سخنگوی قوه قضائیه می گوید از سخنان رحیمی، معاون اول احمدی نژاد را درباره عدم همکاری دستگاه قضایی با دولت در برخورد با مفاسد اقتصادی متاسف است.

محسنی اژه ای درباره اظهارات رحیمی گفت: "اظهار تاسف می کنم چنین حرفی گفته می شود که دستگاه قضایی یا مجلس در برخورد با مفاسد همکاری نکرده باشد."

دادستان کل کشور در ادامه پاسخ خود به فشارهایی که به قوه قضائیه وارد می شود، اشاره کرد: "یکی از دلایل فشارهایی که بر دستگاه قضایی وارد می شود به خاطر برخورد با مفسدان اقتصادی در رده های بالا و صاحبان قدرت است."

وی گفت: "فشار وارد شده بر دستگاه قضایی را می بینید چون که به مفسدین رده قدرت و رده بالا برخورد می کند. اگر دولت محترم و معاون اول آماری می دهند، به کمک چه دستگاهی شده؟ مگر با حکم قضایی نبوده؟"

سخنگوی قضاییه درباره عدم همکاری این دستگاه با "یک فرد" مشخص نیز اظهار نظر کرد: " البته ما با برخی از افراد و به طور مشخص یک فرد به دلایل مشخص، همکاری نکرده ایم که دلایل خاص خود را دارد."

گفته می شود دستگاه قضایی نسبت به لیست 250 نفره مفسدان اقتصادی که توسط رئیس جمهور اعلام شده، چندان واکنش استقبال کننده ای نشان نداده و می گوید این افراد مفسد اقتصادی نیستند. بلکه بیشتر بدهکاران و ورشکستگان بانکی هستند که باید به آنها مهلت داده شود.

45/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 0
    خب این پولی که این به قول شما بدهکتاران بانکی ازملت بالا کشیدن کی قراره به جیب مردم برگرده!!!!تا کی مدارا میکنید