در حالیکه هنوز جلسه علنی مجلس آغاز نشده است، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از لغو استیضاح وزیر راه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، تاخیر در برگزاری جلسه صبح امروز مجلس در پی جلسه​ای غیرعلنی است که گفته می​شود مربوط به موضوع استیضاح حمیدرضا بهبهانی است.

حسین سبحانی​نیا عضو هیات رئیسه مجلس به استناد 29 امضایی که ذیل استیضاح وزیر راه وجود دارد، بازپس​گیری 13 امضا را به منزله لغو این استیضاح ندانسته و به ایسنا گفته است که استیضاح همچنان در دستور کار مجلس است.

اما ایرنا خبر داده است که محمد رضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور در نامه ای خطاب به رییس مجلس نوشته است: با توجه به اینکه 13 نفر از نمایندگان محترم استیضاح وزیر راه منصرف شده اند، بنایر این استیضاح فاقد حد نصاب لازم بوده و بر مبنای ماده 219 آیین نامه داخلی مجلس غیرقابل طرح می باشد.

/28111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسين IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
    0 0
    به نظرم كار پسنديده اي بود.سقوط هاي پياپي،انجام برخي پرو‍‍ه هاي غير فني،عدم انتقادپذيري،غرور بيش از حد در عدم عذرخواهي از مردم خصوصا داغ ديدگان سوانح هوايي اخير دلايل كلي اما قانع كننده اي براي اين عدم راي اعتماد است.
  • محمد حسين IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
    0 0
    به برخي از نمايندگان مجلس كه ادامه كارشكني ها را مصلحت انديشي ميدانند متذكر ميشوم در هنگام حضور در مجلس شما خودرا آقاي x ندانيد بلكه نماينده منتخب مردم وحامي حقوق حقه آنان دانسته صلاح و خواسته آنان را در نظر بگيريد