سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر کشور و معاونین وی امروز در جلسه کمیسیون حضور یافته و گزارشی از روند کار فتنه‌گران در روز بیست و پنجم بهمن ماه ارائه کردند.

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی با اشاره به گزارش وزیر کشور گفت: برای تجمع و فتنه‌گری در روز 25 بهمن طراحی‌هایی را انجام داده بودند که با هوشیاری مردم و حضور گسترده مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه و حضور به موقع و تدابیر نیروهای امنیتی و انتظامی این توطئه نیز همانند گذشته خنثی شد.

کاظم جلالی گفت: براساس گزارش وزیر کشور منافقین در این ماجرا به عنوان سرباز پیاده نظام جریان فتنه عمل کرده است. هم‌چنین فضای مجازی را با امکانات استکبار جهت فضاسازی فعال کردند. هم‌چنین عناصر معاند و فریب‌خورده‌ را آموزشی خط‌دهی کردند. آمریکا و انگلیس به شکل رسمی اعلام حمایت کردند و متاسفانه امیدواری که سران فتنه اجیاد کردند با صدور اعلامیه‌ها و سخنرانی‌ها و مواضع تند، همه برای این توطئه مقدمات را فراهم کردند.

سخنگوی کمیسیون ملی گفت: تلاش توطئه‌آمیز آنان این بود که براساس گزارش وزیر کشور فراخوانی در زمان پیک ترافیک تهران انجام شد و اقدامات مذبوحانه‌ای انجام دادند، ولی همه این اقدامات منتهی به تجمعات با جمع‌های اندک در برخی نقاط مرکزی تهران همراه بود که با هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی خنثی شد.

جلالی با بیان این مطلب که در این جلسه وزیر کشور از شهادت دو تن خبر داد، افزود: در این ماجرا چند تن از نیروهای مردمی و انقلابی با تیر مجروح و دو نفر به شهادت رسیدند. بررسی‌ها کاملا نشان می‌دهد که این تیراندازی‌ توسط عناصر خود فروخته انجام شد و اینها به دنبال پروژه نخ نما شده کشته‌سازی بودند.

وی در پایان گفت انتظار آن است که دستگاه قضایی در برخورد با عوامل و سران اصلی فتنه به وظیفه ذاتی خود عمل نماید.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
    0 0
    چرا قاتل را دستگير نمي كنيد؟!! شما كه مي توانيد ريگي را دستگير كنيد... راستي ازپرونده كهريزك چه خبر؟!