دعوت​نامه​ای از سوی معاونت پارلمانی رئیس​جمهور مبنی بر درخواست تعدادی از نمایندگان برای ملاقات با رئیس​جمهور در کازیه نمایندگان توزیع شده است.

به گزارش خبرآنلاین، این موضوع با تذکر بهروز نعمتی نماینده اسدآباد همراه شد که می​گفت اگر چه با جلسات دولت و مجلس  مخالف نیست اما چه دلیلی دارد که در شرایط موجود، چنین جلسه​ای بدون هماهنگی هیات رئیسه انجام شود؟
وی افزود: برخی دوستان که خودشان را نماینده​تر می​دانند و اختلافات شدیدی بین نمایندگان می​اندازند، چنین درخواستی از رئیس جمهور کرده​اند. چرا کسانی که در خواست ملاقات کرده​اند، اسامی​اشان را اعلام نمی​کنند و با این اقدام خود شانیت مجلس را تضعیف می​کنند؟
علی لاریجانی در پاسخ به وی گفت که «با این کارها مجلس تضعیف نمی​شود». اما این نماینده به سخنان خود ادامه داد و گفت: «اما اختلاف افکنی در مجلس می​شود» و لاریجانی پاسخ داد: دوستان باید مدارا کنند.
رئیس مجلس ادامه داد: گاهی از این جلسات بین دولت و مجلس برگزار می​شد و در نامه​ای با هیات رئیسه هماهنگی می​شد اما این بار خودشان دعوت کرده​اند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    54 10
    مثل اینکه اعضای فراکسیون رهروان لاریجانی خود را نماینده تر از دیگران می دانند و همه باید اقدامات خودشان را با ایشان هماهنگ کنند و اگر این فراکسیون اقدامی را نپسندد حتما می شود خلاف شان مجلس و اگر بپسندد می شود حق مردم