نویسنده کتاب احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم، تأکید کرد که محبوبیت احمدی‌نژاد تا زمانی ادامه خواهد داشت که ‌مطیع ولایت فقیه و مقام معظم رهبری باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فاطمه رجبی با بیان اینکه احمدی‌نژاد بر اساس گفتمان مهدویت و گفتمان انقلاب اسلامی روی شانه‌های جریان حزب‌الله قرار گرفت و به نهاد ریاست جمهوری رسید، گفت: منظور از حزب‌الله جریان سیاسی خاصی نیست، بلکه منظور حزب‌الله غیرمصطلح یعنی تمامی مردم مومن، هیئتی و مذهبی ایران اسلامی. 

وی با بیان اینکه محبوبیت امروز احمدی‌نژاد نیز به خاطر گفتمان مهدویت و گفتمان انقلاب اسلامی است، افزود: این محبوبیت تا زمانی ادامه خواهد داشت که جریان حزب‌الله شانه از احمدی‌نژاد خالی نکرده باشد، چرا‌که گفتمان عدالتخواهی و مهدویت احمدی‌نژاد با حضور ملت حزب‌الله در صحنه معنا پیدا می‌کند. 

این کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه جریان انحرافی در کشور قصد دارد القا کند که احمدی‌نژاد گفتمان مهدویت و عدالتخواهی را به وجود آورده است، تصریح کرد: در کتاب رنسانس اسلامی ۸۴ نوشته‌ام که گفتمان مهدویت در نزد ملت حزب‌الله از ابتدا وجود داشت اما آقای خاتمی و آقای هاشمی به اذعان خود آمریکایی‌ها از این گفتمان حمایت نکردند اما چون آقای احمدی‌نژاد نام این گفتمان را شعار تبلیغاتی خود قرار داد، ملت حزب‌الله به او رأی مثبت داد. 

رجبی ‌با بیان اینکه ملت حزب‌الله هیچ‌گاه با هیچ فردی و هیچ جریانی عقد اخوت نبسته‌ است، گفت: ‌برای حزب‌الله فقط اصول و معیار مهم است و تا زمانی که افراد مطابق با این اصول و معیارهای ارزشی باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت اما اگر زمانی افراد از این اصول عدول کنند، ملت حزب‌الله تضمینی برای حمایت از این افراد ندارند. 

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد در برخی اصول غیرقابل انتظار عمل کرده است، گفت: آقای احمدی‌نژاد بداند اگر بخواهد مطابق با اصول گفتمان مهدویت و عدالتخواهی که تبعیت از ولی فقیه و مقام معظم رهبری محور آن است، عمل نکند قطعا از بهشت حزب‌الله خارج خواهد شد و جریان حزب‌الله نه تنها او را طرد خواهد کرد بلکه موضعی صریح و شفاف علیه او اعمال خواهند کرد. 

نویسنده کتاب احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم با بیان اینکه ملت حزب‌الهی ایران تا ‌هنگام تبعیت احمدی‌نژاد از ولی فقیه، او را روی شانه‌های خود نگه خواهند داشت، گفت: آقای احمدی‌نژاد تصور نکند که ۲۵ میلیون رأی دارد و این افراد به خاطر شخص احمدی‌نژاد به او رأی داده است. نه این طور نبوده است چراکه ملت به خاطر گفتمان انقلاب اسلامی به احمدی‌نژاد رأی دادند و هر زمان که گفتمان را در خطر ببینند، علیه جریان متهاجم به گفتمان انقلاب بسیج خواهند شد. 

رجبی با بیان ‌اینکه یک جریان انحرافی با هدف منحرف کردن دولت از گفتمان انقلاب اسلامی در بین خودی‌ها نفوذ کرده است،‌ گفت که باید هشدارهای دلسوزان انقلاب از جمله آیت‌الله مصباح‌یزدی را جدی بگیریم.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    5 0
    سرکار خانم رجبی معجزه برای همیشه معجزه است ، تاریخ مصرف نداره . الان پشیمون شدی از اینکه اوون کتاب رو نوشتی !!!!
  • سعید IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    0 4
    آفرین بر خانم رجبی حرف بسیار درست و بجایی زدید .امیدوارم غرور کار دست رییس جمهور نده . ما اول تابع رهبری هستیم
  • افسون US ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    0 3
    درود بر خواهر با بصیرت رجبی ما احدی عقد اخوت نبستیم خط قرمزمان رهبریست ما به جریان احمدینزاد رای ندادیم ما به گفتمان امام که از زبان حاج محمود بیرون امد رای دادیم نظریه و جریان را امام واقا تبیین نموده و مینمایند بصیرت بصیرت بصیرت
  • بدون نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    0 0
    خبر آن لاین عزیز عنایت کنید در انتساب القاب کمی احتیاط کنید کارشناس سیاسی در دنیا دارای بار معنایی زیادی است به سنخگوی جریانات و احزاب خاص اطلاق نمی شود در این مورد اخیر اگر مقایسه شود با کارشناس سیاسی مصطلح در دنیا فاصله زیاد است چرا که در دنیا یک کارشناس سیاسی اغلب در یک حوزه خاص دارای رای و نظر و تز کرسی و نظریه خاص است و فقط در همان حوزه نظر می دهد در سمپوزیم های خاص دعوت می شود و به ارایه نظر می پردازد و نقد می شود و نقد می کند با دعوای جناحی ما خیلی فرق دارد
  • حسن IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    0 0
    با سلام آقاي احمدي نژاد 100در 100 با تمام وجود ميداند كه مردم به ولايت فقيه راي دانند . ولاغير
  • بدون نام MY ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
    0 0
    میتونم بپرسم چرا نظر من رو پخش نکردید؟ مگر کلام این خانم خدایی و یا ربانی بوده که نشه به آن نقد کرد یا شاید هم ایشان جدیدا به خط قرمز نظام پیوسته شده اند که نشه ازشون عبور کرد. به هر حال بنده حاضر به مناظره با ایشون هستم و توصیه میکنم که کتاب توبه نامه را زودتر به چاپ برسونند
  • عباس IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
    0 0
    درود بر احمدی نزاد یاور مستضعفان و پابرهنگان- می خوام بگم که اینقدر به دکتر گیر ندید پیوند وی با رهبر بزرگمان خیلی قوی تر از این حرفهاست که بخواهند برای وی جو سازی کنند او حضرت حجت سلام الله علیه را دارد-تا کور شود هر که نتواند موفقیت این مرد بزرگ را ببیند
  • بدون نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
    1 0
    ای کاش روزی نیاید که همه ی 25 میلیون نفر از کرده ی خود پشیمان باشند(با توجه به جریانات اخیر)
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    4 0
    کاش همه به اندازه این خانوم ازادی بیان داشتند