌کشد و سازندگان آن بودجه 8 میلیاردی را برای ساخت آن پیش بینی کرده‌اند.
 

58247 

کد خبر 253186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    25 3
    اخه زندگی شخصی و ورزشی لاله صدیق چی داره که برای مخاطب و بیننده جذابیت داشته باشه؟ رزومه ایشون رو بخونین متوجه میشین.مثل لاله صدیق خیلی داریم که در سکوت مشغول فعالیت هستند.تنها مسله قابل توجه در مورد ایشون اینه که یه زمانی اولین بانوی اتومبیل ران بودن الان دیگه اولین نیستن! رفتن به دوره اموزش خلبانی و اسب سواری و موسیقی و... کاری نیست که سایر زنان ایرانی از عهده اش بر نیان یا در پی اون نباشن.داشتن کارشناسی ارشد هم کار خاصی نیست . اگه هدف از ساختن این فیلم نشون دادن توانمندی های زنان ایرانی و موفقیت هاشونه که زنان بسیار بسیار بیشتر و موفق تری داریم که اتفاقا داستان زندگیشون هم قابلیت بیشتری برای فیلمنامه شدن داره و دارای جذابیت میتونه باشه . هدفی پشت سر این فیلم قرار داره که روشنه چیه!!
  • حسین خلیلی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    11 5
    بنظر من کاش میرفتن زندگینامه بانوی بزرگی مثل خانم انوشه انصاری رو تبدیل به یه فیلم میکردن.اولین بانوی ایرانی که به فضا رفت.اگه کتاب "رویای من" که نوشته خود ایشونه بخونین میفهمین که با چه پشتکار و تلاشی به اینجا رسیده.پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش.
    • مهدي IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
      4 3
      همچين ميگي انوشه انصاري اولين فضانورد زن ايرانه، آدم خيال ميكنه بيست سال تو ناسا كار ميكرده. پول داشته، خرج كرده و رفته فضا. خود شما هم پول داشتي ميتونستي بري.
  • صديقه IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    3 1
    عجيبه!!!! حالا چه اصراري به ساختن اين فيلمه؟ واقعا ميخواهند براي زن ايراني كار كنند؟؟ با اين بودجه سرسام اور؟ خوب اين بودجه را بدهند به زنان سرپرست خانوار كه لااقل دعا گو باشند با اين وضع گراني واقعا خدا راضيه به اين كارها؟
  • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    5 4
    به نظر من (دا) بهتر تره نظر بدین مگه نه؟
    • بدون نام IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
      2 2
      نه
  • حسین خلیلی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    2 0
    خب این پولها رو از اول که نداشته. کار کرده پولدار شده. منظورم کل زندگیش بود نه فقط رفتنش به فضا. زندگینامه اش رو حتما بخون متوجه میشی.