+ A - دوشنبه 16 خرداد 1390 - 19:07:00 چاپ
امتیاز به مطلب 0 نفر

پدر شگنجه گر موهای پسر را کند و کف پاهایش راگاز گرفت/ابعاد تکان دهنده از پرونده کودک آزاری در شیراز

جامعه > حوادث - در پی شکنجه پسر بچه 3.5 ساله در شهر شیراز مادر این کودک و مردی که با وی در ارتباط بود بازداشت شدند.

به گزارش خبرجنوب پدر و مادر این پسربچه از مدتها قبل به دلیل اختلافات خانوادگی قصد جدایی از یکدیگر را داشته اند. بر اساس گزارشات رسیده پدر این قربانی به دلیل اعتیاد شدید به موادمخدر با همسرش اختلاف داشته به گونه ای که حتی قادر به نگهداری از فرزند خود نبوده و به همین دلیل همسرش برای جدایی از وی اقدام می کند. در حالی که روند رسیدگی به پرونده این زن و مرد برای جدایی در حال پیگیری بوده سرپرستی پسربچه 3.5 ساله که قربانی سهل انگاری پدر و مادرش است به مادر سپرده می شود.

محتویات پرونده

زن 30 ساله ای چند روز قبل با مراجعه به دادسرای جنایی شیراز مدعی شد که پس خردسال وی توسط مرد مورد علاقه اش ربوده شده است. به دنبال اعلام این گزارش با توجه به حساسیت موضوع، پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شد.

در گام اول تحقیقات ماموران به بازجویی از مادر پسربچه پرداختند. وی در این خصوص گفت: من و پدر فرزندم چند سال قبل با یکدیگر ازدواج کردیم. در حالیکه زمان زیادی از ازدواجمان نمی گذشت متوجه شدم که همسرم به موادمخدر اعتیاد شدید دارد. او حتی قادر به تامین مخارج زندگیمان نبود. در حالیکه یک پسر داشتم تصمیم گرفتم که از او جدا شوم به همین دلیل وسایلم را برداشته و از خانه همسرم رفتم تا مراحل قانونی طلاق سپری شود.

وی افزود: در این مدت سرپرستی فرزندم به من داده شد. الان نزدیک به دو سال و نیم است که با مردی آشنا شده و به دلیل علاقه ای که به هم داریم قرار است پس از جدایی قانونی از همسرم با او ازدواج کنم . آن مرد مخارج من و فرزندم را تامین می کند. روز حادثه من و فرزندم از مسافرت برگشته بودیم و آن مرد به فردوگاه آمد تا ما را به خانه ببرد.

در بین راه با یکدیگر بحثمان شد و من در حالیکه فرزندم در خودرو بود تک و تنها پیاده شدم. آن مرد فرزندم را با خودش برد و از او اطلاعی ندارم. با توجه به اظهارات این زن ماموران برای مشخص شدن موضوع وارد عمل شده و در حالیکه زمان زیادی از اعلام این گزارش نمی گذشت آن مرد را دستگیر کردند.

ماموران پس از دستگیری آن مرد با صحنه دلخراشی روبرو شدند چراکه وضعیت پسربچه 3.5 ساله آنقدر وخیم بود که حتی قادر به راه رفتن نبود. در تحقیقات تکمیلی پیرامون این موضوع مشخص شد که این کودک بی گناه توسط آن مرد مورد شکنجه و آزار و اذیت جسمی قرار گرفته است. با توجه به وضعیت جسمانی کودک به دستور بازپرس پرونده وی به پزشکی قانونی معرفی شد .

در معاینات صورت گرفته کارشناسان پزشکی قانونی آثار ضربات متعدد مشت و لگد را در نواحی مختلف بدن وی مشاهده کردند. در ادامه با توجه به اینکه کودک 3.5 ساله قادر به راه رفتن نبود به بررسی موضوع پرداخته و پی بردند که کف پای وی نیز آسیب دیده و آثار گازگرفتگی در کف پا نیز مشهود است.

معاینات بعدی سرنخهای دیگری نیز در اختیار کارشناسان قرار داد چراکه فاش شد 35 درصد از موهای سر این کودک از ریشه کنده شده است. در نهایت به توجه به عمق فاجعه و شکنجه کودک بی گناه ماموران به تحقیق از آن مرد سنگدل پرداختند.

وی در ابتدا قصد گمراه کردن ماموران را داشت اما در نهایت که راهی برای فرار وجود نداشت به شکنجه پسربچه اقرار کرد و مدعی شد که به دلیل استفاده از مشروبات الکلی در شرایط مناسبی نبوده و اقدام به شکنجه پسر بچه کرده است.

وی در ادامه تحقیقات مدعی شد که قصد ازدواج با مادر کودک را داشته است. به دنبال اقرار متهم ماموران به بازجویی از مادر کودک پرداختند. وی نیز مدعی شد که قصد داشته پس از جدایی از همسرش با این مرد ازدواج کند.

پس از اقرار این زن و مرد مسیر تحقیقات ماموران وارد مرحله تازه ای شد. این کودک بی گناه هم اکنون تحت درمان قرار دارد. گفتنی است بازپرس پرونده برای مرد سنگدل قرار بازداشت موقت به اتهام آدم ربایی و کودک آزاری صادر کرد. همچنین برای مادر کودک نیز به اتهام رابطه نامشروع و سهل انگاری در نگهداری کودک قرار صادر شد که هم اکنون با سپردن وثیقه آزاد است.

این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز در جریان رسیدگی است.

56

کلید واژه ها: کودک آزاری -
نظرات 22
  • سپهر دوشنبه 16 خرداد 1390 - 20:12:38
    5 0 پاسخ به این نظر
    این بهزیستی و قوه قضاییه کجا هستن؟؟؟
  • بدون نام دوشنبه 16 خرداد 1390 - 20:28:23
    4 0 پاسخ به این نظر
    حیوانات هیچگاه این بلا را به سر بچه هایشان نمی آورند.
  • بدون نام دوشنبه 16 خرداد 1390 - 20:51:17
    2 1 پاسخ به این نظر
    واقعا که به این به اصطلاح مادر باید دست مریزاد گفت. با مردی که همسر داشته رابطه برقرار کرده!!! اونوقت ما زنها مردها را متهم می کنیم. به راستی که قرآن فرموده مردان بد را برای زنان بد قرار داده ایم.
  • . دوشنبه 16 خرداد 1390 - 21:29:44
    1 1 پاسخ به این نظر
    خاک عالم بر سر جفتشون.به نظرم این مرتیکه را هم باید موهاش را کند تا شاید یکمی بفهمه!
  • بدون نام دوشنبه 16 خرداد 1390 - 21:47:42
    4 0 پاسخ به این نظر
    آخه چي بگم من ؟ زني كه بچش رو فداي خوش گذروني خودش ميكنه . . . هميشه اينجوريه!!!! يه بچه 3.5 ساله بايست تاوان حماقت هاي دو تا آدم گنده رو بده اونم اينجوري . . . خاك بر سر بي لياقتتون . . .
  • بدون نام دوشنبه 16 خرداد 1390 - 22:19:19
    3 0 پاسخ به این نظر
    پس چرا نوشتيد پدراون كه پدرش نبوده معشوقه مادرش بوده
  • بدون نام دوشنبه 16 خرداد 1390 - 22:28:11
    2 0 پاسخ به این نظر
    آخ آن بلایی که باید بیاید این است همین که انسانیت مرده است
  • حسین رشیدی دوشنبه 16 خرداد 1390 - 23:00:56
    2 0 پاسخ به این نظر
    پناه برخدا می بریم از این گونه گناهان، خدایا مارا لحظه ای به خودمان وا مگذار.
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 05:23:21
    3 0 پاسخ به این نظر
    حالا اگر این اتفاق در آمریکا می افتاد 100 بار توی تلویزیون پخش میشد
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 06:43:50
    0 4 پاسخ به این نظر
    گناهکار اصلی مادر بچه است. من متعجم چرا اینقدر نسبت به عاملان اصلی اختلافات و درگیریها که زنها هستند دادگاههای ما اینقدر با اغماض و ملاطفت رفتار میکنند. کشته شدن آن مرد توسط دیگری در تهران جلو انظار یادتان هست؟عامل اصلی یک زن بود که هنوز آزاد است!
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 07:24:28
    1 0 پاسخ به این نظر
    خدايا تا كي بايد در اين مملكت شاهد اين حوادث دلخراش باشيم
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 07:28:14
    3 0 پاسخ به این نظر
    بابا اين چه وضعيه؟ يعني هيچ كس يه اينجور پرونده ها يه رسيدگي جدي كنه؟ فكر كنم در عرض اين سه ماهي كه از سال مي گذره اين ششمين يا هفتمين پرونده كودك آزاريه، تازه اونهايي كه هنوز فاش نشده به كنار...
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 07:28:16
    2 0 پاسخ به این نظر
    براي اين كشور متاسفم
  • بینام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 07:31:10
    3 0 پاسخ به این نظر
    میدونم این نظر رو نمیگذارید اما مینویسم تا حداقل خودتون بدونید تو بلاد کفر ( آمریکا و کانادا و ....) وقتی خون از دماغ بچه ای بیاد پلیس میاد و پدر و مادر رو بازجویی میکنه حتی از خود بچه سئوال میکنن که چی شده و اگر خطایی سرزده باشه اون پدر و مادر بیچاره میشن اما اینجا مسابقه است برای اینکه کی بهتر بتونه بچه اش رو آزار بده یا حتی به بدترین نحو بکشه تازه تشویق هم میشه که بچه بعدیش رو هم بکشه
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 07:55:57
    1 1 پاسخ به این نظر
    الله اکبر.بسیار حالم خراب شد.وحشتناکه وحشتناک.خدایا خودت بر سرشان تلافی کن.خدایا.میبینی بسیار میبینی بسیار سکوت میکنی.ما تا کی بتوانیم به صبرت صبر کنیم.پروردگارا ما را از شر شیاطین حفظ کن.لباسهای شیاطین را نگاه کن.از هررنگی شده.بیچاره مردم بیچاره مردم بیچاره ما بنده های خدا.خدایا خسته شدیم.
  • شهاب سه شنبه 17 خرداد 1390 - 08:11:58
    2 0 پاسخ به این نظر
    هر دم از این باغ بری می رسد
  • سهراب سه شنبه 17 خرداد 1390 - 08:12:48
    3 0 پاسخ به این نظر
    پدر اعتياد بسوزه پدر خيلي چيزهاي ديگه هم بسوزه از جمله باعث و باني اين همه بدبختي
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 09:11:19
    2 0 پاسخ به این نظر
    خدا وکیلی اگر این اتفاق در یک کشور پرت دور افتاده افتاده بود ما چه می کردیم رسانه ها چه می کردند چه قدر از توحش غرب و بی دینی و ووو می گفتیم .به کجا چنین شتابان
  • nazi سه شنبه 17 خرداد 1390 - 09:38:49
    2 0 پاسخ به این نظر
    شده تلویزیون اینا رو نشون بده؟واقعا متاسفم چطور دلشون میاد.بعضی ها در حسرت بچه دار شدن هستن اونوقت بعضی ها قدر این نعمت رو نمیدونن
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 15:28:57
    1 2 پاسخ به این نظر
    طبق معمول با قرار وثیقه آزاد شد!!! واقعا باید دست مریزاد گفت به این قضاوت و عدالت فوق العاده
  • بدون نام سه شنبه 17 خرداد 1390 - 18:24:47
    2 0 پاسخ به این نظر
    از صمیم قلب متاسفم ای کاش هیچوقت در این کشور به دنیا نمی امدم تا جهنم واقعی را از نز دیک لمس کنم
  • شیرین سه شنبه 17 خرداد 1390 - 23:34:32
    0 1 پاسخ به این نظر
    دارم دق می کنم اون حیوون رو اعدام کنید بچه ها فرشته اند از طرف خدا با این فرشته ها چه می کنید ...خدایا ایا فریاد رسی هست اون موقع که اون کودک گریه می کرده تو کجا بودی به ریادمون برس
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.