سینماگر ایرانی مقیم آمریکا که حضور خبرسازی در جشنواره فیلم فجر دارد، روز یکشنبه در سومین نشست بین‌المللی «هالیوودیسم و سینما» شرکت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، اسد‌الله نیک‌نژاد که سال‌هاست در هالیوود فعالیت دارد و در کارنامه او آثاری بحث‌برانگیز به چشم می‌خورد، در این نشست، گفت: «اگر بخواهیم با هالیوود بجنگیم نمی‌توانیم چشم بسته جلو برویم بلکه باید با آگاهی و قدرت زیاد کار و تلاش کنیم لذا باید به شناسایی ابزارها و تکنیک‌های هالیوود برویم و این به این معنی است که باید حرفه‌ای شویم.»

نیک‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: «من به این موضوع اعتقادی ندارم که هالیوود چیزی را از ما گرفته است بلکه بر این اعتقاد هستم که ما چیزهای زیادی را تقدیم هالیوود کرده‌ایم و اگر بخواهیم با هالیوود بجنگیم نمی‌توانیم چشم بسته جلو برویم بلکه باید با آگاهی و قدرت زیاد کار و تلاش کنیم.»
 
نیک‌نژاد درباه استفاده از هالیوود از تکنیک‌ها و ابزارها گفت: اگر می‌خواهیم فردی باشیم که با ارزش‌های خود هالیوود را خرد کنیم لذا باید به شناسایی ابزارها و تکنیک‌های هالیوود برویم و این به این معنی است که باید حرفه‌ای شویم که البته من نیز مثل شما با صهیونیسم و امپریالیسم مشکل دارم و باید فیلمی بسازم تا بتوانم در سراسر جهان به نمایش بگذارم.

سومین نشست از نخستین همایش «هالیوودیسم و سینما» با محوریت « هالیوودیسم، ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی» با حضور مهمانان خارجی و داخلی برگزار شد.

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادي IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۸
    3 2
    مشكل اين هست كه ما به فكر استفاده ابزاري از همه چيز هستيم! سينما در وهله اول ابزاري براي سرگرمی هست و اين هدف اصلي اش هست. نه تبليغ و جهت دهي و ...!!
  • بدون نام US ۰۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    3 2
    ‫کفن پوشها کجایین؟