+ A - چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:05:00 چاپ
امتیاز به مطلب 5 نفر

شهلا هنگام اعدام به ناصرمحمدخانی نگاه هم نکرد/گزارش اختصاصی خبرآنلاین از محل اجرای حکم

جامعه > حوادث - شهلا که باورش نمی شد قرار است اعدام شود ناگهان شروع به جیغ و داد کرده و التماس کرد که مرا نکشید.

 به گزارش خبرنگار ما از محل اعدام، هیئت صلح و سازش 45 دقیقه با خانواده مقتول صحبت کرد اما فایده ای نداشت و مادر لاله رضایت نداد.

رحیمی که از طرف قوه قضاییه آمده بود تا شاهد اجرای حکم باشد  به شهلا گفت در اخرین لحظه آیا حرفی برای گفتن داری؟  وی جواب داد اگر حرفی داشتم در این 9 سال می زدم.

شهلا درآخرین لحظاتی که طناب دار به گردنش آویخته می شد،  نه با ناصرمحمدخانی صحبت کرد و نه حتی به وی نگاه کرد.ناصر سرش پایین بود و چیزی نمی گفت.

 هنگام نماز شهلا جیغ زد و التماس کرد که مرا نکشید . تازه آن وقت باورش شد که می خواهند وی را بکشند.

در نهایت پسر لاله سحرخیزان صندلی را از زیر پای شهلا کشید و شهلا جان داد.

 خ

نظرات 172
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:18:22
    77 37 پاسخ به این نظر
    خانواده لاله سحرخيزان تا ديروز غمگين بودند ، از امروز عذاب وجدان هم مي گيرند
  • فرید چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:20:26
    79 31 پاسخ به این نظر
    ناراحتم زیاد. حقش نبود . ناصر هم باید مجازات شود.
  • الهام دوستي چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:22:49
    16 74 پاسخ به این نظر
    قاتل قصاص شود اين نص قرآن است و انشاالله شما و ما همه مسلمانيم
    • ناصر یکشنبه 25 تیر 1391 - 23:54:41
      5 3
      برای اثبات مسلمانی راههای بهتر وقشنگتری هم هست .با اعدام نمیشه به دنیا فهموند که ما بهتریم
  • مقيم قطر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:28:14
    33 6 پاسخ به این نظر
    خدايش رحمت کند حاج آقا سحرخيزان را که اگر بود جلوي اعدام رو ميگرفت.فقط کرم بود و سخي
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:43:27
    66 5 پاسخ به این نظر
    ناصر هم بايد مجازات ميشد.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:47:50
    58 4 پاسخ به این نظر
    خدا قاتلان واقعی لاله و شهلا را به سزای کارشان برساند
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:49:04
    38 4 پاسخ به این نظر
    خداوند رحمتش کند...کاش لااقل همه این ابهامات پرونده را رفع میکردند..آیا خانواده سحرخیزان در این لحظه خوشحالند؟ فردا چه حسی دارند؟
  • ناشناس چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:51:07
    49 4 پاسخ به این نظر
    انصاف نیست اگه ناصر محمد خانی مجازات نشه.
  • Lمسعود چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:53:29
    36 3 پاسخ به این نظر
    لاله سحرخیزان فقط 10 دقیقه رنج کشید ولی شهلا جاهد 9 سال رنج وعذاب دید
  • بي نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:55:07
    34 3 پاسخ به این نظر
    بخشش خيلي سخت هست. اينجاست كه آدم پي به عظمت و كرم و بزرگي خدا مي برد.
  • حمید چهارشنبه 10 آذر 1389 - 09:57:09
    29 0 پاسخ به این نظر
    اگر در پرونده اش ابهامی نبود چرا اینقدر طول کشید.....
  • آزاد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:00:25
    31 5 پاسخ به این نظر
    حالم از اين حكم مسخره به هم ميخوره . روزمونو خراب كرديد.
    • هم وطن دوشنبه 26 تیر 1391 - 01:34:24
      5 10
      از کی تا حالا مجازات قاتل روزتونو خراب می کنه لابد وقتی از روی هوا و هوس آدم می کشن روزتون شاد می شه
  • شقایق چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:00:58
    25 2 پاسخ به این نظر
    اگه رضایت میدادن راه دوری نمیرفت
  • مرجان چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:07:42
    6 37 پاسخ به این نظر
    خيلي خوشحالم شدم كه اعدام شد البته اعدام براش كم بود زنيكه ... منم اگر بودم گذشت نميكردم به نظر من به هيچ عنوان خانواده محترم سحرخيزان دچار عذاب وجدان نميشوند حالا بايد حال ناصر محمدخاني رو هم بگيرند اشد مجازات براش در نظر گرفته بشه.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:08:10
    40 1 پاسخ به این نظر
    پس محمدخاني چي !!!ا
  • طاها چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:08:31
    6 16 پاسخ به این نظر
    فكر نمي كنيد چوبه دار حق شهلا بود؟ اگر اعدام نمي شد پس حق زندگي لاله كه بدون هيچ علتي توسط يك فرد رواني از بين رفته چه مي شد؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:14:03
    11 6 پاسخ به این نظر
    اگر خداوند قصاص رو گذاشته زیباتر از اون به گذشت را هم گذاشته ... لذتی که در گذشت هست در انتقام نیست خدا رحمت کند شهلا جاهد را ولی میخواهم به او بگویم آیا مردهای این دوره زمونه ارزش این را دارند که برای رسیدن به آن ها مرتکب قتل شویم .
  • ایرانی چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:19:29
    18 3 پاسخ به این نظر
    قصاص + 9 سال عذاب روحی...؟! برای قتل قصاص پس این 9 سال تاوان چیست!!!؟ عدالت!!!؟ شک دارم
  • محمد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:23:13
    15 5 پاسخ به این نظر
    حیف شد، لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. ولی ایا اقا ناصر دیگر خواب راحت میرود زیرا شهلا یک عاشق بود همین
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:25:29
    9 1 پاسخ به این نظر
    كساني كه بي تفاوت گذشتن بدانند دراين دنيا وآخرت جوابگو خواهند بود
  • حسین چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:29:43
    16 8 پاسخ به این نظر
    اونایی که زیاد طرف دار قاتل هستند ، بدونند زمانی که آتش نفرت در دل قاتل افروخته بود و با چاقو ضربه می زد باید فکر این روز رو می کرد ، اگر کسی بیاد عزیز شما رو ، مادر یا خواهر یا همسرتون رو با طرز فجیعی به قتل رسونه ، براحتی می گین اشکالی نداره من عفوش می کنم؟!!!!! عمراٌ. پس عدالت و سلامت جامعه کجا می ره . کمی با انصاف به موضوع نگاه کنیم .
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:33:08
    9 8 پاسخ به این نظر
    سر بیگناه پای چوب دار میره ولی بالای دار نمیره ( که رفت )
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:33:26
    9 5 پاسخ به این نظر
    اي كاش رضايت مي داند.خاطره بدي برجاي گذاشتند.ومطمئنم همه از اين اعدام ناراحتند.نه سال زندان بس بود.
  • سیدسلمان طاهری چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:34:20
    9 1 پاسخ به این نظر
    الکسیس کارل در کتاب راه ورسم زندگی مینویسد: غریزه جنسی فرمانروای گمنام ملل و دولتهاست!
  • از قطر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:36:29
    13 1 پاسخ به این نظر
    از شهلا دفاع نمیکنم خدا کنه قاتل بوده و درست حکم کرده باشند اما اگر واقعا قاتل بوده خیلی وقت پیش باید اعدام میشد..و این طولانی بودن پرونده بخاطر چی بوده؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:38:15
    8 4 پاسخ به این نظر
    واقعا روزمون خراب شد. چند روز تیتر زدید که حکمش به تعویق افتاده. خداوند رحمتش کنه برای آمرزشش فاتحه بفرستیم.
  • reza چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:41:04
    3 3 پاسخ به این نظر
    دیگه معرفت و مرام تاریخ انقضاش سر رسبده.دیگه لاله برنمی گرده ولی خانواده دم می توانستند بگن حبس ابد تازه بعد از 9 سال . 
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:41:31
    8 3 پاسخ به این نظر
    متاسفم که عده ای باعث شدند پسر محمدخانی مرتکب قتل شد.
  • فرید چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:41:57
    4 4 پاسخ به این نظر
    خانم الهام دوستی شما که مسلمانید باید بدانید خداوند در سوره مبارکه بقره ضمن به رسمیت شتاختن حق قصاص، بخشش را بیش تر پسندیده وحتی به کسانی که از قصاص بگذرند وعده پاداش الهی داده است . شما هم انشاالله یک بار کلام خدا را با دقت بخوان تا خدایت را بهتر بشناسی.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:42:14
    7 1 پاسخ به این نظر
    naser khan che jouri in sahne ro did? marde bigheyrat
  • سارا چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:49:08
    2 7 پاسخ به این نظر
    هیچ عذاب وجدانی در کار نیست . شهلا حقش بود که بمیره اگه می دونست چه جوری باید زندگی کنه و راه درست زندگی رو انتخاب می کرد کارش به اینجا نمی رسید . بیخودی دلسوزی نکنید .
  • شادی چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:50:54
    5 2 پاسخ به این نظر
    بله ما همه انشااله مسلمانیم ولی الگوی اسلامیمان رحمت الهی است نه قساوت و شقاوت
  • امیر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:51:35
    3 7 پاسخ به این نظر
    اگه حکم اعدامم وردارن که دیگه تو این مملکت سنگ رو سنگ بند نمیشه....
  • ایرانی چهارشنبه 10 آذر 1389 - 10:52:00
    6 3 پاسخ به این نظر
    میگن اگه نتونستی کسیو ببخشی به خاطر بزرگی گناه او نیست به خاطر کوچکی قلبته
  • امير چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:06:32
    5 1 پاسخ به این نظر
    در اين ميان جاي مجازات مرداني كه با احساسات پاك زنان بازي مي‌كنند خيلي خالي است. بالاخره روزي مي رسد كه اين مردان هوس باز هم مجازات مي شوند. اين مجلس هم كه به جاي آنكه موضوع را درست كند، دور خودش مي چرخد.
  • ابراهیم چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:09:19
    3 1 پاسخ به این نظر
    بخشش بهتر بود
  • چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:11:03
    2 2 پاسخ به این نظر
    برخلاف دوستان بنظرم صلاح نبودناصر کشته بشه . به دو دلیل ایشون باید تا اخر عمر با نگاههای سنگین مردم از دنیا بره و دیگه اینکه بهرحال پدر دو فرزنده که تمام امیدشون به پدرشونه . تصور کنید اگه او کشته میشد چه سرنوشتی برای این دو فرزندی که از نعمت مادر محروم بودند بود .
  • ناصر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:11:41
    5 1 پاسخ به این نظر
    وقتی نمی تونی مساله ای را حل کنی صورت مساله را پاک کن!
  • آتوسا چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:15:27
    3 2 پاسخ به این نظر
    ذر عفو لذتی بود که در انتقام نیست. خانواده مقتول آیا با اعدام شدن شهلا، لاله شما زنده شد؟ فکر میکنید کار خوبی کردید که فرزند نوجوان لاله را اجرا کننده حکم اعدام شهلا قرار دادید؟ چقدر بعضی از ما انسانها به رحمانیت و رحیمیت پروردگار اعتقاد داریم!!!
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:15:54
    2 2 پاسخ به این نظر
    در حقیقت10 سال می گذشت که زندگی و مرگ برای این زن تفاوت چندانی نداشت. اگه می گذاشتند زندگی کند باز هم چیزی تغییر نمی کرد. التماس های لحظه آخر هم غریزیه.
  • الف چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:17:10
    6 1 پاسخ به این نظر
    ورزش و پول بینید چه می کنه با آدم ها...مراقب باشن همه آدم هایی که مشهور میشن...
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:17:10
    6 1 پاسخ به این نظر
    آقا اصلا قاتل اعدام شدپف این چه صیغه هست که پسرش باید صندلی رو بکشه،واقعا تاف انگیز هست
  • چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:21:40
    6 0 پاسخ به این نظر
    مردها بايد از خير صيغه بگذرند و گرنه اين نوع مسخره بازي همجنان ادامه خواهد داشت ...
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:22:49
    1 4 پاسخ به این نظر
    خانم شهلا هم میدانست راز سر به مهری ندارد که بگوید چنانکه خودش هم میگوید اگر داشت دراین 9 سال میگفت . خدایش برای اعمالش بیامرزدش .پدر- مادر - پسرهای لاله سالها بدنبال جای خالی وپر خون فرزند ومادرشان بوده اند وچه کشیده اند
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:23:16
    3 4 پاسخ به این نظر
    باید قصاص میشدلاله بیگناه پرپرشدبه چه گناهی.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:23:32
    1 4 پاسخ به این نظر
    باید قصاص میشدلاله بیگناه پرپرشدبه چه گناهی.
  • نیما ضیابری چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:30:37
    7 2 پاسخ به این نظر
    خانواده مرحوم لاله سحر خیز ، آیا در حال حاضر به واقع آرامش خود را بدست آورده اید ؟ همانا خدواند بخشش را امری پسندیده میداند . امیدوارم مجمد خانی نیزبه سزای اعمالش برسد ...
  • س چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:41:44
    3 0 پاسخ به این نظر
    خانم ها عبرت بگیرن و مراقب باشن که چطور هوس و عصبانیت با زندگی خود و دیگران بازی می کنه...
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:47:34
    5 1 پاسخ به این نظر
    بزرگان مي بخشند
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:47:42
    2 11 پاسخ به این نظر
    خیلی خوشحالم بعد از 9 سال بلاخره این خانم قصاص شد از ÷سر ناصرخان هم ممنونم که رضایت نداد و صندلی رو کشید حالا از امشب سرش رو راحت میذاره و میخوابه بدونه اینکه کابوس ببینه
  • امیر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:51:33
    8 2 پاسخ به این نظر
    هیچ کس از ناصر محمد خانی پرسید. چرا به زنش خیانت کرد وبا زنی دیگر ارتباط داشت؟امیدوارم مقصر اصلی به سزای اعمالش برسد
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:52:22
    1 0 پاسخ به این نظر
    نمیدونم
  • امیر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 11:52:25
    8 1 پاسخ به این نظر
    انصاف نیست اگه اصل کاری مجازات نشه.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:00:40
    2 4 پاسخ به این نظر
    شما كه از بخشش حرف ميزنيد.برايتان مهم نيست كه يه خانواده نابود شدند.بچه ها بي مادر شدند.حالا به همين راحتي ببخشند.
  • پرستو چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:00:40
    8 1 پاسخ به این نظر
    حكم ايشان اعدام و شلاق بود كه هر دو اجرا شد ولي تكليف 9 سال زندان كه آن هم به مجازات ايشان اضافه شد چه ميشود؟
  • یاس چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:05:57
    8 1 پاسخ به این نظر
    من که خیلی ناراحت شدم 9 سال رنج توی زندان بعد هم زندان اخه این دیگه چه زندگیه داشته خدا رحمتش کنه اخرش معلوم نشد که قاتل بوده یا نه
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:15:44
    6 1 پاسخ به این نظر
    چه خانواده ای!چطور حاضر شدند بچه شان چنین صحنه ای را ببیند و بدتر در اجرایش نقش داشته باشد؟ ظلم آنها در حق فرزندشان بیشتر از ظلم شهلا و کشتن مادر آن بچه است
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:15:54
    7 1 پاسخ به این نظر
    اعدام.. اعدام... اعدام... خبر بهتری ندارید؟؟؟
  • محسن چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:24:21
    3 3 پاسخ به این نظر
    اگه قرار باشه هركي جنايتي كرد بقيه جمع بشن واسش بخشش بگيرن كه نميشه ديگه جانيا با خيال راحت كه بخشيده ميشن ادم ميكشتند اونيا كه هي ميگن بخشش بخشش اگه اين بلا سر زن و بچه خودشونم بياد باز سيسنه ستبر ميكنن و دم از بخشش ميزن يا خير ؟
  • حسين چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:26:41
    4 2 پاسخ به این نظر
    همه کس نمتوانند ببخشند ليا قت بايد داشت
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:26:45
    4 0 پاسخ به این نظر
    قصاص بعد از 9 سال؟؟؟!!!!!
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:26:57
    2 3 پاسخ به این نظر
    خوشحالم که عدالت رعایت شد و اون 2 بچه یتیم از امشب با آرامش میخابند.
  • محسن چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:27:28
    3 2 پاسخ به این نظر
    اگه قرار باشه هركي جنايتي كرد بقيه جمع بشن واسش بخشش بگيرن كه نميشه ديگه جانيا با خيال راحت كه بخشيده ميشن ادم ميكشتند اونيا كه هي ميگن بخشش بخشش اگه اين بلا سر زن و بچه خودشونم بياد باز سيسنه ستبر ميكنن و دم از بخشش ميزن يا خير ؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:28:26
    1 4 پاسخ به این نظر
    خوشحالم که عدالت رعایت شد و اون 2 بچه یتیم از امشب با آرامش میخابند.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:32:09
    1 4 پاسخ به این نظر
    قانون با هیچ کسی شوخی نداره.نباید از روی احساس حرف زد.حالا باید دعا کنیم تا خدا ما و خانم جاهد رو ببخشه.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:33:37
    4 0 پاسخ به این نظر
    حالا با این قصاص آبی بر آتش خانواده سحرخیزان ریخته شد و به آرامش رسیدند. پسر محمد خانای قاتل نیست این و همه میدونیم پس نگیم خود محمد خانی باید مجازات بشه، نه کمتر شهلا.
  • اکبر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:36:00
    2 1 پاسخ به این نظر
    افسوس که زندگی نباید اینگونه تمام شود
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:38:04
    1 0 پاسخ به این نظر
    ادم کشتن لذت نداره چه قصاص باشه چه قتل
  • بصیر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:38:39
    1 1 پاسخ به این نظر
    انسان در صورت عدم رحم و بخشش دیگران چطور میتواند از خدای خویش طلب رحمت و امرزش کند.
  • بصیر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:38:52
    1 1 پاسخ به این نظر
    انسان در صورت عدم رحم و بخشش دیگران چطور میتواند از خدای خویش طلب رحمت و امرزش کند.
  • فاطمه چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:39:36
    8 2 پاسخ به این نظر
    قاتل اصلي كه مسبب اين همه بدبختي است راست راست راه مي رود.اوكسي نيست بجز ناصرمهمدخاني كه باخيانت به همسروبچه هايش نتوانست جلوي اميال شيطاني رابگيرد
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:51:14
    2 0 پاسخ به این نظر
    خانم الهام دوستی اگر مسلمانیم همه جوره مسلمان باشیم.همون قران گفته ببخش تا بخشیده شوی.پس تجدید نظر کن واز مسلمانی کرم وسخاوت را یاد بگیر نه قصاوت.
  • حسین چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:54:27
    3 3 پاسخ به این نظر
    اصلا اینطزور نیست که شما میگید کسی که قاتله باید قصاص کاری رو که کرده بده حالا اگه که خانواده مقتول رضایت دادند که پاداش دارن پیش خدای خودشون اگر هم که قصاص رو خواستند که حقشونه و طبق قران عمل کردند شما نمیتونید خودتونو تو این وضعیت قرار بدید پس احساساتی نشید خواهشا
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 12:59:58
    5 1 پاسخ به این نظر
    ناصر چه حسی داری که باعث .... شدی؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:02:03
    3 2 پاسخ به این نظر
    اگر شهلا قاتل بوده پس عدالت اجرا شده. فراموش نکنیم که جان لاله زن جوان و بیگناهی با ناجوانمردانه بطرز فجیعی گرفته شد. البته وجدانا آقای ناصرمهمدخاني هم بی تقصیر نیست
  • قدير رحيمي چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:02:13
    1 1 پاسخ به این نظر
    انا لله وانا اليه راجعون
  • بی نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:09:56
    4 4 پاسخ به این نظر
    چه خواهد شد پسر لاله سحر خیزان . خدا به داد برسد حالا باید از مادر لاله پرسید که چه حالی دارد؟ جگرش خنک شد ؟ هر چند که فکر نکنم این ادم دل و جگر داشته باشد
  • فرهاد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:14:11
    6 1 پاسخ به این نظر
    اين پسر شب خوابش مي‌بره؟ لطفاً فردا ازش بپرسيد؟
  • mohammad چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:17:17
    3 3 پاسخ به این نظر
    اي كاش مي توانستند ببخشند .اي كاش .اي كاش
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:30:03
    5 1 پاسخ به این نظر
    خداهردوآنهارارحمت كند.امافرداازماخواهندپرسيدبراي سلامتي....دخترانتان چه كرديد.آيابااين...سركش بسوزندوبسازند آياماتوان مقابله با اوراداريم افسوس كه واقعا دختران مظلومند.ما مردهاي....شمارافريب ميدهيم.وبعد....پس بهوش باشيد فريب هيچ نامردي نخوريد
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:33:54
    3 0 پاسخ به این نظر
    خطاب به الهام بعد از آيه قصاص از بخشش هم صحبت شده و به بخشندگان بشارت پاداش الهي داده شده است .
  • چه فرقی داره؟ چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:35:44
    4 0 پاسخ به این نظر
    وافعاآخر فهمیدن قاتل بوده یا نه؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:43:32
    5 4 پاسخ به این نظر
    قاتل بايد آنروزي را بياد مي آورد كه چگونه مقتول به او التماس ميكرد كه من فرزند دارم مرا نكش!
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:47:10
    4 1 پاسخ به این نظر
    همیشه با نفر آخر کار دارن...علت و مسبب رو کسی کاری نداره...این خیلی بده...
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:51:51
    2 1 پاسخ به این نظر
    خدایا ... تو جان می بخشی و اینجا ... ...
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:55:36
    5 1 پاسخ به این نظر
    خدا رحمتش کنه...براش دعا کنین که توی برزخ اذیت نشه...
  • REZA NORWY چهارشنبه 10 آذر 1389 - 13:56:33
    2 0 پاسخ به این نظر
    khili narahatm , dishab khili daa kardam , vali hif
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:00:43
    5 2 پاسخ به این نظر
    بخشش؟ پس عدالت چی؟ تنها کسی که حق بخشیدن شهلا را داشت خود لیلا بود که متاسفانه نامردانه و به طرز فجیعی به قتل رسید. کسانی که برای قاتل دلسوزی میکنند لحظات مرگ لاله بیگناه را به خاطر بیاورند
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:00:52
    3 3 پاسخ به این نظر
    بخشش؟ پس عدالت چی؟ تنها کسی که حق بخشیدن شهلا را داشت خود لیلا بود که متاسفانه نامردانه و به طرز فجیعی به قتل رسید. کسانی که برای قاتل دلسوزی میکنند لحظات مرگ لاله بیگناه را به خاطر بیاورند
  • تاي چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:12:21
    2 1 پاسخ به این نظر
    متهم رديف اول ناصر محمد خاني هست البته دست هاي پشت پرده نمي زاشتن تواين 9 سال شهلا رو اعدام كنند خدا رو شكر كه به سزاي عمل نا پسندش رسيد
  • چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:15:47
    2 0 پاسخ به این نظر
    یادانروزهابخیرکه ورزشکاران الگو بودند حالا اما.....
  • moji چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:17:14
    3 4 پاسخ به این نظر
    یعنی از این به بعد خونواده لاله با آرامش زندگی می کنن ؟ واقعا که مسخره اس
  • reza.mm چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:21:36
    3 2 پاسخ به این نظر
    نظر دادن در این مورد سخت است ،ولی با کمی تامل میتوان به این نتیجه رسید ،لذتی که در بخشش است در انتقام نیست،ولی (کار هرکس نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن!)
  • علی چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:31:29
    4 1 پاسخ به این نظر
    قطعا در روحیه پسر تاثیرش رو خواهد گذاشت...از بعد منفیش منظورمه.
  • reza.mm چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:34:38
    2 0 پاسخ به این نظر
    باتشکر از دوست عزیزم فریدخان بنده نیز به نوبه خود از خانم الهام دوستی میخواهم که قران را با دقت بخوانند تا متوجه پاداش خداوند متعال برای کسانی که از انتقام دوری میورزند بشوند.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:36:02
    4 0 پاسخ به این نظر
    ...و خداوند بهترین قاضی است...چه در این دنیا و چه آخرتخدا عاقبت همه مان را ختم به خیر کند
  • زهره چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:57:57
    2 2 پاسخ به این نظر
    فقط درصورتی میتوان نظری داد که توموقعیت یکی ازدوطرف قرارداشته باشی.بخشش خیلی خوبه ولی شماکه توخونه اتون نشستیدوآرامش زندگیتون بهم نخورده نمیتونیدخانواده مقتول رو باحرفاتون محاکمه کنید. اون پسرنوجوون هم انشاله عاقبت بخیر میشه کاراشتباهی نکرده،حقش نیست اینطوری قضاوت کنید.
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 14:59:55
    2 3 پاسخ به این نظر
    قبول که قاتل بود قبول که باید مجازات میشد قبول که مجازاتش هم اعدام بود قبول که خانواده مقتول هم رضایت ندهند اما اجرای حکم اعدام و گرفتن جان یک انسان را به دست خانواده مقتول ندهید. تبعات تربیتی وحشتناکی در سطح فرد و جامعه دارد.
  • چهارشنبه 10 آذر 1389 - 15:04:51
    4 3 پاسخ به این نظر
    بخشش و رافت اسلامی چه ربطی به اجرای احکام داره...اگر از خانواده خودتون هم یکی رو کشته یودن اینطوری شعار می دادین...اه اه...یعنی ملت فقط سوار موج احساس می شن...این همه بدبختی که تو زندون هستن و به خاطر قتل اعدام میشن ولی رسانه ای عکسشونو نمی اندازه...پس باید چه کار کنن...قصاص حکم الهی است...جمع کنین این بساط دلسوزی رو واسه یه قاتل...
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 15:14:36
    4 3 پاسخ به این نظر
    اون از پدر اينم از پسر!!!
  • آ.س چهارشنبه 10 آذر 1389 - 15:19:38
    3 1 پاسخ به این نظر
    ما نمیتونیم خودمون رو به جای خانواده مقتول بگذاریم اما من در تلویزیون خانواده هایی رو دیدم که قاتل فرزندشون رو بخشیده بودن و لذت عفو رو با تمام وجود چشیده بودن اونا مدت ها بعد از این قضیه چقدر زیبا از بخشش میگفتند آیا حالا یا بعد از مدت ها خانواده سحرخیزان چه حالی دارند که قاتل به دست و پایشان افتاد اما نبخشیدند کاش فقط به خاطر رضای خدا میبخشیدند کاش ...
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 15:27:50
    3 3 پاسخ به این نظر
    واقعا منطق در این دوره و زمانه مرده است. خانواده ای مقتول داده و فرزندشان توسط کسی کشته شده و او اعتارف کرده و جزء به جزء مسائل را بیان کرده و چندین دادگاه او را مجرم دانشته اند حالا این خانواده حق خود را که قصاص بوده انجام داده و برخی فحش هم میدهند. راستی شما تا حالا در وضعیت خانواده سحرخیزان بوده اید؟؟
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 15:31:37
    1 0 پاسخ به این نظر
    واقعا تاسف انگیزه-روزمون خراب کردید
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 15:34:37
    4 2 پاسخ به این نظر
    امیدوارم اونایی که اینقدر از خانواده سحرخیزان ایراد میگیرن یکروزی جای اونا قرار بگیرن بعد بگن ....
  • الف چهارشنبه 10 آذر 1389 - 15:41:56
    2 1 پاسخ به این نظر
    9 سال زندان 9 سال رنج 9 سال انتظار برای ترسناکترین اتفاق زندگی ..
  • رضا چهارشنبه 10 آذر 1389 - 16:02:57
    2 2 پاسخ به این نظر
    قصاص نص قران است و حق، اما بخشیدن لیاقت، دلی بزرگ و خیلی چیزا می خواد. کسی که 9 سال انتظار مرگ رو کشیده، هزار بار مرده. با کشتنش چیزی عوض نمی شه، باید بخشش رو در شرایطی خاص یاد بگیریم، نه اینکه هر قاتلی آزاد بشه و بچرخه، باید شرایط رو در نظر گرفت. البته کینه ای که 9 سال در دل انسانی می مونه همون بهتر که خالی بشه با قصاص . زندگی ادامه داره..
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 16:25:03
    2 2 پاسخ به این نظر
    لاله همان روزی که همسر این مرد شد زندگیش تباه گردید...شهلا نبود هزارتای دیگر..حیف از جوانی هردو ..
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 16:34:25
    2 2 پاسخ به این نظر
    از صبح دارم فکر می کنم اگه من جای خانواده لاله بودم چه می کردم؟ نمی دونم فقط می دونم الان دلم می خواست می بخشیدم. واقعا نمی تونم هیچ قضاوتی بکنم . سخته قضاوت سخته راحت حکم ندید . به هر حال به نظرم شهلا راحت شد.
  • نرگس چهارشنبه 10 آذر 1389 - 16:46:28
    5 2 پاسخ به این نظر
    جالبه! يه قاتل تبديل به يه قهرمان ميشه!
  • فرشاد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 16:59:39
    1 2 پاسخ به این نظر
    هیچ لذتی بالا تر از گذشت نیست.ای کاش اولیاء دم گذشت میکردند تا طعم ان را می چشیدند.
    • علی دوشنبه 26 تیر 1391 - 00:25:31
      0 0
      فرشاد خان هرکسی میتونه نظر خودش رو بگه اما نمیتونید یک لحظه خودتون رو جای اونا بگذاریدچرا که اگه این کار را میکردید همان میشد که شد
  • shidk چهارشنبه 10 آذر 1389 - 16:59:41
    4 1 پاسخ به این نظر
    خانواده لاله چرا گذاشتند صندلی زیر پای شهلا را پسر کم سن بکشد .این پسر بزرگتر که شد ممکن است عذاب وجدان بکشد
  • فرشاد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 17:01:37
    1 0 پاسخ به این نظر
    هیچ لذتی بالا تر از گذشت نیست.ای کاش اولیاء دم گذشت میکردند تا طعم ان را می چشیدند.
  • متین چهارشنبه 10 آذر 1389 - 17:03:24
    4 2 پاسخ به این نظر
    حکم عادلانه نبود
  • فاطمه عاطفی فرد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 17:05:27
    0 0 پاسخ به این نظر
    وقتی اخلاق درجامعه میدان برای پروراندن عشق نداشته باشد ،حسد کینه غریبی میشود. بصیرت عاشق را مختل می کندوخوی انتقام دراینگونه زنان ومردان برای ارضای حس مالکیت غریبانه درجاخوش می کند. جامعه راآبستن حادثه می کند.من وتو پیام حسرت را مخابره می کنیم.پس معلم خوب برای کودکان خود بسازیم.
  • مریم چهارشنبه 10 آذر 1389 - 17:06:24
    2 0 پاسخ به این نظر
    چرا بعد از 9 سال؟اگر قاتل بود چرا این همه سال زنده نگش داشتن چرا زودتر اعدام نشد؟
  • س چهارشنبه 10 آذر 1389 - 17:15:01
    3 3 پاسخ به این نظر
    این خبر به حدی عذاب آوره که انگار من صندلی رو کشیدم. شهلا هر چه بوده و هر کاری کرده یک انسان بوده، کاش اینجور خبر هایی رو منعکس نکنین.
  • Mohammad چهارشنبه 10 آذر 1389 - 17:21:19
    1 1 پاسخ به این نظر
    خدا رحمتش کند ما هیچ وقت نمی تونیم خودمونو جای اونا بذاریم !! خداوند به جفت خونواده ها صبر بدهد.
  • سر به مهر چهارشنبه 10 آذر 1389 - 17:25:37
    1 0 پاسخ به این نظر
    بودن یا نبودن مسئله این است .......
  • دریا چهارشنبه 10 آذر 1389 - 17:54:01
    1 2 پاسخ به این نظر
    اعدام برای این زن کم بود اما آن کودک که صندلی راکشید؟
  • محمد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 18:02:37
    1 1 پاسخ به این نظر
    نباید یه طرفه به قاضی رفت. خودتونا بذارید جای خانواده لاله که کشته شد. گناهش چی بود:بی گناه و مظلوم کشته شد و حالا هم تو اون دنیا باید نگران بچه های یتیمش باشه. مسلمه از همه بیگناه تر اون زن بیچاره کشته شده و خانوادش و بچه های یتیمش هستند.
  • محمد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 18:04:02
    1 0 پاسخ به این نظر
    اگه تونستید کلیژ های دادگاه های شهلا و مستند کارت قرمز را ببینید.
  • دیوانه چهارشنبه 10 آذر 1389 - 18:18:56
    2 1 پاسخ به این نظر
    آیادرکشورهایی که حکم اعدام دارندمثل آمریکادرمقایسه باکشورهای اروپایی بدون حکم اعدام جنایت کمتری صورت میگیرد؟ مجازات کردن را مخالفتی نیست، ولی اعدام نه!
  • الهه چهارشنبه 10 آذر 1389 - 18:21:45
    3 2 پاسخ به این نظر
    چی بگم والا... آدم نمی تونه یک طرفه به قاضی بره بالاخره این خانوم کسی بوده که بی رحمانه 30 تا ضربه چاقو به بدن یک مادر بی گناه زده
  • امین چهارشنبه 10 آذر 1389 - 19:43:01
    3 1 پاسخ به این نظر
    من که بر خلاف اون چند نفر معتقدم آرامش پسر محمد خانی بعد از این کار اشتباهی که به عهده اش گذاشتند نه تنها بیشتر نمی شود بلکه ممکن است دچار کابوس و عذاب وجدان هم بشود.
  • behrooz چهارشنبه 10 آذر 1389 - 19:43:50
    5 1 پاسخ به این نظر
    شهلا جاهد قربانی فوتبالیستهای میلیاردر شد
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 19:47:48
    3 3 پاسخ به این نظر
    آیا اگر قرار بود یک مرد قصاص شود این قدر سر و صدا راه میافتاد .
  • گمنام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 20:12:26
    5 1 پاسخ به این نظر
    از صبح به پرونده پر از ابهام فکر ميکنم به نظرم خيلي سخته که فرياد آدم به هيچ جا نرسه خدا بيامرزتش
  • بدون نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 20:16:25
    3 3 پاسخ به این نظر
    حقش بود اعدام بشه یک زن پست خسود ومطمئن باشید خانواده ناصر از امروز راحت میخوابن به جای طرفداری از جانی ها و ادمکشها به یاد خانواده مظلوم لاله باشید نمیشه هر کی ادم بکشه بعد همه راه بیافتن براش ننه من غریبم در بیارن بعله موقع اعدام بهش سخت گذشته اما نوش جونش
  • بی نام چهارشنبه 10 آذر 1389 - 20:43:29
    4 1 پاسخ به این نظر
    اون آقا ناصر رو باید می کشتن.
  • مریم چهارشنبه 10 آذر 1389 - 20:55:03
    1 0 پاسخ به این نظر
    آیا کسی هست که شکل اجرای حکم را به لحاظ اجتماعی و فارغ از مسائل حقوقی مورد مطالعه قرار دهد ؟ آیا این شکل اجرا دربردارنده تاثیرات اجتماعی و فرهنگی عمیقی در سطح جامعه نیست ؟ امیدوارم از اساتید علوم اجتماعی و جامعه شناسی کس یا کسانی باشند که در مورد شکل اجرای این حکم ارائه نظر نمایند.
  • فرهاد چهارشنبه 10 آذر 1389 - 23:04:21
    2 1 پاسخ به این نظر
    بعد از 8 سال عدالت اجرا شد کسانی که میگن باید که باید میبخشیدن اگه خواهر ومادر خودشون هم توسط کسی به طرز فجیهی به قتل میرسید قاتل شو میبخشیدن *ضرب المثلی هست که میگه مرگ خوبه اما برای همسایه
  • مسعود چهارشنبه 10 آذر 1389 - 23:27:05
    2 0 پاسخ به این نظر
    عزیزان تا چند روز دیگه همه اینا فراموش میشه :)
  • مجید درویشی چهارشنبه 10 آذر 1389 - 23:30:36
    3 3 پاسخ به این نظر
    خیلی جالبه ! ما 9 سال انتظار همچین روزی میکشیدیم . شهلا زمانی که 24 ضربه چاقو به بدن لاله نازنین وارد میکرد باید فکر همچین روزی را میکرد .
  • مجید درویشی چهارشنبه 10 آذر 1389 - 23:34:04
    3 2 پاسخ به این نظر
    ایا کسی فکر خانمسحرخیزان هم میکنه !؟ ایا اقای سحرخیزان خدا بیامرزی که پارسال در بستر بیماری از فراق دخترش فوت کرد را کسی فکرش میکنه ؟ چرا ما فقط باید یکطرفه به قاضی بریم . شهلا حداقل چیزی که باید براش اتفاق میافتاد اعدام بود
  • مگی چهارشنبه 10 آذر 1389 - 23:51:41
    3 2 پاسخ به این نظر
    خیلی خیلی خوشحال شدم ولی کاش زودتر اینکارو میکردن
  • ali پنجشنبه 11 آذر 1389 - 00:23:53
    3 3 پاسخ به این نظر
    چه دنیای مسخره ای قاتل قهرمان شد
  • شهاب پنجشنبه 11 آذر 1389 - 00:48:33
    1 0 پاسخ به این نظر
    وقتی ماجرا اینچنین پایان می یابد دیگر کسی احساس آرامش و بالعکس عذاب وجدان هم نخواهد داشت .دعا کنیم هیچ خانه ای دچار چنین مصایبی نگردد.
  • درویش پنجشنبه 11 آذر 1389 - 00:59:15
    2 0 پاسخ به این نظر
    ازمومنین خواهش میکنم برایش هرچندگنهکارباشدطلب مغفرت وامرزش کنند
  • بدون نام پنجشنبه 11 آذر 1389 - 01:08:47
    1 3 پاسخ به این نظر
    من امشب بک خواب راحت می کنم خدا را شکر که این زن دیگر نفس نمی کشد .خوانواده لاله تا ابد داغی بیکران در دل دارند.خدا به انها صبر بسیار دهد .بعضی هم دیگه از یک بی وجدان جانی حمایت نکنند.اگر کسی فرزند انها را کشته بود انهم با وضعی فجیع باز هم از یک قاتل حمایت می کردند درس عبرتی برای دیگران
  • تینا پنجشنبه 11 آذر 1389 - 01:20:35
    2 0 پاسخ به این نظر
    کسی که جان پاک بی گناهی را می گیرد باید جواب پس بدهد . او به سزای عمل ناپسندش رسید ولی مقصر اصلی چگونه مجازات می شود ؟
  • بدون نام پنجشنبه 11 آذر 1389 - 01:30:12
    2 2 پاسخ به این نظر
    چرا نظر مرا نگذاشتید ؟باب میلتان نبود؟ اگر بجای لاله پرپر شده دختر شما با ان وضع فجیع تکه تکه میشد باز هم از قاتل جانی حمایت میکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ............. پنجشنبه 11 آذر 1389 - 08:55:06
    1 0 پاسخ به این نظر
    بی ظرفیتی و شهرت و پول زیاد...چه ها که نمیکنه
  • ... پنجشنبه 11 آذر 1389 - 09:39:31
    1 3 پاسخ به این نظر
    قاتل بايد آنروزي را بياد مي آورد كه چگونه مقتول به او التماس ميكرد كه من فرزند دارم مرا نكش!
  • حسين پنجشنبه 11 آذر 1389 - 10:06:03
    3 0 پاسخ به این نظر
    اي كاش مردو زن حريم خود را بعد از ازدواج ميدانستندو به هم وفادار بودند. و ديگر .....
  • ماريا پنجشنبه 11 آذر 1389 - 10:25:30
    1 0 پاسخ به این نظر
    خدايا در آن دنيا به همه شان رحم كن
  • پسر وطن پنجشنبه 11 آذر 1389 - 11:29:49
    3 3 پاسخ به این نظر
    هر کس که می گه نباید اعدام میشد میتونه خودشو جای مقتول بزاره و ببینید که چه زجری کشیده وقتی شهلا جاهد ضربه های چاقو رو به بدن لاله بی گناه می زد حالا فکر کنید این اتفاق برای خواهر و یا همسر خودتون پیش بیاد. مطمئنن به کمتر از اعدام راضی نبودید. پس الکی سنگ اعدام شدن شهلا رو به سینه نزنید که این کمترین مجازات براش بود. من اگه بودم همون کاری که سر لاله در آورد رو سرش می آوردم تا معنی درد رو می کشید. خداوند روح لاله سحر خیزان را بیامرزد و مثل فرشته بالا سر 2 پسر گلش نگه دارد
  • بدون نام پنجشنبه 11 آذر 1389 - 12:56:17
    4 0 پاسخ به این نظر
    مردها درایران هر کاری دلشون بخواد می کنند کسی هم کاری به کارشون نداره؟ اول قانون رو درست کنید بعد ادمها رو مجازات کنید.
  • غمناک پنجشنبه 11 آذر 1389 - 14:43:23
    3 1 پاسخ به این نظر
    من برخلاف خیلی از دوستان البته با احترام به نظراتشان باید بگم شهلا نباید اعدام میشد
  • آنا پنجشنبه 11 آذر 1389 - 16:39:41
    1 0 پاسخ به این نظر
    باعث تاسفه خدا بهتر از همه کس به همه چیز آگاهه و اینایی که نظر می دن مواظب باشن گناهشون زیاد نشه این یه جور تهمته که به همین راحتی بدون شناخت حرف بزنیم. کاش نمی شد ولی حالا که شد حداقل غصه هایی که 8 سال آزارش داد تمام شد. ولی شهلاها و ناصرها و لاله ها تمام شدنی نیستن.
  • icarus جمعه 12 آذر 1389 - 11:14:40
    3 3 پاسخ به این نظر
    شهلا قاتل یا بیگناه دیگر زنده نیست. لاله چه بدست شهلا و چه بدست غیر مدتهاست کشته شده. ناصر هم که دار و ندارو آبروی خود را با دو دست خود به چاه مستراح ریخت. تبریک آقایان و خانمها..... شما با یک پسر جوان چه کردید؟ تبریک او اکنون یک قاتل است.
  • بدون نام جمعه 12 آذر 1389 - 11:26:10
    1 0 پاسخ به این نظر
    تمام این ها به خاطر فکر بد است.
  • ماتا شنبه 13 آذر 1389 - 12:41:32
    4 1 پاسخ به این نظر
    پس ناصر محمد خانی چی؟؟؟؟؟؟؟ مرگ بر بی عدالتی. شهلا حقش بود ولی خیانت ناصر چی؟؟؟ همیشه فقط به زن ظلم میشه.
  • بدون نام شنبه 13 آذر 1389 - 17:50:52
    3 0 پاسخ به این نظر
    چرا شهلا بعد از دیدن ناصر اون هم یکبار اقرار به قتل کرد؟ واقعا این پرونده ابهامات زیادی داره.
  • حسن دوشنبه 15 آذر 1389 - 15:26:30
    1 1 پاسخ به این نظر
    خانواده لاله سحرخيزان تا ديروز غمگين بودند. لاکن امروز بایستی بفکر محمد خانی شوند
  • مادر دوشنبه 15 آذر 1389 - 15:29:11
    4 1 پاسخ به این نظر
    ....و حالا کودکی که چهار پایه ی دار را میاندازدو دنیای کودکی اش میمیرد با این چه میکنید....
  • زهرا یکشنبه 21 آذر 1389 - 14:53:29
    2 1 پاسخ به این نظر
    اعدام حق شهلا بود،گناهش ریخته شد.اما ای کاش خانواده مقتول با رضایت خود حکم او و ناصر را به خدا می سپردند،آنوقت آرامش و پاداش داشتند
  • سعیده سه شنبه 30 آذر 1389 - 19:14:13
    1 4 پاسخ به این نظر
    هر کی یه جور از این دنیا میره یکی با عزت و ابرو یکی با انگ و بی ابرویی....
  • ساناز جمعه 3 دی 1389 - 21:08:48
    5 1 پاسخ به این نظر
    خیلی بد شد که اعدام شد. ای کاش بخشیده میشد. ناصر مقصر اصلیه
  • حبيب دوشنبه 13 دی 1389 - 17:38:37
    0 2 پاسخ به این نظر
    يا حكيم.در جواب ديوانه:عدالت يعني همين اما دير هنگام.
  • رزیتا چهارشنبه 6 بهمن 1389 - 01:08:46
    3 3 پاسخ به این نظر
    شهلا خیلی ادم کثیفی بود
  • نينا پنجشنبه 12 اسفند 1389 - 18:42:56
    3 0 پاسخ به این نظر
    اي كاش همه مرد ها و زن ها مواظب زندگيشون باشن كه اينطوري نشه.
  • حسین مرندی شنبه 14 اسفند 1389 - 01:38:50
    6 1 پاسخ به این نظر
    نمیدونم چرا هر گندی به وجود میاد سروتهش یه جوری به فوتبال ربط پیدا میکنه
  • mazlomi digar یکشنبه 13 شهریور 1390 - 03:57:11
    0 0 پاسخ به این نظر
    ali chobeye dar ro nazad , vay be hale shoma ke inghad tohmat mizanid..vay be hale shoma
  • مظلومی دیگر یکشنبه 13 شهریور 1390 - 04:15:29
    2 2 پاسخ به این نظر
    در مظلومیت ما و تهمت و دروغ شما همین بس که علی صبح روز اعدام در قطر بود و اصلاٌ ایران نرفت . از خدا بترسید که خدا بهترین انتقام گیرنده است .
  • سیف الاسلام کیخا یکشنبه 27 شهریور 1390 - 00:52:15
    3 1 پاسخ به این نظر
    خدایا تو رو به مظهر بخشش یعنی خودت قسم از سر تمام تقصیرات لاله و بالاخص شهلا که خیلی رنج دید بگذر
  • ارمان سه شنبه 2 اسفند 1390 - 01:03:12
    6 1 پاسخ به این نظر
    ناصرهم مقصربود
  • nasim سه شنبه 22 فروردین 1391 - 04:22:40
    2 2 پاسخ به این نظر
    قطعه ای از شعر شهلا در دادگاه برای ناصر:اینجا در زندان عقربه ها نمی دوند که می خزند و من منتظر هیچ چیز و هیچکس نیستم جز مرگ که ان هم بدانم مردی که بی دلیل خنجر بر علیه من بست به سوگ من خواهد نشست
  • حمید یکشنبه 25 تیر 1391 - 23:09:29
    2 1 پاسخ به این نظر
    امیدوارم ناصر محمد خانی نامرد تقاص کارهایش در همین دنیا بدهد بیچاره شهلا فقط یک قربانی بود مانند مرحومه لاله سحرخیزان.
  • آرش یکشنبه 25 تیر 1391 - 23:14:05
    1 3 پاسخ به این نظر
    یک زن بخاطر هواوهوسش(عشق!!!)، زده یه مادر بی گناه رو کشته وبچشو یتیم وبی مادر کرده،واسه اینکه داغ دل بازموندهاش سرد شه، حکمشو اینقدر لفت دادن تا بخششونو بگیرن، اگشه مادر خودتون بود میبخشیدینش؟!؟مگه قتلش سهوی بوده که ازش دفاع میکنید!!!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.