۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰

نوراله حیدری دستنایی در کافه خبر امروز می گوید: دولت با تصمیم بزرگی مانند تشکیل سازمان ملی مهارت وارد شد ولی با دخالت کمیسیون آموزش، کوتاه آمد.

او همچنین گفت: امسال هنوز موفق نشدیم با دولت در این مورد بحث کنیم. اگر ببینیم عزم دولت برای سازمان ملی مهارت جزم است، ما ورود می کنیم. ما می دیدم عزم دولت جدی است، ولی عنوان هم می کرد نظرات نمایندگان را خواهیم دید. شتاب دولت با آن مصوبه ای که وجاهت قانونی ندارد، دولت کوتاه آمد و به عبارتی غیر محسوس دارد انجام می دهد. ما هم مراقب هستیم که بیش از این پیش نرود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توضیح داد: به نظر می آید با تصویب دانشگاه علمی و کاربری، که در کمیسیون تلفیق تصویب شده، نیت دولت نیز تامین خواهد شد.

نماینده اردل، فارسان، ناغون و کیار افزود: ما گفتیم با تشکیل این سازمان مخالف نیستیم، به دلیل این که در جریان نیستیم مخالفیم. به صورت کلی و غیر مستقیم مسایل بسیار ابهام داشت. مگر ممکن است کمیسیون آموزش و تحقیقات با مهارت آموزی مخالف باشد؟ ما با این که بخواهیم مراکز عملی مان را بدون کار کارشناسی لازم، تصمیم بگیریم تغییر بدهیم، مخالفیم. این کار، زیر ساختهایش مشخص نیست. ابعاد آن معلوم نیست.
47/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =