دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: وظیفه ما در انتخابات آینده ائتلاف است. همه باید در وحدت اصولگرایان بکوشیم.

به گزارش ايسنا، این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه که در اجلاس دبیران استان‌های این حزب سخن می‌گفت با اشاره به اهمیت انتخابات سال 92، اظهار داشت: وضعیت ما امروز چنان است که اگر یکپارچه عمل نکنیم آسیب می‌بینیم. باید به سرعت به سمت همگرایی و وحدت برویم. چنانچه آیت‌الله مهدوی کنی رهنمود داده‌اند، وظیفه ائتلاف هم در جهت وحدت است. هر کس آگاهانه یا ناآگاهانه خواست به تجزیه اصولگرایان کمک کند، با او هم‌صدایی نکنیم و او را از این منکر بزرگ نهی کنیم.
وی با اشاره به این‌که در انتخابات آینده یک رقابت جدی در پیش داریم، تصریح کرد: اصولگرایان یک ضلع اصلی از رقابت‌های انتخابات سال آینده هستند ،باید با حضور هوشمندانه، فردی انتخاب شود که در طراز دهه چهارم انقلاب باشد و بتواند مطالبات مردم و رهبری را پاسخگو باشد.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهارداشت: مهم‌ترین دغدغه رهبری امنیت روحی و روانی جامعه در انتخابات آینده است. نباید به دشمن فرصت فتنه‌انگیزی و حرکت انحرافی دهیم.
وی با تاکید بر این‌که مرز بین فتنه و اصلاح‌طلبی روشن است، گفت: بی‌تردید فتنه‌گران در انتخابات آینده جایی ندارند، اما اصلاح‌طلبان یک ضلع جدی رقابت‌ها هستند به شرط آنکه موضع خود را با فتنه‌انگیزان جهانی روشن کنند. انتخابات آینده صحنه رقابت جدی، سالم و اخلاقی احزاب و نامزدها است. باید از تنازع پرهیز کنیم.
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به دو مفهوم فتنه و انحراف، افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم در دام فتنه و یا انحراف گرفتار می‌شویم. برخی می‌خواهند این اصل را که ولایت فقیه در نظام ما حرف آخر را می‌زند، بکشنند. آنها راه به جایی نخواهند برد. مردم مثل کوه در پشت رهبری ایستاده‌اند و ایشان را فصل‌الخطاب می‌دانند. فرقه فتنه جو و فرقه‌ انحراف خواه هر دو به یک میزان وحدت ملی و انسجام اسلامی را هدف قرار داده‌اند. رهبری انقلاب، هوشمندانه در برابر این ایده‌ها ایستاده‌اند و با کمک مردم و بصیرت مثال زدنی نخبگان آنها را مهار کردند.
وی افزود: ما امیدواریم کسانی که از روی جهل یا غفلت با این پدیده همراهی کردند یا ادامه دادند، به اردوگاه انقلاب و دامن پرمهر ولایت و مردم برگردند و با تبری جستن از فتنه‌انگیزان اصلی یعنی آمریکا و انگلیس و اسرائیل فضای سال نو و انتخابات سال 92 را عطرآگین و آرام‌بخش کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    1 5
    امیدواریم غیر از اصولگراها کسی به میدان بیاید که کشور را سر و سامان دهد و این مشکلات هشت ساله از کشور رخت بر بندد
  • مهدی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    2 1
    چرا اصولگراها باید حول گفته های یک اصولگرا متحد شوند. آقا مرتب سخنرانی می کنند می فرمایند اتحاد حول اسلام، مصالح کشور، ایستادگی مقابل دشمن آن وقت احزاب هر کدام حرف خودشان را می زنند. ولایتمداری فقط در حرف که نمی شود اگر در عمل ولایتمدار باشیم خیلی مشکلات حل می شود