علی محمد آزاد گفت: سومین دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت از روز چهارشنبه به استان سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با مهر، اظهار داشت: پنجمین سفر رئیس جمهور و سومین سفر هیئت دولت به سیستان و بلوچستان از روز چهارشنبه آغاز می شود. 

وی گفت: دو سفر قبلی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان به غیر از دو سفر استانی برای افتتاح کارخانه سیمان سیستان و آغاز عملیات اجرایی راه آهن چابهار - زاهدان - مشهد انجام شده بود. 

وی افزود: برخی وزرا و مسئولان دولت از فردا برای فراهم کردن زمینه سفر رئیس جمهور، بازدید از طرحها و هماهنگی های لازم در این زمینه وارد سیستان و بلوچستان می شوند. 

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: دیدار با مردم، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، افتتاح چند طرح عمرانی، گفتگو با خبرنگاران، نشست با نخبگان، نشست هیات دولت برای جمع بندی سفر و ارایه مصوبات از برنامه های رئیس جمهوری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سیستان و بلوچستان است. 

وی گفت: وزیران همراه رئیس جمهوری به عنوان نمایندگان هیات دولت طی دو روز آینده به 14 شهرستان سفر و برنامه هایی از قبیل ایراد سخنرانی، افتتاح برخی طرح ها و بررسی مشکلات هر منطقه را در دستور کار خواهند داشت. 

وی افزود: معاونان وزیران نیز در ادارات کل مربوطه در مرکز استان سیستان و بلوچستان مستقر می شوند و پاسخگوی مشکلات و سوالات مردم خواهند بود. 

آزاد با دعوت از عموم مردم خونگرم و اقوام، طوایف و عشایر مرزدار غیور سیستان و بلوچستان برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت، اظهار داشت: رئیس جمهور صبح چهارشنبه وارد فرودگاه زاهدان می شود و سپس برای سخنرانی در اجتماع مردم علاقه مند در ورزشگاه 17 شهریور واقع در چارباغ شهید مطهری این شهر حضور خواهد یافت.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 142680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =