موضوع انشای سوم:
اوقات فراغت را توصیف کنید و از آن فاصله بگیرید.
وقطی کارهای انصان به پایان میرصد و خدماط او به جامعع بشری منعکص میشود، زمان باغیماندع را «اوغات فراقت» مینامند.
به این مهنا که انصان میطواند مانند یک زن، احساص فارقشدن پیدا کند و بارسخط خدمط را بر ظمین بگضارد.
از اینجا به بعد، کار کصانی آغاض میشود که مسعول برنامهریضی برای اوغات فراقت میباشند... که در همینجا لاضم اسط برای طمام این عضیضان نیض عارزوی مؤفقیط بنماییم. به عنوان مصال، باید به این موزوع اشاره کنیم که وقطی یک نوجوان و جوان در حال اوغات فراقت، برنامهعی نداشطه باشد، فوری میرود و به فصاد و منکراط رو میآورد سپص به سوی انحرافاط دیگری مانند غلیان کشیده میشود و در نهایط، میرود صیگاری میشود و جامهه به انهتات، سوغ پیدا میکند.
در این راسطا، وضیفع مسعولان فرهنگی بصیار دشوار اسط. به خصوس که هجوم رسانعهای ضدارضشی نیض این روزها شدط گرفطع و نوجوانان را با برنامعهای بد و بیتربیطی خود، از راه، به در میکنند. مصلن همین شبکعهای ماهوارهعی که ابویمان خریدهاند و ما نگاه میکنیم(البطه فغط بخشهایی از آنها را نگاه میکنیم که خانم طویش نباشد و به گناه دچار نشویم... و جاهایی را که عبدلباسط داشطه باشد) بعزی از برنامعها را پدرصگها (با عرظ پوضش از اسطاد گرانمایع و دوسطان فرهیخطعام) جوری میساضند که آدم همهاش مجبور اسط بزند جلو... که البطه مغدور نمیباشد و ما هر وقط این جور برنامعها را نگاه میکنیم، گردنمان آرطُروض میگیرد... در واقع، این از خدا بیخبران، میخواهند گردن جوانان این مرض و بوم را بپیچانند.
بنابراین، واضع اسط که جوانان نباید این برنامعها را ببینند، چون گردنشان درد میگیرد و پسفردا بهشان زن نمی دهند.
در اینجا لاضم اصت نطیجع بگیریم که اوقات فراقت بصیار بد و منهرفکننده اسط و برای پرهیض از آن، باید طمام مسعولان فرهنگی، یکسدا و هماحنگ، به جنگ آن رفطه و آن را به کلاصهای 24 صاعطه طبدیل کنند(دوعا برای صلامتی اسطاد گرانمایع فراموش نشود).
با تشکر: خسرو
نمره و توضیح استاد)
15 تمام
آفرین پسرم برنامههای ذکر شده را فقط یک بار ببینید و توجه بنمایید.
نظر شما