۰ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸

لطفا جملات زیر را بخوانید:

  • متاسفانه برخی از رفاه مردم ناراحتند و به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به طرح های عدالت محور هستند چرا که معتقدند برای رسیدن به اهداف خود همیشه باید قشر وسیعی از محرومین در جامعه وجود داشته باشد. 
  • برخی از اینکه ببینند خانواده‌ها خوشحال هستند ناراحت می‌شوند. 
  • متاسفانه افرادی هستند که از خوشحالی مردم خوشحال نمی‌شوند برخی از این‌که می‌بینند یارانه‌ها عادلانه توزیع می‌شوند ناراحت هستند شب خوابشان نمی‌برد و دنبال فرصت و بهانه‌ای می‌گردند تا زهرشان را بریزند و در این ارتباط مشکل ایجاد کنند. 
  • برخی فکر می‌کنند که همیشه باید قشری محروم و مستضعف در جامعه وجود داشته باشد که آنها نان‌شان را بخورند. 
  • برخی از این‌که می‌بینند یارانه‌ها عادلانه توزیع می‌شوند ناراحت هستند. شب خوابشان نمی‌برد و دنبال فرصت و بهانه‌ای می‌گردند تا زهرشان را بریزند و در این ارتباط مشکل ایجاد کنند. 
  • برخی فکر می‌کنند که همیشه باید قشری محروم و مستضعف در جامعه وجود داشته باشد که آنها نان‌شان را بخورند، در حالی که این تفکر انحرافی است و استضعاف و محرومیت ناشی از مدیریت و سیاست‌های غلط است و این ظلم است.

 جملات بالا را آقای رئیس جمهور در مراسم ششمین سالگرد تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) است مطرح کرد.

هیچ شکی در سخت کوشی محمود احمدی نژاد و تلاش هایش در 6سال ریاست جمهوری نیست. روزهایی که او سخت کوشانه به هر گوشه ای از میهن سفر کرد و با استعدادها و رنج های ایرانیان از نزدیک آشنا شد.

اما آیا طرح سئوالاتی این چنین بدون اینکه شاهدی برای سخنان آورده شود شبهه آفرین نیست. آیا اینگونه سخن گفتن اعتماد به دولت جمهوری اسلامی ایران - در معنای آکادمیک - را از بین نمی برد؟

این «برخی ها» چه کسانی هستند؟ و در چه نهادها یا سازمان ها و مراکزی حضور دارند و به فعالیت مشغولند و چرا با آنها برخورد نمی شود؟

چه کسانی «از خوشحالی مردم خوشحال نمی‌شوند»؟

این «برخی ها» چرا اینقدر توانسته اند جولان دهند و فعالیت کنند که صدای عالی ترین مقام اجرایی کشور در آمده و چرا با آنها برخورد نشده است؟

مسئول نابسامانی و مشکلات در کشور همین «برخی ها» هستند؟

اگر هدفمند کردن یارانه ها با مشکل مواجه شد و به نتایج پیش بینی شده در قانون نرسید نتیجه عملکرد همین «برخی ها» است؟ اگر اینگونه است چرا با این «برخی ها» برخورد نمی شود تا در برابر اجرای قانون سنگ اندازی نکنند؟

این «برخی ها» خارج از نظام سیاسی هستند و یا در بدنه نظام سیاسی به ایفای نقش مشغولند؟

«برخی ها» چند نفر هستند؟

چند سئوال فوق و سئوالات دیگری که به ذهن هر خواننده و شنونده سخنان رئیس جمهور می رسد اولین نتیجه طرح سخنانی بدون شاهد است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =