دو مامور اهمال کار در حادثه خونین بنگاه املاک سعادت آباد احضار شده و برایشان تشکیل پرونده شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: دو مامور حاضر در حادثه سعادت آباد به علت استفاده دیر هنگام از تجهیزات خود برای دستگیری قاتل به بازرسی نیروی انتظامی احضار و برایشان تشکیل پرونده شده است.

سرتیپ احمد رضا رادان در گفتگو با خبرنگار شهر اظهارداشت: متاسفانه در حادثه سعادت آباد فردی با چاقو اقدام به ضرب و شتم یک مرد به علت مسائل اخلاقی می کند که منجر به قتل وی شد اما روند رسیدگی از سوی ماموران حاضر در صحنه به این ماجرا خیلی کند بود.

وی ادامه داد: ماموران حاضر در صحنه میتوانستند سریع تر از سلاح خود برای دستگیری قاتل استفاده کنند که متاسفانه این اقدام دیر صورت گرفت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه مجموعه بازرسی نیروی انتظامی دو مامور را برای رسیدگی و تشکیل پرونده خواسته است گفت: ماموران حاضر در صحنه باید پس از اخطار به متهم از سلاح خود استفاده می کردند که این اقدام دیر صورت گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 106246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
    0 0
    این حادثه تاسف باری است که بازتاب گسترده ای داشته حتما نیروی انتظامی نتیجه برخورد با این دو مامور ترسو و این قاتل سنگدل را به اطلاع مردم برساند چون این حادثه به نوعی اختلال در امنیت عمومی کشور محسوب میشود و باید با ان برخورد جدی شود
  • سینا A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
    1 0
    با این قانون به کار گیری سلاحی که شما برا مامور بدبخت ناجا گذاشتید و با این رفتاری که تو دادسرا نظام با مامور میکنن مامور از سلاحش نمیتونه به موقع استفاده کنه
  • بدون نام US ۰۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
    0 0
    پس چرا فیلمشو نمی ذارین؟ می ترسین؟
  • بدون نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۳۰
    0 0
    وقتی اسلام میگه سهم زن و دختر از دارائی نصف مرد برای همین مسائل میگه . یک زن با داشتن ثروت و مقام باعث وقوع جنایت شده .