دبیر شورای عالی امنیت ملی از تغییر لحن اوباما پس از حوادث انتخابات سال گذشته سخن گفت و جریان فتنه را ضد انقلاب خواند.

به گزارش خبرآنلاین، سعید جلیلی در هفتمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: دشمنان در اتهامات خود نسبت به ایران اسلامی مسئله زرادخانه‌های هسته‌​ای را مطرح می‌کنند این در حالی است که ایران عاری از سلاح هسته‌ای است.

گزیده سخنان وی را به نقل از ایسنا بخوانید:

* دشمنان برای مقابله با ایران در جنگ‌های سخت و نظامی تلاش کردند که منجر به سرخوردگی آنها شد. آنها در مرحله بعد به جنگ نرم متوسل شده‌اند که اتفاقا ورود آنها به این بحث به علت سبقه طولانی حوزه‌های علمیه در این خصوص مایه قدرت ماست.

* در موضوع جنگ نرم آنها حتما با شکستی سخت مواجه می‌شوند چرا که این حوزه، حوزه قدرت ماست و حوزه‌های علمیه نقش بسزایی در این پیروزی خواهد داشت.

* عرصه‌ای که ما امروز در صحنه بین الملل با آن روبرو هستیم، عرصه‌ای خالی نیست و تمام آنچه که امروز در عرصه نرم افزار مایه قدرت ماست از سوی این کشورها به عنوان نقطه ضعف و اتهام علیه ما مطرح می‌شود. اگر در این موقعیت هوشمندی لازم را نداشته باشیم، تمام توان ما تنها صرف موقعیت انفعالی و دفاع می‌شود.

* بیستم خرداد سال 87 اوباما در نامه‌ای به مقام معظم رهبری به صراحت اعتراف می‌کند که بدون جمهوری اسلامی ایران مسائل منطقه و بین الملل حل نخواهد شد و این در حالی است که لحن او بعد از اتفاقات انتخابات در کشور به کل عوض می‌شود و خیالات موهومش جان دوباره می‌گیرد.

* در این مقطع عنوان این اتفاق فتنه نیست و دیگر روشن است که این جریان، جریانی ضد انقلابی است و عده‌ای در خارج از کشور طراحی و عده‌ای نیز در داخل نقش عمله را بازی می‌کنند.

* در قطعنامه 1929 آمریکا ایران را تحریم اقتصادی کرد و این در حالی است که در این مقطع زمانی ایران نه تنها گرفتار آن نشد بلکه با کمک ملت فهیم یک جراحی بزرگ اقتصادی تحت عنوان هدفمند کردن یارانه‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.

/30111

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =