سروش صحت کارگردان و جمعی از بازیگران سریال «ساختمان پزشکان » مهمان کافه خبر هستند و در مورد این مجموعه تلویزیونی صحبت می​کنند. شدند.

 بهنام تشکر، فرناز رهنما، هومن برق‌نورد و شقایق دهقان از بازیگران این مجموعه و محراب قاسم​خانی از نویسندگان سریال هم در این نشست صحت را همراهی می​کنند.
سریال «ساختمان پزشکان »که این روزها از شبکه سیما پخش می​شود ، درباره روان‌شناسی شهرستانی به نام نیما افشار است که در کنار همسرش که بیمار سابقش بوده، در همسایگی والدینش زندگی می‌کند.

این مجموعه طنز در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محسن چگینی ساخته شده بیژن بنفشه‌خواه، امید روحانی ،مونا فرجاد... و سیروس ابراهیم‌زاده دیگر عوامل این سریال هستند.

نگارش فیلمنامه‌ این مجموعه طنز نیز به عهده محراب قاسم​خانی، مانی صدرایی، علیرضا ناظرفصیحی، حمید برزگر، امیر برادران و ایمان صفایی بوده و پیمان قاسم‌خانی هم به عنوان سرپرست نویسندگان با این گروه همکاری کرده است.

 57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محدثه رجبی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
    1 0
    من و خوانواده ام از طرفداران پر و پا قرص این مجموعه هستیم البته نا گفته نماند بدون خانم شیر زاد زیاد خوب نمیشد..... کلی باهاش میخندیم ....... ممنون ... ( واقعا!!!!!!! )
  • بدون نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    1 0
    ای کاش هیچ وقت تمومی نداشت. خیلی خــــوب بود.