علی کفاشیان می گوید یکی از دلایلی که سبب شده مربیان پرتغالی هنوز پول های شان را نگیرند ، مشکل انتقال پول ها از ایران به اروپاست.

رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ در واکنش به شایعات بر سر عدم پرداخت پول های مربیان پرتغالی و کسری بودجه فدراسیون گفت:« از این بابت مشسکلی نداریم. پول ها در حساب فدراسیون است اما برای انتقال این وجوه به حساب کروش و همکارانش دنبال راهکاری مطمئن هستیم چون نمی خواهیم باری دیگر مشکل ضبط شدن پول ها گریبان گیرمان شود. این هم خیلی مشکل پیچیده ای نیست و خیلی زود حل می شود. به هر حال انتقال وجه از تخصص های بانک هاست و آنها در چند روز آینده راهکارش را پیدا می کنند. از این بابت هم نه فقط ما که کروش و وکیلش هم مشکلی ندارند.»

او در پاسخ به این شایعه که فدذراسیون برای تامین رقم قرارداد کروش از یک بانک مطرح تازه خصوصی شده وام می گیرد چون سازمان هنوز پولی از این بابت به آنها نداده می گویئد:« این حرف را تکذیب می کنم. ما با رئیس آن بانک قرار ملاقات داریم چون حساب بانکی فدراسیون در آن شعبه است. پول های مان همان جاست و این حرف ها که پول برای پرداخت نداریم کذب محض است. درباره وام هم البته اگر یک ، 50 یا 60 میلیون به خودم وام می دادند خیلی خوب بود در زندگی ام نیاز داشتم اما این قدر شرایط وام گرفتن دشوار است که کسی نمی تواند برای خودش بگیرد تا چه رسد برای استخدام مربی خارجی. پول های مربیان را بر اساس توافق فدراسیون و سازمان ورزش می دهند و مشکلی هم نداریم. تازه اگر هم می شد ، من خیلی موافق گرفتن وام نیستم چون هرچه بگریم را باید با سود 20 درصد برگردان کنیم که رقم بزرگی می شود. به هر حال همان طور که گفتم ، در یکی دو روز آینده مشکلات بر سر انتقال وجه به اروپا هم برای کروش و دستیارانش حل می شود و از این بابت هم نگرانی نداریم.»

او ادامه داد:« این مربی کارش را آغاز کرده و با تماشای بازی های لیگ سعی می کند تا به بالاترین سطح شناخت از بازیکنان لیگ برسد. حالا یکسری خواسته ها هم برای بهتر شدن کارها دارند که سعی می کنیم به مرور در اختیارشان قرار بگیرد.»

کفاشیان درباره سرمربی تیم امید هم گفت:« با یک گزینه ایرانی در این زمینه به توافق نهایی رسیدیم که نامش با نام گزینه ای که این روزها در روزنامه ها می خوانید فرق دارد. این مربی کسی است که با بازیکنان جوان کار کرده و تجربه اش هم خیلی کم نیست. فکر می کنم با تشکیل تیم امید و نظارت کروش روی تیم ، می توانیم به زودی زود شاهد آمادگی بالای بازیکنان و گذر آنها از سد تیم ملی عراق باشیم. »

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قرمز IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    0 0
    وام مي خوايد چيكار ؟مگه كميته انضباطي مرده؟