محمود احمدی‌نژاد گفت: یک دوره 24-25 ساله با موضوع جناح چپ و راست ما را سرکار گذاشتند و من از همان ابتدا می‌دانستم سر کاری است.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور صبح امروز در ادامه روز دوم دور سوم سفر استانی خود به استان سیستان و بلوچستان در جمع مدیران این استان گفت: درست است کارهای زیادی انجام شده اما آیا این کارها برای رسیدن به سطح سعادت مردم کفایت می‌کند قطعا پاسخ منفی است. ما تازه در ابتدای راه هستیم. موتور حرکت شما تازه گرم شده است.  قدر فرصت خدمت گزاری به مردم را بدانید. ما همه خادم مردم هستیم. و به میزانی رئیس هستیم که خادم مردم باشیم.

گزیده سخنان وی را به نقل از ایسنا بخوانید:  

 * تفکر غلطی از دنیای استکبار آمده است که برخی تصور می‌کنند چون ما کارهای کلان می‌کنیم اگر یک عده زیر این کارهای کلان خرد و له شوند اشکالی ندارد این تفکر اشتباه است. چرا که ما هر کاری که می‌کنیم برای مردم است.

*‌ در دولت دهم و نهم نسبت هزینه‌های مصرفی کاهش پیدا کرد و به نظر من هنوز جا برای این صرفه جویی وجود دارد. همین یارانه‌ای که به حساب مردم ریخته می‌شود در زندگی بعضی از خانوار‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد.

 * باید کاری کنیم که هیچ کس از تحصیل محروم نشود. اکنون نسبت باسوادان در این استان 79 درصد است چرا نباید این رقم به 100 درصد افزایش پیدا کند. در استان نباید بیسوادی وجود داشته باشد. این ضرورت برای خانم‌ها و زنان بیشتر است چرا که مسئولیت آنها در اداره جامعه خیلی مهم‌تر از آقایان است چرا که آنها تربیت نسل آینده کشور را بر عهده دارند.

 * متاسفانه از فکر ایرانی خودمان استفاده نکرده‌ایم و یک قالب به ما داده‌اند و از آن قالب استفاده کرده‌ایم. ما ایرانی‌ها بعضا استعداد‌ها و توانمندی‌های خودمان را فراموش کرده‌ایم و اگر ما بر اساس الگوی ایرانی و اسلامی حرکت کنیم و به توانمندی‌ها و استعداد‌های خودمان توجه داشته باشیم در پیشرفت کشور انفجاری رخ می‌دهد. باید مواظب باشیم که از مسیر اصلی منحرف نشویم. یک دوره 24-25 ساله با موضوع جناح چپ و راست ما را سرکار گذاشتند و من از همان ابتدا می‌دانستم سر کاری است و در منطقه بحث شیعه و سنی و عربی و ایرانی را مطرح کردند و این نیز یک موضوع انحرافی است.

*‌ امروز ایران یعنی اسلام، عدالت و خداپرستی. پرستاری از مظلوم و مقابله با ظلم.

* کار فرعون‌ها و شیاطین همواره این بوده که مردم را شعبه شعبه کنند و تفرقه ایجاد کنند که بتوانند حکومت کنند. می‌بینید که بعضا چنان افراد را تحریک می‌کنند یک برادر را به جان برادر خود می‌اندازند به نحوی که آن فرد نگاه نمی‌کند که در هزاران کیلومتر آنطرف چه جنایت‌هایی علیه برادرانش صورت می‌گیرد.

 

/111

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
    0 0
    دکتر خداپدرت رابيامرزدگل فرموديد