آیا به ۳۰۰۰ میلیارد تومان پول در کوتاهترین زمان ممکن نیاز دارید؟ نگران نباشید فقط دستور العمل زیر را اجرا کنید:

•·         روش کار:

اول باید سر از LC  در بیاورید. LC  مخفف Letter  of  Credit  است که به "اعتبار اسنادی" در زبان فارسی ترجمه شده است. وقتی شما به عنوان خریدار قصد خرید بزرگی را دارید مثلا می خواهید برای یک شرکت فولاد ماشین آلات و تجهیزات بخرید سوال این است که اول باید مبلغ خرید را بپردازید یا اینکه مبلغ را بعد از تحویل جنس به فروشنده پرداخت کنید.

فروشنده از شما به عنوان خریدار می خواهد که ابتدا کیسه را شل کرده و پول را پرداخت کن اما شما هم به عنوان خریدار می گویی شرمنده!  اگر من این مبلغ بزرگ را پرداخت کنم چه تضمینی وجود دارد که جنس را به من تحویل بدهی! اینجور خرید ها با چک و سفته نمی شود و البته شر خر هم به کار نمی آید! حالا اگر فروشنده در خارج از کشور نشسته باشد قضیه حسابی پچیده تر می شود.

 در اینجا سیستم بانکی به کمک خریدار و فروشنده می آید به این صورت که بانک معتبری از طرف فروشنده و بانک دیگری از طرف خریدار تضمین تحویل جنس و پرداخت مبلغ را انجام می دهند. ما همه عادت داریم که به بانک اعتماد کنیم چون فکر می کنیم در بانک ها آنقدر پول هست که نیازی به خوردن پول ما ندارند! روش کار ساده است بانک در کشور خریدار پول را از او می گیرد و به بانک دیگر در کشور فروشنده اعلام می کند که اگر مدارک و اسناد مبتنی بر وجود، صدور و حمل جنس به بندر یا شهر مورد درخواست خریدار را به او تحویل دهد و خریدار دریافت جنس را تایید کند در مدت مثلا یک هفته کل مبلغ توافق شده را به بانک در کشور فروشنده خواهد فرستاد تا به حساب فروشنده واریز شود و برود برای خودش حال کند! 

حالا سوال این است که چطور می توان به این روش کسب درآمد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی کرد؟  کاری که باید بکنید این است که از خریدار پولش را بگیرید، با یک فروشنده در جای دیگر دنیا هماهنگی کنید یک بانک هم در کشور فروشنده پیدا کنید و با بانک خریدار هم قرار هایتان بگذارید. البته همه چیز را رک و پوست کنده حالیش کنید که قرار است چه کاری انجام دهد و چقدر گیرش بیاید تا بعد ها دبه نکند! کافی است که  تمام این مجموعه تفاهم داشته باشند و حرف همدیگر را بفهمند، آن وقت کار تمام است، حالا بنشینید و پولهایتان را بشمارید. اسناد را مبادله می کنید اما جنس را نه! حق حساب بانک فروشنده، بانک خریدار، فروشنده و خریدار و سازمان های واسط را بپردازید و بدون خرید جنس کلی پولدار شوید.  در بعضی از کشور ها LC داخلی هم می توان باز کرد یعنی خریدار و فروشنده هر دو در یک کشور هستند در این صورت کار آسان تر است و طرف شما زبان آدمیزاد را هم خوب می فهمد.

 •·         توصیه های روانشناختی:

  هول نشوید و بلافاصله پس از اینکه اولین مبلغ کلان گیرتان آمد اقدام به خوشگذرانی های تابلو نکنید ممکن است دوستانتان بفهمند و آن وقت از سهمیه ی شیرین شما کاسته شود! نیازی به عذاب وجدان نیست یادتان باشد که شما به ۳۰۰۰ میلیارد تومان پول نیاز دارید پس باید زحمت بکشید. آرام و با وقار باشید. طوری رفتار نکنید که دنیا به کامتان شده. وقتی دوستی از شما پرسید چه خبر؟ بگویید: ای بد نیست، سخته ولی می گذرونیم! ساده بپوشید. از خندیدن زیاد بپرهیزید. وقتی می شنوید کارگران یک کارگاه یا شرکت شش ماه است که حقوقشان پرداخت نشده احساس ناراحتی کنید چون ممکن بود شما هم مثل آنها باشید! با طرف های درگیر در کارتان هم خیلی جدی باشید. مثلا اگر یکی ازکارمندان بانک هایی که با آنها کار می کنید وسط کار درخواست سهم بیشتری از آنچه که قبلا توافق کرده اید داشت خیلی محکم جلویش بایستید و حالیش کنید تا پایش را از گلیمش دراز تر نکند. مهم این است که هرگز احساس گناه نکنید بلکه باید طلبکار باشید!

 •·         توصیه های جامعه شناختی:

در کار های عام المنفعه شرکت کنید البته طوری پول نریزید وسط که بقیه شک کنند! از ثروتمندان و سرمایه داران بدتان بیاید. این ضرب المثل را به کرات به کار بندید که: هر که افزون شود مالش یا خودش دزد بوده یا پدرش! اگر فرصت سخنرانی در یک مکان عمومی را پیدا کردید از فقر و بی عدالتی بگویید از اینکه چرا این همه اختلاف طبقاتی وجود دارد؟ چرا فقیر ها روز به روز فقیر تر و ثروتمندان ثروتمند تر می شوند. بهتر است چند مثال هم همیشه آماده داشته باشید. کارتون "رابین هود" را که یادتان هست؟ تصور اینکه "رابین هود" خودش دزد ثروتمندی باشد غیر ممکن است. پس باید رفتار اجتماعی شما مثل این شخصیت باشد تا بتوانید آرام و بی دغدغه اسناد را تبدیل به پول کنید بدون اینکه جنسی مبادله کنید. پولهایتان را بشمارید و به پولدار ها ناسزا بگویید چون اگر آنها هم فقیر بودند لازم نبود شما اینقدر به زحمت بیفتید و خودتان را به آنها برسانید!

 •·         اگر گیر افتادید:

  باز هم هول نشوید! مگر شما چکار کرده اید؟ تازه این شما نبوده اید که اختلاس کرده اید. اصلا کدام اختلاس؟ این حرف ها خنده دار است. مگر می شود مبلغ به این بزرگی جابجا شود و کسی متوجه آن نشود؟ همین جوان های تازه ازدواج کرده را به عنوان شاهد خود قرار دهید تا بگویند که برای مبالغ ناچیز چقدر سیستم بانکی سخت گیر است چه رسد به ۳۰۰۰ میلیارد تومان! نه آقا مگر شوخی است؟

 از استعفا، اعتراف و طلب بخشش بپرهیزید، چون در آن صورت راهی جز محکوم کردن شما باقی نمی ماند.  نگران نباشید درست می شود، محکم باشید، اینکه دو قورت شما باقی باشد کافی نیست باید نیم را هم به آن اضافه کنید پس دو قورت و نیم تان باقی باشد! 

 •·         معرفت داشته باشید:

اگر همه چیز به خوبی پیش رفت حق الزحمه ی ما را هم بپردازید. رعایت حق مولف نشانه ی شخصیت شماست. حتی شما دوست عزیز! 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 0
    اصل كاري را ننوشتي ان هم داشتن توصيه نامه از فلام مقام براي وزراي مختلف و رئيس بانك مركزي كه هواي شما را داشته باشند و مثلا اگر هوس بانكداري به سرتان زد تا راحت تر lc صادر كنيد وديگر به اين وان حق حساب ندهيد ( اخه بانك خودتونه و اختياردار مال خودتان) در عرض نيم ساعت مجوز را بگيريد وبريد حالش را ببريد يا خواستند شركتي را بفروشند اول به شما بدهند ان هم با ساده ترين شرايط و...
  • علی GB ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    فدای سرتان. در عوض شاده زیستند.
  • امیر.ع IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 0
    خیلی جالب بود. سازوگار ال سی رو هم یاد گرفتیم بعد عمری. ممنون
  • بدون نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 0
    عااااااااااااااااالی بود .
  • مهدی GB ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    خود کرده را تدبیر نیست...
  • babereh IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    خوب شما یه نگاه به تبلیغات بازرگانی صدا و سیما بندازین نه خبری از تولیده نه از محصولات جدیده و نه از فکری برای بهتر شدن اوضاع زندگی مردم این سرزمین فقط بانک و موسسات مالیه خوب این همه مال کیه مال من که نیست...
  • بدون نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    سرمون رو با یک سری اراجیف توی تلویزیون شیره میمالند و بقیه حال میکنند این چه دنیای کثیفیه بقول هما روستا تو ی فیلم دنیا کثیفه بابا
  • بدون نام SE ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 0
    کارمند باز نشسنه هستم نیاز به باز کردن یک ال سی دارم کمک کنید تا ال سیم باز شود
  • ح ح AE ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 0
    خیلی گویا بود
  • بدون نام GB ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 0
    مگر می شود مبلغ به این بزرگی جابجا شود و کسی متوجه آن نشود؟
  • اردوان CA ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 0
    استاد..استاد......سه هزار میلیارد دیگه تکراری شده لطفا دستورالعمل تهیه ده هزار دلارو هم بنویسید،از پورسانتتون هم مطمئن باشید...............در ضمن شما دارید ترویج اختلاس میکنید!!!
  • فرزین FR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    4 0
    راستی؛ در بانکها آنقدر پول هست که نیازی به خوردن پول ما نداشته باشند؟
  • ملنگ IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    4 0
    استاد اين روش لو رفت لطف كنيد و روشهاي نوين اختلاس را آموزش بدهيد
  • راضیه IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    4 0
    از کی بود به فکر یه پول توپول بودم , ممنون از راهکاری که ارائه دادید.
  • حسین IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    3 5
    بجای لعنت به کسانی که این آب و خاک عزیز به ویرانی کشیدن نشستین طنز می نویسین.امام علی که انقدر ازش دم میزنین وقتی برادرش ازش درخواست پول بیشتری از بیت المال کرد آهن گداخته به دستاش نزدیک کرد.چطور الان برای اسلام و قرآن گریه نمیکنین،نشستین فکاهی منتشر میکنین.وای اگه چنین سندی از آمریکا زده بود بیرون،دیگه این صدا و سیما مغز ملت میخورد
  • بدون نام CH ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    2 3
    این اقای ناصر خان میرزایی lc را به زیبایی توزیع دادند ارتباطهای حواشی ان را نیز اما اگر قسم حضرت ع...س هم بخورن باور نمیکنم که ایشان اینکاره نباشد فقط وی به احتمال فراوان به کاهدان زده و چیزی دستش را نگرفته یا اصلا کارشان پیش هم رفت ولی شریکه ایشونو جاگذاشت عجب نامردین بعضیها.
  • afsoon A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
    4 0
    سال دیگه با پولی که از این راه بدست میارم همگی خانوادگی میریم سفر دور دنیا
  • امين CA ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    1 0
    دستت درد نکنه کلاس خوبى بود ما هم ديگه ميريم تو کار lc
  • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    3 0
    احسنت ...
  • بدون نام DE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    6 0
    وام ازدواج از يكي از بانكها گرفتم.اگه يك قسطش عقب بيفته كارمنده يك روز درميون ميزنگه ميگه بيا حساب 50 تومان عقب افتادتو بده.تازه دو تا كارمند دولت قبراق كه حداقل تا 120 سال اينده زنده هستند و ايشالا باشند رو بعنوان ضامن اونم با گواهي كسر حقوق معرفي كردم.تازه رييس بانك كلي سرم منت گذاشت كه ما به همه وام نميديم .خدا خيرشون بده.اونا به همه وام نميدن.فقط به من وام ميدن با امير منصور جون.
  • آشیل IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    4 0
    آقا کشششششششششششششششششششششششش نده ................