علیرضا مرندی بار دیگر نسبت به انتزاع ارائه خدمات بهداشتی از حوزه آموزش انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ‌نماینده تهران و وزیر اسبق بهداشت درنطق امروز خود با اشاره به زمزمه​های انتزاع عرضه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از حوزه آموزش که هرازگاهی شنیده می​شود، گفت: این هماهنگی در ارائه خدمات و آموزش پزشکی و پژوهش تحولی عظیم بود که هم کادر پزشکی کشور را خودکفا کرد و هم آموزش پزشکی به سمت جامع​نگر شدن پیش رفت.

وی با بیان اینکه لازمه اعتلای شبکه بهداشت کشور این است که مجلس هزینه مورد نیاز را در بودجه سال 90 همانگونه که در قانون برنامه آمده است، تصویب کند، ادامه داد: درست اجرا شدن قانون برنامه پنجم توسعه در زمینه سلامت می‌تواند تحول عظیمی در وضعیت سلامت جامعه ایجاد کند و به استقرار عدالت در سلامت و همچنین توفیق بیشتر در جهاد اقتصادی کمک کند.

مرندی افزود: امیدوارم در سال جدید گام‌های بلندی برای توسعه و اعتلای شبکه بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای کل کشور برداشته شود تا از این طریق هم خدمات مطلوب‌تر به مردم ارائه شود و هم اینکه شاخص‌های بهداشتی سریع‌تر ارتقاء یابد.

نماینده تهران همچنین با قدردانی از دولت به دلیل اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اجرای این قانون را گامی بزرگ برای اصلاح اقتصاد کشور دانست.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =