اگر می خواهید مسائل مطرح شده نکته ها، عقده ها، دغدغه های فکری و ذهنی، اجتماعی و سیاسی بشر امروز را به این کمیک ها بچسپانید، عمیقا در اشتباهید و دقیقا شما نیز مانند یک گوساله عمل کرده اید.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «من گوساله ام» نوشته بزرگمهر حسین پور در 67 صفحه با قیمت 6500 تومان از سوی انتشارات مثلث برای دومین بار روانه بازار نشر شد. در این کتاب که حاوی 63 کمیک استریپ است، می خوانیم: «هر گاوی که عمیقا بفهمد چقدر گاو است، در دم آدم خواهد شد و هر گاه آدمی زیادی بفهمد که آدم است، در دم گاو خواهد شد!» این کمیک استریپ ها در گذشته به شکل هفتگی طی چند سال در هفته نامه «چلچراغ»، منتشر می‌شد.

در «مقدمه‌ای در مذمت گوسالگی» که ابتدای کتاب منتشر شده، آمده است: «اگر می خواهید مسائل مطرح شده نکته ها، عقده ها، دغدغه های فکری و ذهنی، اجتماعی و سیاسی بشر امروز را به این کمیک ها بچسپانید، عمیقا در اشتباهید و دقیقا شما نیز مانند یک گوساله عمل کرده اید.»

 

من گوساله ام

 

این کتاب، پرسش های یک گوساله کنجکاو از پدربزرگش است که مخاطب را نیز درگیر این پرسش ها می کند. «من گوساله ام» بر پایه محاوره می چرخد. دیالوگ هایی که در قالب پرسش و پاسخ عرضه شده، گاه طعنه‌هایی به شرایط اجتماعی و سیاسی نیز زده است.

برخی معتقدند این محاورات در برخی داستان ها فلسفی می‌شود(!) مانند آنجا که گوساله به اتفاق یک کره الاغ روی یک بلندی پرتگاه نشسته و کره الاغ خطاب به گوساله می گوید: «پدربزرگم می گوید هروقت احساس کردی در مقابل حیوانات دیگر «کوچک» به نظر می آیی، بیا و از بالای این تپه ها به آن ها نگاه کن! آن وقت آن ها کوچک می شوند و تو بزرگ!»

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 3
    آیا سایت شما تبلیغ سایر محصولات فرهنگی را هم پذیراست یا این یکی فامیل بوده؟یا استثناست؟لطفا مشخص فرمایید.چون کاملا و دقیقاً شما تبلیغ محصول کرده اید با ذکر شماره تلفن و نام محصول.ممنون